|
Voetbalseizoen 2009 - 2010 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
een goeie Europese week voor het Belgisch voetbal: 3 op 3. :toocool:
Gisteren Standard zien winnen. Anderlecht vandaag dan ook gewonnen en geplaatst voor de volgende ronde, en Club wint met 2-4 op verplaatsing zonder zelf goed te spelen. Meer moet dat niet zijn |
|
|
| Dance123 |
Kan iemand de opstelling van Standard tegen Olympiakos hier geven want heb jammer genoeg match niet kunnen zien. Bedankt!
Klopt het dat Standard in een 4-3-3 speelde tegen Olympiakos met Carcela rechts op het middenveld?!.. ik las dat ergens online.. ik dacht dat Carcela altijd op links speelde. |
|
|
| MikeVee |
| Go Hungaria, make some goulash of the red devils!!! :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
Leve België !!!!! :gsmile:
en nu woensdag zullen ze na één hoopvolle match wel weer worden ingemaakt; deze keer door grootmacht Qatar |
|
|
| Real |
| Vanavond ga ik naar Genk - Westel kijken. Het lijkt eeuwen geleden dat ik nog eens een match in eerste klasse gezien heb. Met 15-Westel supporters in een Genkvak, de kans is groot dat we rammel krijgen. :stongue: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Vanavond ga ik naar Genk - Westel kijken. Het lijkt eeuwen geleden dat ik nog eens een match in eerste klasse gezien heb. Met 15-Westel supporters in een Genkvak, de kans is groot dat we rammel krijgen. :stongue: |
ik denk niet dat ge daar veel schrik voor moet hebben, ne kameraad heeft er ook al zonder probleem tussen gezeten als't tegen Club is. |
|
|
| Real |
Sinan BOLAT
Onwaarschijnlijk gewoon. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Episch slot aldaar :gsmile: |
|
|
| Gladius |
| hoho, dat wordt een leuke match of the day straks =) |
|
|
|
|