return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Voetbalseizoen 2009 - 2010 (pg. 11)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
een goeie Europese week voor het Belgisch voetbal: 3 op 3. :toocool:

Gisteren Standard zien winnen. Anderlecht vandaag dan ook gewonnen en geplaatst voor de volgende ronde, en Club wint met 2-4 op verplaatsing zonder zelf goed te spelen. Meer moet dat niet zijn
Dance123
Kan iemand de opstelling van Standard tegen Olympiakos hier geven want heb jammer genoeg match niet kunnen zien. Bedankt!

Klopt het dat Standard in een 4-3-3 speelde tegen Olympiakos met Carcela rechts op het middenveld?!.. ik las dat ergens online.. ik dacht dat Carcela altijd op links speelde.
MikeVee
Go Hungaria, make some goulash of the red devils!!! :D
FCB_Fanatic
Leve België !!!!! :gsmile:

en nu woensdag zullen ze na één hoopvolle match wel weer worden ingemaakt; deze keer door grootmacht Qatar
Gladius
allé, Moeskroen dan toch in vereffening. Ik moest wel even lachen met Sporza's berichtgeving:
- Moeskroen speelt vanavond (waarschijnlijk) tegen Roeselare met een vijftal A-kern-spelers.
http://www.sporza.be/polopoly_fs/1.647105!image/865558683.jpg_gen/derivatives/landscape270/865558683.jpg
Real
Vanavond ga ik naar Genk - Westel kijken. Het lijkt eeuwen geleden dat ik nog eens een match in eerste klasse gezien heb. Met 15-Westel supporters in een Genkvak, de kans is groot dat we rammel krijgen. :stongue:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Vanavond ga ik naar Genk - Westel kijken. Het lijkt eeuwen geleden dat ik nog eens een match in eerste klasse gezien heb. Met 15-Westel supporters in een Genkvak, de kans is groot dat we rammel krijgen. :stongue:

ik denk niet dat ge daar veel schrik voor moet hebben, ne kameraad heeft er ook al zonder probleem tussen gezeten als't tegen Club is.
Real
Sinan BOLAT

Onwaarschijnlijk gewoon.
Jasperovitsj
Episch slot aldaar :gsmile:
FredNova

pzK
Lefgozer. :)
Gladius
hoho, dat wordt een leuke match of the day straks =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement