De transferprijzen van Rooney & Messi zijn gestegen naar 10,1. Straf. :p
Config
quote:
Originally posted by Real
Ben je zeker? Ik zie je er niet tussen staan.
De transferprijzen van Rooney & Messi zijn gestegen naar 10,1. Straf. :p
Mijn team heet FC Estuera.
Ik deed eerst mee in een andere league, pas gisteren toegevoegd aan de lijst van BETA.
Real
En ik dacht dat het de échte Jonas was die nog eens boven water kwam.
Config
haha :)
nee, tis ook de naam van mijn team op Footballidentity.com waar een van mijn characters een manager is. Aangezien ik ook meedoe in die competitie heb ik gewoon de naam van het team genomen :)
zou wel nice zijn als er wat producers meededen inderdaad. Nu hebben we alleen crappy FredNova :p
FCB_Fanatic
wat een zwakke ploeg hebben die Italianen toch. Dat die prutsers er maar vlug uitliggen, dan kunnen ze toch al zeker geen wereldkampioen worden met zo'n gelukje zoals 4 jaar terug. Op dit moment ziet het er in ieder geval goed uit. Deze avond nog een verlies van Brazilië en mijne dag is ook weer goed :D
en bij de Fransen gaat het ook van kwaad naar erger, wakker lig ik er niet van :D
Jasperovitsj
Het betere voetbal op dit WK komt voorlopig toch voornamelijk van de Latijns-Amerikaanse landen.
Tis iets meer dan een blamage geworden. :toothless
Ik vermoed dat Uruguay op dit WK nog ver kan geraken. In de volgende ronde wacht Zuid-Korea, en de winnaar van dat duel moet tegen de USA of Ghana. Kinderspel! :p