|
Voetbalseizoen 2009 - 2010 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Ik geloof nooit dat ze hun voorsprong tot het einde van de match kunnen volhouden. Maar we blijven hopen! :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
2-2
blijkbaar wel uit buitenspel. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| oei :nervous: |
|
|
| Progrez |
Ik heb nog eens een voetbalwedstrijd op tv gevolgd. En zelfs zonder in slaap te vallen. Dat was van België - Brazilië op één of ander WK geleden. Het moet dus spannend zijn geweest daar in Luik.
Maar de Standard-supporter; het blijft een vreemd ras. Pruiken, geverfde gezichten, sjaals rond armen, benen,... en allemaal netjes in het roodwit. Carnaval à gogo. Gelukkig laten ze zich goed horen tijdens de wedstrijd. Anders had het helemaal een clowneske opvoering geweest.
Eind oktober pak ik het vliegtuig voor Olympiakos - Standard. Maar dan toch in zwarte jas en jeansbroek. Om lekker tegendraads te doen.
Daar zie ik Standard trouwens winnen. Op AZ spelen ze gelijk terwijl ze in Engeland verliezen. De nu nog resterende thuiswedstrijden sluiten de Luikenaars wel winnend af. Resultaat: geplaatst.
Het zal moeten want van Brugge en Anderlecht mogen we als vanouds weinig verwachten. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Progrez
Ik heb nog eens een voetbalwedstrijd op tv gevolgd. En zelfs zonder in slaap te vallen. Dat was van België - Brazilië op één of ander WK geleden. Het moet dus spannend zijn geweest daar in Luik.
Maar de Standard-supporter; het blijft een vreemd ras. Pruiken, geverfde gezichten, sjaals rond armen, benen,... en allemaal netjes in het roodwit. Carnaval à gogo. Gelukkig laten ze zich goed horen tijdens de wedstrijd. Anders had het helemaal een clowneske opvoering geweest.
Eind oktober pak ik het vliegtuig voor Olympiakos - Standard. Maar dan toch in zwarte jas en jeansbroek. Om lekker tegendraads te doen.
Daar zie ik Standard trouwens winnen. Op AZ spelen ze gelijk terwijl ze in Engeland verliezen. De nu nog resterende thuiswedstrijden sluiten de Luikenaars wel winnend af. Resultaat: geplaatst.
Het zal moeten want van Brugge en Anderlecht mogen we als vanouds weinig verwachten. |
joepi, nog iemand die Standard zo verheerlijkt. 
Ze verdienen het natuurlijk ook eh, na al wat ze gedaan hebben voor het Belgisch voetbal: de Europese succesen opgestapeld en op hun eentje de Europese coëfficiënt jarenlang hoog gehouden!!! Vooral hun Europese prestaties afgelopen jaar waren geweldig natuurlijk met prachtige matchen tegen oa Liverpool en Everton. De blamage tegen Stuttgart zullen we gemakkelijkheidshalve even vergeten. Uiteindelijk werden ze dan uitgeschakeld door het grote Sporting Braga; een ronde eerder dan Anderlecht het jaar ervoor. Over Brugge zal ik maar helemaal zwijgen natuurlijk; dat is toch maar de enige Belgische ploeg die nog Europees beschermd is. Anderlecht en Club, wat een zielige ploegen toch. Gelukkig hebben we Standard Luik!!! :toocool:
ON EST CHEZ NOUS !!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Progrez |
Ik verheerlijk Standard helemaal niet, slimme. Integendeel, ik vind hun supporters over het algemeen een bende mongolen. Lees wat er staat.
Ik zeg ook dat ze wel eens zouden kunnen doorgaan naar de volgende ronde. Brugge en Anderlecht gaan het wat mij betreft moeilijker hebben. De adoratie voor Luik vind ik hier ook niet in terug.
En ja, Europees pak ik wel eens een verplaatsing mee. Zo ben in naar Everton en Stuttgart geweest. Maar dat gaat mij dan meer om die twee dagen lam zuipen in aangenaam gezelschap dan om die 90 minuten voetbal (en dat moogt ge letterlijk nemen!)
Wat geldt voor Standard, geldt ook voor Brugge en Anderlecht. Winnen? Des te beter. Verliezen? Geen seconde van wakker liggen.
Voel u dus weer niet minderwaardig. Jacky Mathijssen is al lang weg, hoor.
Soit, zaterdag volgt voor Antwerp de zotte trip naar RFC Luik. Uiteindelijk is dat daar nog de sympathiekste ploeg van 't stad.
Mijn lever begint al samen te trekken. Dat is een goei teken  |
|
|
| FCB_Fanatic |
mijn reply ging mij vooral om de onderstaande uitspraak waarin je de werkelijkheid behoorlijk veel onrecht aandoet. Daaruit komt ook mijn veronderstelling naar verheerlijking aangezien die uitspraak kant noch wal raakt:
| quote: | | Het zal moeten want van Brugge en Anderlecht mogen we als vanouds weinig verwachten. |
Als je een punt wilt maken moet je natuurlijk zorgen dat je dat doet met correcte beweringen en niet met betekenisloze leuzes :toocool:
En waarom gij begint over uw verplaatsingen begrijp ik eigenlijk niet. Daar heb ik het helemaal niet over gehad. Maar om toch even te reageren op het feit dat een verplaatsing gaat "om meer dan 90min voetbal" ... Is dat niet voor veel (zoniet alle) voetbalsupporters zo? Hoeveel supporters maken van dergelijk Europese verplaatsing geen volwaardige stadsuitstap? T is niet dat het zo uitzonderlijk is wat gij doet hoor :)
en laten we over Jacky maar zwijgen, die heb ik het afgelopen seizoen de hele tijd vervloekt, zelfs voor er nog maar één bal getrapt was in de competitie of Europees. T was in de voorbereiding al goed duidelijk dat hij het ging verkloten |
|
|
| Progrez |
| Gij zou nen boek moeten schrijven. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| in't stadion was't nog boeiender :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
in't stadion was't nog boeiender :D |
+1 |
|
|
| Progrez |
| Was Jan Breydel hard veranderd tegenover drie jaar geleden? |
|
|
|
|