return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Voetbalseizoen 2009 - 2010 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hoewel ik het niemand toewens, en Witsel voor mijn part ook een maandje of twee aan de kant mag staan, bekroop er mij onwillekeurig toch een zeker voldaan gevoel om nu net Wasyl zo overhoop getrapt te zien worden. :o


idem..

enorm erg none the less
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
fin de carière voor Wasyl ? :nervous:

Waarom zegt iedereen dat toch? Eduardo staat toch ook gewoon terug op het veld?
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hoewel ik het niemand toewens, en Witsel voor mijn part ook een maandje of twee aan de kant mag staan, bekroop er mij onwillekeurig toch een zeker voldaan gevoel om nu net Wasyl zo overhoop getrapt te zien worden. :o


Ik zei gisteren net hetzelfde.




Edit: Steven Defour:

quote:
"Witsel staat voor een moeilijke periode. Wij moeten hem met zijn allen steunen. Hopelijk toont het Sportcomité begrip, want dat doe je niet met opzet", noteerde Het Laatste Nieuws tot slot.


Arme Witsel.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Waarom zegt iedereen dat toch? Eduardo staat toch ook gewoon terug op het veld?


Waarom? ... euhm ... omdat er ook voorbeelden zijn waar het wel degelijk fin de carrière was voor de geblesseerde speler! Luc Nilis is waarschijnlijk in België één van de meest bekende voorbeelden en verloor bijna zijn been door een dubbele open beenbreuk
Devilex
De sympathie voor Standard zal bij de meeste gelegenheidssupporters toch een flinke deuk gekregen hebben.
pzK
Van Standard-kant vond ik enkel de reactie van Jova menselijk, maar ja, dat is dan ook de enige standard-speler die zich tussen de anderlecht supporters kan begeven.
Arme wasyl :(
MikeVee
och wat een gezeik. Hij vroeg er gewoon om, om hard aangepakt te worden, zeker na zijn interview van afgelopen zaterdag in HLN,

2 basisspelers van A'lecht vele maanden out, 1 basisspeler van standard die een lange schorsing gaat krijgen. Bij club lachen in hun vuistje. :D
Real


Let even op het been net voor Wasilewski uit beeld verdwijnt, het plooit helemaal naar de verkeerde kant. :nervous:
The_G0dfather
:eek:

had de beelden nog niet gezien, pretty nasty
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Real


Let even op het been net voor Wasilewski uit beeld verdwijnt, het plooit helemaal naar de verkeerde kant. :nervous:

Dit heb ik ook eens iemand zien voorhebben tijdens een match ((Students League nota bene :rolleyes: ), inclusief de misselijkmakende krak :nervous: Zijn been draaide toen ook in allesbehalve anatomisch correcte hoeken en bochten.

Progrez
En Witsel maar blijten. De janet.

Roy Keane kwam er tenminste voor uit dat hij nog een rekening te vereffenen had. "I'd waited long enough. I ing hit him hard", aldus Keane. "The ball was there (I think). Take that you ****. And don't ever stand over me sneering about fake injuries. Even in the dressing room afterwards, I had no remorse. My attitude was, him. What goes around, comes around. He got his just rewards. He s me over and my attitude is an eye for an eye."



Let vooral op Keane's laatste woorden richting Haaland vooraleer hij de kleedkamer opzoekt. Haaland heeft bij mijn weten nooit meer een voetbalwedstrijd gespeeld.
Eagle`
quote:
Originally posted by Devilex
De sympathie voor Standard zal bij de meeste gelegenheidssupporters toch een flinke deuk gekregen hebben.


Ben club supporter ma die goal van mbokani, ganse verdediging oprollen, gewoon subliem. Achteraf de supporters nog wat gaan jennen (da lachske), moe puur kippevel geweest zijn. :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement