return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 
Voetbalseizoen 2009 - 2010 (pg. 16)
View this Thread in Original format
FenixStyle
quote:
Originally posted by Real
Ik ben gisteren ook nog eens naar Westel gaan zien. Helaas, Genk was veel efficiënter dan Westerlo, met als resultaat een overdreven 0-3.

Genk had wel een heel fanatieke aanhang bij, die mannen maakten nogal sfeer. Vergeleken met de spionkop van Westel (3-4 man?) is dat fameus de moeite. :)


Hehe indeed, was een zalig voetbalavondje, zeker qua sfeer! Thuis zijn we niet zo indrukwekkend (al is het sinds dit seizoen wel een pak verbeterd) maar op verplaatsing mogen we qua sfeer toch wel tot een van de beste supporterskernen van het land gerekend worden. En nu op naar een zeer mooi voetbalweekje. Dat we uitgerekend tegen STVV mogen gaan strijden om Europees voetbal, een mooier scenario had er niet kunnen zijn :)
Progrez
quote:
Originally posted by FenixStyle
Hehe indeed, was een zalig voetbalavondje, zeker qua sfeer! Thuis zijn we niet zo indrukwekkend (al is het sinds dit seizoen wel een pak verbeterd) maar op verplaatsing mogen we qua sfeer toch wel tot een van de beste supporterskernen van het land gerekend worden. En nu op naar een zeer mooi voetbalweekje. Dat we uitgerekend tegen STVV mogen gaan strijden om Europees voetbal, een mooier scenario had er niet kunnen zijn :)

Voor een keer moet ik een Genk-supporter gelijk geven. Ik hoorde ooit van een Standard-fan dat ze op Sclessin die van Genk en - die uitspraak dateert dus plus minus al van 2006 - die van Antwerp de beste uitsupporters vinden.

Voor het overige is het armoe troef in België. Toppunt afgelopen seizoen was Boussu Dour in de - toch nog maar - tweede klasse: Die brachten 0 supporters mee toen ze naar de Bosuil kwamen. (Er stond drie man maar achteraf bekeken, waren dat ambetanterikken van de Voetbalcel)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Progrez
Voor een keer moet ik een Genk-supporter gelijk geven. Ik hoorde ooit van een Standard-fan dat ze op Sclessin die van Genk en - die uitspraak dateert dus plus minus al van 2006 - die van Antwerp de beste uitsupporters vinden.

Voor het overige is het armoe troef in België. Toppunt afgelopen seizoen was Boussu Dour in de - toch nog maar - tweede klasse: Die brachten 0 supporters mee toen ze naar de Bosuil kwamen. (Er stond drie man maar achteraf bekeken, waren dat ambetanterikken van de Voetbalcel)


Op Brugge waren ze maar zwakjes, weinig volk en niet veel ambiance ('t was wel op een zondagavond)
Gladius
http://cc.fulhamfc.com/video/the-final-challenge
Progrez
Zoals het een echte havenstad betaamt.

MikeVee
Afschaffen dat soort gezeik, zorgt nog steeds voor voor problemen op hardcorefeesten. Dat soort idioten moet immers niet extra opgefokd worden.
Staan die Roterdamse artiesten weer eens verbaasd dat als ze al eens een boeking krijgen in Amsterdam, die altijd afgezegd zal worden dankzij dat voetbalgedoe.


http://www.youtube.com/watch?v=sfTz...feature=related

Hier nog zo een idioot die het niet begrepen heeft; een T-Shirt van 3SA aandoen.
Die man was juist tegen al dat voetbalsupportersgedoe in de hardcorescene...
FCB_Fanatic
penalty voor Bayern :toocool:

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAL !!!!!!!
Progrez
Te veel circustoestanden maar toch de moeite:

http://img243.**************/img243/928/panolechia.jpg
FCB_Fanatic
Hieronder een lijst van ploegen met potentiele tegenstanders waar Club Brugge tegen zal uitkomen in play-off ronde voor de eigenlijke groepsfase van de Europe League. Aangezien de meeste van deze ploegen zelf al meerdere voorrondes hebben afgewerkt is er vanuit gegaan dat de ploegen met een betere coefficient zich steeds hebben kunnen plaatsen voor de volgende ronde van de EL voorrondes. Sommige ploegen zijn verliezers van de CL voorronde en worden opgevangen in de EL. Het geeft enkel een idee qua tegenstand. Uiteindelijk moeten die voorrondematchen nog steeds gespeeld worden en kunnen er dus altijd verrassingen uit de bus komen.

Gerangschikt volgens coefficiënt:

FK Crvena Zvezda (Srb)
Anorthosis Famagusta FC (Cyp)
Aris Thessaloniki FC (Gre)
Brøndby IF (Den)
Grasshopper-Club (Sui)
SK Rapid Wien (Aut)
FC Timişoara (Rom)
APOEL FC (Cyp)
PAOK FC (Gre)
SC Vaslui (Rom)
Lech Poznań (Pol)
Montpellier Hérault SC (Fra)
MŠK Žilina (Svk)
Trabzonspor (Tur)
FC Sibir Novosibirsk (Rus)
Wisla Kraków (Pol)
SC Tavriya Simferopol (Ukr)
FC Karpaty Lviv (Ukr)
BSC Young Boys (Sui)
CS Marítimo (Por)
FC Baník Ostrava (Cze)
IF Elfsborg (Swe)
FC Utrecht (Ned)
SK Sturm Graz (Aut)
FK Teplice (Cze)
Hibernian FC (Sco)
Motherwell FC (Sco)
FC Sheriff (Mol)
Debreceni VSC (Hun)
Dundee United FC (Sco)
AC Omonia (Cyp)
AIK Solna (Swe)
Bohemian FC (Irl)
FK Ekranas (Lit)
FK Aktobe (Kaz)

zo'n lijstjes zijn natuurlijk ook beschikbaar voor de andere Belgische ploegen :)
Progrez
Hopelijk Wisla Krakau. Ik ben die mannen ooit eens tegengekomen toen ik op weg was naar Everton. Allemaal stevige zuipers en heel wat karakterkoppen.

Als het die tegenstander wordt, koop ik een kaart voor het bezoekersvak.

Real
quote:
De vermoedelijke elf tegen Bulgarije

Gillet

Alderweireld - Kompany - Lombaerts - Van Damme

Defour - Vertonghen - Buffel

Hazard - Lukaku - Dembele





De basisplaats van Buffel verrast me wat, de rest ziet er prima uit. :)
Jasperovitsj
Buffel is inderdaad een verrassing ja. Ik vermoed dat die er nog wel uit zal vliegen als Fellaini en Vermaelen terug zijn. Ik ben wel benieuwd hoe het duo Hazard - Lukaku gaat evolueren, samen moeten ze toch fantastische dingen kunnen laten zien.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 
Privacy Statement