return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Voetbalseizoen 2009 - 2010 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Progrez
Voor Club Brugge is elke tegenstander te sterk. Of zoals Stijnen zeverde na de 3-2 overwinning tegen Lahti: "Dit bewijst dat er geen zwakke ploegen meer zijn in Europa."

De zevende in de Finse competitie. Dag Jan. Dag Stijn. Dag moeder.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Progrez
Voor Club Brugge is elke tegenstander te sterk. Of zoals Stijnen zeverde na de 3-2 overwinning tegen Lahti: "Dit bewijst dat er geen zwakke ploegen meer zijn in Europa."

De zevende in de Finse competitie. Dag Jan. Dag Stijn. Dag moeder.


elke tegenstander te sterk ? nochtans hebben ze zich net geplaatst voor de volgende ronde :tongue3
Progrez
Bij wijze van spreken he, slimste van de klas.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Progrez
Bij wijze van spreken he, slimste van de klas.


alleeeeeee, serieuuussss ??? :toothless
Dance123
Is Wesley Sonck nu een diepe spits of schaduwspits?

Zelf zie ik hem als diepe spits, maar het valt mij op dat zovelen hem eerder als spits achter of in steun van de diepe spits zien, dus schaduwspits. Volgens mij moet een schaduwspits de actie kunnen maken zoals een Dembele bvb.. dat zie ik toch niet in Sonck.

Kan iemand mij uitleggen waarom zovelen Sonck eerder als schaduw- dan diepe spits zien?
Config
Sonck's beste positie is op de bank.
Bjorn Vidaz
quote:
Originally posted by Progrez
Voor Club Brugge is elke tegenstander te sterk. Of zoals Stijnen zeverde na de 3-2 overwinning tegen Lahti: "Dit bewijst dat er geen zwakke ploegen meer zijn in Europa."

De zevende in de Finse competitie. Dag Jan. Dag Stijn. Dag moeder.


Voor den antwerp is zelfs de tweede klasse van België te sterk.
Bjorn Vidaz
quote:
Originally posted by Config
Sonck's beste positie is op de bank.


Ik heb het nie echt voor Sonck, te laks soms, te groot gedacht van zen eigen. Wil ook altijd alles zelf doen, te weinig oog voor zen medemaats. Dirar ook, maar die kan het wel.
dirar-akpala met vargas daarrond is ideaal
Jasperovitsj
Wow, Anderlecht krijgt daar efkes een pak rammel van Lyon :eyes: :nervous:
Real
Boskamp is mijn held.

FCB_Fanatic
en wat nu te denken van de uitspraken van voor de match?

"Dat Lyon maar laat zien dat het beter is"
Vandenstock : "Lyon kan alleen verliezen"
"Anderlecht kan Lyon pijn doen"
"Ik heb het gevoel dat België goed bezig is. Wij gaan onze plaats in Europa terug veroveren"
"We vragen heel veel geld voor Biglia"
"We konden hen op geen beter moment treffen"
"Geef mij maar Lyon. Franse ploegen liggen ons"


:nervous:
Eagle`
content da biglia en boussoufa weer is door de mand gevallen zijn, die gasten worden elke keer opgehemeld voor zot als ze is een aanvaardbare match spelen tegen janneke en mieke
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement