|
Voetbalseizoen 2009 - 2010 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
joepie, onze roze duiveltjes hebben 2-1 gewonnen tegen voetbalgrootheid Bulgarije :gsmile:
Ik vond het voetbal bij momenten nog wel meevallen zonder echt veel uitblinkers. Hazard was sterk natuurlijk hoewel hij soms overdreef. Ook Lombaerts vond ik een sterke match spelen. Van de andere spelers vond ik de meesten een degelijk niveau halen. Defour, Buffel en Van Damme waren voor mij de minsten op het veld; Defour had ik er sowieso aan de rust afgehaald wegens te weinig matchritme. Buffel en Van Damme vond ik met teveel onzuiverheden spelen.
Het moet nog altijd beter natuurlijk want met dit niveau zie ik ze Duitsland niet verslaan :p |
|
|
| pzK |
Buiten dat, het is ook het enigste dat gaat veranderen...
Stom systeem. :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by pzK
Buiten dat, het is ook het enigste dat gaat veranderen...
Stom systeem. :( |
²
ik blijf erop hopen dat ze bij de bond en de profliga na volgend seizoen gaan inzien dat dit systeem op niks trekt. Hopelijk gaan ze dan terug naar een 'normale' competitie |
|
|
| Real |
http://en.mcdonalds.fantasy.fifa.com/
Wie maakt er mee een ploegske aan voor het WK? Dit is mijn voorlopige opstelling, maar er zullen nog wel wat wijzigingen gebeuren voor vrijdag.
Ik heb ook een league aangemaakt, zodat we elkaar goed kunnen opvolgen. Invitation code: 457333-105007.
 |
|
|
| lievez |
Voila, kheb gejoined...
Men ploeg staat er al maar ik twijfel constant :D |
|
|
| Real |
Wie heb je staan?
Ik heb alweer zitten schuiven:
En nu denk ik er aan om Kaka eruit te gooien. :) |
|
|
| FredNova |
ploeg toegevoegd!
heb heel vroeger meegedaan met Fantasy football (voor CL), benieuwd of men tactiek nu nog gaat werken :toothless |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by Real
Wie heb je staan? |
Voorlopig:
NEUER GKP
MAICON DEF
PIQUÉ DEF
LAHM DEF
DI MARIA MID
SNEIJDER MID
KAKA MID
LAMPARD MID
MESSI FWD
DAVID VILLA
ROONEY FWD
Heb wel nog enkele twijfels: Neuer (of hij wel eerste keeper is maar denk van wel), Lampard (of Gerrard), Di Maria (of dunno) |
|
|
| Gladius |
| hmm, vóór vrijdag precies ook eens een ploegje samenstellen!=) |
|
|
| Gladius |
basiself voor 1ste speeldag:
CASILLAS GKP
BURDISSO DEF
MICHEL BASTOS DEF
PIQUÉ DEF
CHIELLINI DEF
A GUARDADO MID
KRASIĆ MID
J COLE MID
GOURCUFF MID
C VELA FWD
V. PERSIE FWD
=)
Altijd leuk zowa gokken, zoals met de 2 Mexicanen. Ik heb Mexico afgelopen weken 2x live aan het werk gezien, en die hebben echt wel een sterke indruk op mij gemaakt. Samen met Servië zijn dat voor mij de gevaarlijke outsiders.
woohoow let's go! |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Gladius
basiself voor 1ste speeldag:
CASILLAS GKP
BURDISSO DEF
MICHEL BASTOS DEF
PIQUÉ DEF
CHIELLINI DEF
A GUARDADO MID
KRASIĆ MID
J COLE MID
GOURCUFF MID
C VELA FWD
V. PERSIE FWD
=)
Altijd leuk zowa gokken, zoals met de 2 Mexicanen. Ik heb Mexico afgelopen weken 2x live aan het werk gezien, en die hebben echt wel een sterke indruk op mij gemaakt. Samen met Servië zijn dat voor mij de gevaarlijke outsiders.
woohoow let's go! |
Ge hebt er gisteren alvast veel punten mee geraapt!
Burdisso heb ik ook in mijn verdediging staan, maar ik begin te twijfelen of die straks wel mag starten, jammer. :) |
|
|
|
|