|
Voetbalseizoen 2009 - 2010 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| Germany for World Champion 2010 !!!!! :cool: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Germany for World Champion 2010 !!!!! :cool: |
hell yeah! veruit het mooiste voetbal dat ik op dit WK gezien heb! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
hell yeah! veruit het mooiste voetbal dat ik op dit WK gezien heb! |
² vind ik dus ook !!!
en het zou ook zéér goed zijn voor mijne pronostiek die ik samen met een aantal vrienden heb lopen. Ik ben de enige die Duitsland voor het toernooi wereldkampioen zag worden :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| C'mon Spain !!!!!!!!! |
|
|
| Xilver |
| Holland mag 't van mij eens winnen, zie |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Xilver
Holland mag 't van mij eens winnen, zie |
omdat ze zo'n slecht en saai voetbal spelen en geen tegenstand hebben gehad ? :) |
|
|
| Real |
| We zullen zondag mor es nor Holland bollen zeker? :) |
|
|
| Xilver |
| Kheb daar verdekke ook goesting in. |
|
|
| FCB_Fanatic |
voor mij is dit een extra reden om tegen de Hollanders te zijn :p
ik ben gewoon voor de ploeg die de winst het meest verdient; Spanje dus :) |
|
|
|
|