En Witsel gaat nogmaals met gestrekt been door. Heeft die jongen nu nog niks bijgeleerd? :rolleyes:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
En Witsel gaat nogmaals met gestrekt been door. Heeft die jongen nu nog niks bijgeleerd? :rolleyes:
deze tackle was wel van een heel andere orde als die op Wasylevski. Toen ging hij echt voor het been, nu gaat hij duidelijk voor de bal maar raakt hij ook de speler. Ik vond het geen rood
Real
Gutti met wel érg veel lef. :wtf:
pzK
Hij moet niet voor niks weg bij Real. :p
Jasperovitsj
Valt wel mee dat Benzema goed gevolgd is, anders had Guti zich onsterfelijk belachelijk gemaakt ^^
The_G0dfather
1 Guti = biggest fag ever int voetbal
2 hoezeer ik de puto ook haat, utter respect voor dit, en je ziet ook dat hij wel even naar achter keek voor het hakje
iedereen gaat weer vinden dat het haalbaar is om die tweede plaats te behalen, en op papier is het waarschijnlijk wel een haalbare loting, maar ik verwacht dat deze 'gouden' generatie het weer gaat verprutsen. Voldoende talent, maar gewoon een gebrek aan doorzettingsvermogen en wilskracht. Neem daar ook bij dat er van een deel spelers een totaal gebrek is aan beroepsernst en je weet dat het moeilijk gaat worden.
FCB_Fanatic
in 3 opeenvolgende uitmatchen, 3 onterechte rode kaarten ... hoe incompetent kan een scheidsrechterskorps nog worden :whip:
FredNova
djcresto
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
in 3 opeenvolgende uitmatchen, 3 onterechte rode kaarten ... hoe incompetent kan een scheidsrechterskorps nog worden :whip:
Hoefkens had ook nog rood mogen krijgen. Soit in vertraging zie je dat Geraerts zijn been nog terugtrekt daarom zou ik zeker zeggen geel ipv rood. Maar de arbiter moet op een fractie van een seconde beslissen natuurlijk.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by djcresto
Hoefkens had ook nog rood mogen krijgen. Soit in vertraging zie je dat Geraerts zijn been nog terugtrekt daarom zou ik zeker zeggen geel ipv rood. Maar de arbiter moet op een fractie van een seconde beslissen natuurlijk.
Enerzijds toont het enkel maar des te meer aan wat voor een incompetente klungels hier in België op het veld staan te fluiten; de helft zien ze niet (vb Wasyl, De Camargo), en als er iets op een meter van hun neus gebeurt kunnen ze het niet eens goed beoordelen. Anderzijds volgen ze ook maar de richtlijnen op en bestraffen ze gewoon iedere tackle die gevaarlijk 'kan' zijn met rood tegenwoordig. Bij de scheidsrechtercommissie hebben ze liever een rode kaart teveel dan ééntje te weinig sinds het incident met Witsel
klote dat Club tot nu toe het (één vd) grootste slachtoffer is :mad:
djcresto
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
klote dat Club tot nu toe het (��n vd) grootste slachtoffer is :mad: