|
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by tijs08
| quote: | Originally posted by eXos
Ik zag dat er weer een aantal nieuwelingen op het forum zijn en dan vraag ik me altijd af wie, hoe, wat, waarom, waarvoor enz.
Dus newbie's, break a leg en vertel wie je bent.
|
:D |
:crazy: :eyespop: :stongue: |
|
|
| tijs08 |
Heee THC!
snappie het nou?
:haha:
:nervous:
me is nu bang voor modje P |
|
|
| T.H.C. |
yo tijs08 yep ik snap um, tx
-->Lowlands<--
Hey petrus sukkel! Ik stel als redelijke newbie een echte newbie vraag, ik reageer op newbie Maaike. en dat alles in je (wat een schijtwoord!)newbie topic.
Wat doe ik fout? |
|
|
| Smirnoff |
Lieve petrus
Ik ben smirnoff en kom uit kampen en hou van:
Punniken, puzzelen en ben gek van trance muziek vooral Dj boozy woozy is 1 van mij favorieten.
Zijn er ook mensjes die deze hobby,s ook beoefenen ??
Groetjes + kusjes
Smirnoff
:D:D:D
(Je lijkt mona wel hahahaha : Lieve mona, m,n man is homo. Moet ik hem nu de rug toe keren ???) *lol* |
|
|
| Stivvekk |
Nou dan hier weer een serieuze reactie; ik ben Steven, 18 jaar, ga vanaf 2 september natuur- en sterrenkunde studeren aan de UvA, ben niet goed in bed want daarvoor oefen ik te weinig, heb tien tenen (weet ook niet zo goed waarom), woon al heel mijn leven in Amstelveen, heb een hekel aan mensen in het algemeen, maar al helemaal zeker als ze van gitaar- of r 'n b 'muziek' houden, en ben vanaf april al eigelijk al nix aan het doen (oja examen vwo maar het grootste gedeelte daarvan, leren enzo doe je natuurlijk thuis en dan neemt de activiteit ook een beetje af onder het bestaansminimum), en was vroeger (van 1999 tot 2001) een supergrote Tiësto-fan, toen Sven Väth (2001 tot nu toe eigelijk), en nu een beetje van alle techno-helden wat (en heel af en toe wat trance voor de afwisseling en ook zo nu en dan wat lounge en drum 'n bass).
Grtz, Stivvekk |
|
|
| Chicane |
Ik ben Chicane en ik hou van hobby's.. puzzelen..
Dag Fred, hier de buurvrouw... ik heb erg genoten van je video en ik hoop dat je vrouw en kinderen dat ook zullen doen.. flapdrol.. dag fred!
Das pas lekker :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
yo tijs08 yep ik snap um, tx
-->Lowlands<--
Hey petrus sukkel! Ik stel als redelijke newbie een echte newbie vraag, ik reageer op newbie Maaike. en dat alles in je (wat een schijtwoord!)newbie topic.
Wat doe ik fout? |
Dus je vind jezelf nog wel een newbie?? Lache :D |
|
|
| New Wave |
Jongesn jongens...stelletje theekrans homo's!!
Stivvekk, willekommen. |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Stivvekk
Nou dan hier weer een serieuze reactie; ik ben Steven, 18 jaar, ga vanaf 2 september natuur- en sterrenkunde studeren aan de UvA, ........................Grtz, Stivvekk |
Effe een vraagje :
Wat kan je worden met deze studie ?? en dan bedoel ik sterrenkunde ?
(niet raar bedoeld ofzo hoor)
Welkom trouwens !!
Greetzz...... Smirnoff |
|
|
| T.H.C. |
:D idd new wave, ffies vergeten natuurlijk welkom Stivvekk!
weer een met brain in ons midden, mooi voorbeeld van geen brain is onze petrus;):D , hej you'rr missing tha point again |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Effe een vraagje :
Wat kan je worden met deze studie ?? en dan bedoel ik sterrenkunde ?
(niet raar bedoeld ofzo hoor)
|
Sterrekunde......toevallig, mjin broer heeft dat in zijn beginperiode gedaan bij de Uni in Uterreg.....ennuh hij is der mee gekapt....echt mega veel wiskundige berekeningen en al die ..maarja, je kan misschien bij NASA ofzo terrecht, in die sweren.....maarja, ik ben maar MBO :-) dussuh, meer weet ik niet |
|
|
|
|