La description sur le forum de J00F correspond vraiment à ce que je pense des deux track donc petit copier/coller:
quote:
J00F Recordings:
One of the hardest tasks for some DJ's is trying to add a little uplifting flavor into their set while not crossing that commercial line. Johan Curtain has managed this well with 'Tail', a seriously thumping pice of music with some lovely musical moments. If you really want people to get those hands in the air them head to the B side 'Tone'. A fantastic job from one of the rising stars of the Trance World.
Mister NjoY
Triste nouvelle.
R.I.P. :(
birante
Noooooooooooon :( :( :(
putin on en parlait y'a pas longtemps avec un pote de ses sets à la Nature One :( :(
chasis.fan
:( :( :( :(
RIP Tillmann...
greg69
so sad... :( :( :(
44 ans le bonhomme... :(
c'était un grand copain des mecs de i-Motion
quelqu'un sait ce qu'il lui est arrivé ?
Insigma
:( :( :(
on the run est et restera un gros classic
Zenith
J'ai appris ça tout à l'heure, triste… :(
Requiescat in pace.