|
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| DJ F0cus |
כיף לכם אתם עם ה2 קומפקטים
:)
גמישות מלאה
אני תמיד חייב לבנות את הסט ברובו על ויינילים |
|
|
| Vortex_SA |
למה להחליט כל כך מהר על הטראקים???
תנו איזה שניים שלו טייקים ואז תחליטו על הטוב מבניהם, אגב פוקוס, טראקליסט דיי מרגיע נתת, נראה ככה לפחות, קבל חח :)
ודראגון, אני בקושי מכיר משהו מהטראקליסט הזה, אני מקווה שהוא טוב :) |
|
|
| DjChook |
אני חושב שהייתם צריכים לא לפרסם את ה
TRACKLIST :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
אפשר להגיד שגנבתי לך
:)
Megara vs DJ Lee הייתה לי רק את הגרסה של
Exor pt 2 ואז ראיתי שהגרסה של
ב-5 הראשונים שלך, אז הורדתי.. ואהבתי
:) |
ח
גם גונב גם מנגן בסט וגם מודה !
;)
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
כיף לכם אתם עם ה2 קומפקטים
:)
גמישות מלאה
אני תמיד חייב לבנות את הסט ברובו על ויינילים |
מה רע בויניילים !?@ |
|
|
| DJ F0cus |
| quote: | Originally posted by Shahar
ח
גם גונב גם מנגן בסט וגם מודה !
;)
מה רע בויניילים !?@ |
לא רע! פשוט ככה אתה יותר מוגבל למה שיש לך כרגע
אין תקציב לקנות כל טראק שאתה אוהב
ועוד שאת הסגנון הזה אתה בקושי תוכל לנגן פה
BPM Dance חבל שאני לא מוש.. הייתי קונה את
:happy2: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
לא רע! פשוט ככה אתה יותר מוגבל למה שיש לך כרגע
אין תקציב לקנות כל טראק שאתה אוהב
ועוד שאת הסגנון הזה אתה בקושי תוכל לנגן פה
BPM Dance חבל שאני לא מוש.. הייתי קונה את
:happy2: |
חחח לא תזדיין!
:p
אני בספק עם קטנה ימכור אותו |
|
|
| elad11 |
??גם אפשר להוריד את הסטים
אני מת לשמוע איך אתם.....
ממה שהבנתי גם בלאק דרגון תותח אז אני מחכה לשמוע.....
---
וגם אני חושב שעדיף שלא הייתם מפסרמים ת'טראקליסט, הייתם 'מותחים' אותנו קצת......
:p |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by elad11
וגם אני חושב שעדיף שלא הייתם מפסרמים ת'טראקליסט, הייתם 'מותחים' אותנו קצת......
:p |
קבלתי.. זה באמת עדיף בלי לפרסם גם אני אוהב לשמוע סט ואחר כך לראות את הרשימה :) |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| יש עוד מישהו שסיים את הסט שלו? |
|
|
| eran |
יש לי סט די קצר, 8 קטעים, 45 דקות..
דיפ ופרוגרסיב האוס...
אני בספק כמה מכם יאהבו אותו :rolleyes: |
|
|
| Scorchio |
טוב אלי לא יודע מה עם האחרים אבל אני אישית הולך לזמבר אותך
:) |
|
|
|
|