return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 13)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by luckystrike
לא עדיף להוריד ?
כאילו כמו שאלי אמר ?


אממ מורן אחי, כמו שאמרתי כבר והיו לי הרבה תומכים.. במקום שנמצא מקום שכל אחד יעלה סט ששוקל (במקרה הטוב 60-70 מגה) ואחר כך כל אחד יצטרך להוריד את זה.. הכי טוב לשדר את הסט אחרי שהקלטנו וככה נוכל לשמוע כולם ואפילו לדבר על זה ביחד בערוץ במירק
(שגם את זה אני יכול לסדר בסרבר אני מנהל..)

מעבר לזה אני מאמין שמישהו עם מודם 56 יעדיף לקבל פה ושם קפיצות מאשר ללכת להוריד כמה סטים של כמה עשות מגה :)
Sniper
ח'ברה
יש מצב שאני לא ישתתף למה ביום ראשון נפל לי ההרדיסק
וכללללללל השירים שלי נימחקו ה-כ-ל לא נישאר לי שום דברררר
על המחשב ההרדייסק שלי ניפגע פיזית ככל הניראהה

והזיין זה שעוד לא צרבתי תקטעים על דיסקים
אז ניראהה אני ינסה לעשות גם סט חדש
עם דברים חדשים אני יודיע לכם ככה עוד כמה ימים
בכל אופן שיהיה בהצלחה לכולם

ועוד פעם באמת עדיף
שנשדר ברדיו
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
ח'ברה
יש מצב שאני לא ישתתף למה ביום ראשון נפל לי ההרדיסק
וכללללללל השירים שלי נימחקו ה-כ-ל לא נישאר לי שום דברררר
על המחשב ההרדייסק שלי ניפגע פיזית ככל הניראהה

והזיין זה שעוד לא צרבתי תקטעים על דיסקים
אז ניראהה אני ינסה לעשות גם סט חדש
עם דברים חדשים אני יודיע לכם ככה עוד כמה ימים
בכל אופן שיהיה בהצלחה לכולם

ועוד פעם באמת עדיף
שנשדר ברדיו


אני מאמין שיוכלו לחכות לך... מחכים 16 ימים יוכלו להתאפק עוד כמה ימים מעבר לזה..
ד"א מה קרה לארדיסק?
בד סקטורס?
Sniper
ואללה אין לי מושג
הוא עושה רעשים
ונעלמו משם מלאאא דברים
כל הספריה של הווינדאוס נמחקה אבל הכי קטע
שהיא עדיין תופסת מקום
קיצר משו עובר עליו
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
ואללה אין לי מושג
הוא עושה רעשים
ונעלמו משם מלאאא דברים
כל הספריה של הווינדאוס נמחקה אבל הכי קטע
שהיא עדיין תופסת מקום
קיצר משו עובר עליו

תגבהה ומהר..... ותקנה חדש.. קרה לך פשוט שהוא כתב שאין עליו כלום או משהו?
Sniper
חחחחח
הוא כבר הלך
קניתי כבר הרדיסק חדש
הבאסה שביגלל שהמחשב שלי ישן אז הוא לא יכול לקבל הרדיסק גדול
משו כמו 120 גיגה
אז קניתי בסוף 30 גיגה
במחיר של 20 גיגה
פנאניי:]]
יש לי עוד איזה 5 הרדיסקים של 6 גיגה כל אחד
שהם לא כ"כ בשימוש
בקיצר כל המוזיקה\סרטים\תוכנות שלי
הלכו לעולמם
fishfish
כשתחליטו מה עושים לגבי האחסון של הסטים, תודיעו בבקשה!
תודה

נ.ב: אני סיימתי להכין, לא יודע אם זה יצא משהו, אבל נראה מה תגידו על זה...
Hell_Copter
גם ההארד דיסק שלי השתגע לא מזמן
החליט שבשבילו כונן די לא קיים יותר...
קיצר כל הסרטים נמחקו... :confused:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גם ההארד דיסק שלי השתגע לא מזמן
החליט שבשבילו כונן די לא קיים יותר...
קיצר כל הסרטים נמחקו... :confused:


דיברת עם טכנאי או משהו?

אממ אולי אני יכול לעזור
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
דיברת עם טכנאי או משהו?

אממ אולי אני יכול לעזור


אני יגיד לך מה קרה
על ההתחלה הכונן של ה 40 ג'יגה התפצל ל 40 בכונן סי ו20 בדי
המקום לא עמד להגמר בכלל... ופתאום המחשב החליט שהוא מבטל את כונן די
ונשאר רק עם סי

Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
חחחחח
הוא כבר הלך
קניתי כבר הרדיסק חדש
הבאסה שביגלל שהמחשב שלי ישן אז הוא לא יכול לקבל הרדיסק גדול
משו כמו 120 גיגה


זה טעות ענקית... יש דבר שנקרא
raid controller
והוא נותן לארדיסק שלך לתפקד במהירות ובנפח שהוא אמור להיות
אני עם ארדיסק של 90 + 30 על פנטיום 350 ועובד בן זונה
..
Sniper
אין לי מושג גבר
אבל תודה על הידע.. אני יברר
:P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement