|
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לא עדיף להוריד ?
כאילו כמו שאלי אמר ? |
אממ מורן אחי, כמו שאמרתי כבר והיו לי הרבה תומכים.. במקום שנמצא מקום שכל אחד יעלה סט ששוקל (במקרה הטוב 60-70 מגה) ואחר כך כל אחד יצטרך להוריד את זה.. הכי טוב לשדר את הסט אחרי שהקלטנו וככה נוכל לשמוע כולם ואפילו לדבר על זה ביחד בערוץ במירק
(שגם את זה אני יכול לסדר בסרבר אני מנהל..)
מעבר לזה אני מאמין שמישהו עם מודם 56 יעדיף לקבל פה ושם קפיצות מאשר ללכת להוריד כמה סטים של כמה עשות מגה :) |
|
|
| Sniper |
ח'ברה
יש מצב שאני לא ישתתף למה ביום ראשון נפל לי ההרדיסק
וכללללללל השירים שלי נימחקו ה-כ-ל לא נישאר לי שום דברררר
על המחשב ההרדייסק שלי ניפגע פיזית ככל הניראהה
והזיין זה שעוד לא צרבתי תקטעים על דיסקים
אז ניראהה אני ינסה לעשות גם סט חדש
עם דברים חדשים אני יודיע לכם ככה עוד כמה ימים
בכל אופן שיהיה בהצלחה לכולם
ועוד פעם באמת עדיף
שנשדר ברדיו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
ח'ברה
יש מצב שאני לא ישתתף למה ביום ראשון נפל לי ההרדיסק
וכללללללל השירים שלי נימחקו ה-כ-ל לא נישאר לי שום דברררר
על המחשב ההרדייסק שלי ניפגע פיזית ככל הניראהה
והזיין זה שעוד לא צרבתי תקטעים על דיסקים
אז ניראהה אני ינסה לעשות גם סט חדש
עם דברים חדשים אני יודיע לכם ככה עוד כמה ימים
בכל אופן שיהיה בהצלחה לכולם
ועוד פעם באמת עדיף
שנשדר ברדיו |
אני מאמין שיוכלו לחכות לך... מחכים 16 ימים יוכלו להתאפק עוד כמה ימים מעבר לזה..
ד"א מה קרה לארדיסק?
בד סקטורס? |
|
|
| Sniper |
ואללה אין לי מושג
הוא עושה רעשים
ונעלמו משם מלאאא דברים
כל הספריה של הווינדאוס נמחקה אבל הכי קטע
שהיא עדיין תופסת מקום
קיצר משו עובר עליו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
ואללה אין לי מושג
הוא עושה רעשים
ונעלמו משם מלאאא דברים
כל הספריה של הווינדאוס נמחקה אבל הכי קטע
שהיא עדיין תופסת מקום
קיצר משו עובר עליו |
תגבהה ומהר..... ותקנה חדש.. קרה לך פשוט שהוא כתב שאין עליו כלום או משהו? |
|
|
| Sniper |
חחחחח
הוא כבר הלך
קניתי כבר הרדיסק חדש
הבאסה שביגלל שהמחשב שלי ישן אז הוא לא יכול לקבל הרדיסק גדול
משו כמו 120 גיגה
אז קניתי בסוף 30 גיגה
במחיר של 20 גיגה
פנאניי:]]
יש לי עוד איזה 5 הרדיסקים של 6 גיגה כל אחד
שהם לא כ"כ בשימוש
בקיצר כל המוזיקה\סרטים\תוכנות שלי
הלכו לעולמם |
|
|
| fishfish |
כשתחליטו מה עושים לגבי האחסון של הסטים, תודיעו בבקשה!
תודה
נ.ב: אני סיימתי להכין, לא יודע אם זה יצא משהו, אבל נראה מה תגידו על זה... |
|
|
| Hell_Copter |
גם ההארד דיסק שלי השתגע לא מזמן
החליט שבשבילו כונן די לא קיים יותר...
קיצר כל הסרטים נמחקו... :confused: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם ההארד דיסק שלי השתגע לא מזמן
החליט שבשבילו כונן די לא קיים יותר...
קיצר כל הסרטים נמחקו... :confused: |
דיברת עם טכנאי או משהו?
אממ אולי אני יכול לעזור |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
דיברת עם טכנאי או משהו?
אממ אולי אני יכול לעזור |
אני יגיד לך מה קרה
על ההתחלה הכונן של ה 40 ג'יגה התפצל ל 40 בכונן סי ו20 בדי
המקום לא עמד להגמר בכלל... ופתאום המחשב החליט שהוא מבטל את כונן די
ונשאר רק עם סי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחח
הוא כבר הלך
קניתי כבר הרדיסק חדש
הבאסה שביגלל שהמחשב שלי ישן אז הוא לא יכול לקבל הרדיסק גדול
משו כמו 120 גיגה
|
זה טעות ענקית... יש דבר שנקרא
raid controller
והוא נותן לארדיסק שלך לתפקד במהירות ובנפח שהוא אמור להיות
אני עם ארדיסק של 90 + 30 על פנטיום 350 ועובד בן זונה
.. |
|
|
| Sniper |
אין לי מושג גבר
אבל תודה על הידע.. אני יברר
:P |
|
|
|
|