|
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב אלי לא יודע מה עם האחרים אבל אני אישית הולך לזמבר אותך
:) |
תזכור..
נראה אותך :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eran
לזמבר :conf: |
לזמבר = לפתוח, לקרוע את התחת, או במילים נורמליות יותר לנצח בענק |
|
|
| Shahar |
זה רק אני או שאתם סתם מדברים באוויר?
תתחילו להכין תסטים חבר'ה צריך להתחיל להריץ תעניין אחרת נשכח |
|
|
| Dj Black-Dragon |
חברה התחרות תהיה ב31 לחודש זה אומר עוד 16 יום מהיום.. אז תכינו סטים ותדאגו למצו מקום להעלות אותם או משהו.... :)
יש מישהו שסיים סט אחד לפחות חוץ ממני מפוקוס ומערן...??? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
חברה התחרות תהיה ב31 לחודש זה אומר עוד 16 יום מהיום.. אז תכינו סטים ותדאגו למצו מקום להעלות אותם או משהו.... :)
יש מישהו שסיים סט אחד לפחות חוץ ממני מפוקוס ומערן...??? |
אחי בוא ננגן אותם ברדיו זה יהיה הכי טוב שיש...
כבר דברנו על זה :)) |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| לא הבנתי איך זה הולך אבל...כל אחד ישדר מהמחשב שלו? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
לא הבנתי איך זה הולך אבל...כל אחד ישדר מהמחשב שלו? |
כן כן אחי אתה מקליט תסט רגיל... וביום שנקבע (אמרת 31 אז 31... ) כל אחד ישדר תסט מהמחשב...
זה גם יקל על העומס על המחשב.. |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אבל אני תמיד משדר לחברים וזה עד 3 אנשים דרך
shoutcast radio |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
אבל אני תמיד משדר לחברים וזה עד 3 אנשים דרך
shoutcast radio |
חחחחח תלוי מאיזה מחשב אתה משדר..
מהמחשב שתשדרו זה מחשב חזק של אקטקום.. ואני אישית שדרתי ל 40 והגיעו בו ל 70 גם..
זה לא הבעיה :)
אל שכח שאתה משדר ממחשב פרטי וההוא מסחרי |
|
|
| DjChook |
| שחר אתה תארגן לנו את זה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר אתה תארגן לנו את זה? |
אתה מכיר אותי בתור אחד שמציע משהו שהוא לא יכול לעמוד מאחוריו?
כמובן שאני אארגן :)
ארגנתי כבר רק צריך למצוא תאריך.. |
|
|
| luckystrike |
לא עדיף להוריד ?
כאילו כמו שאלי אמר ? |
|
|
|
|