return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 15)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Shahar
אממ מורן אחי, כמו שאמרתי כבר והיו לי הרבה תומכים.. במקום שנמצא מקום שכל אחד יעלה סט ששוקל (במקרה הטוב 60-70 מגה) ואחר כך כל אחד יצטרך להוריד את זה.. הכי טוב לשדר את הסט אחרי שהקלטנו וככה נוכל לשמוע כולם ואפילו לדבר על זה ביחד בערוץ במירק
(שגם את זה אני יכול לסדר בסרבר אני מנהל..)

מעבר לזה אני מאמין שמישהו עם מודם 56 יעדיף לקבל פה ושם קפיצות מאשר ללכת להוריד כמה סטים של כמה עשות מגה :)

סבבה יש בזה משהוא
רק תחליטו על תאריך שיהיה רחוק ונוח לכולם
ונעשה גם סטיקי אם צריך - יענו שימו את זה בפוסט חדש
Shahar
quote:
Originally posted by luckystrike
סבבה יש בזה משהוא
רק תחליטו על תאריך שיהיה רחוק ונוח לכולם
ונעשה גם סטיקי אם צריך - יענו שימו את זה בפוסט חדש


וואי שווה.. אבל בוא נחכה שיהיה תאריך מסודר כי לפי המצב אני מעריך שזה ישתנה עוד כמה פעמים ;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ונעשה גם סטיקי אם צריך - יענו שימו את זה בפוסט חדש


רציתי לדבר איתך על זה...
אתה לא חושב שיש קצת יותר מדי סטיקים עכשיו?!
ראיתי שהוספת עוד סטיקי ממש מטומטם על הבחירת שם
על דבר כזה שולי אתה מתעסק?
מיותר מאוד!!
Scorchio
טוב זה אחד הרעיונות המפגרים לשדר את זה באינטרנט
האיכות תהיה על הפנים אלא אם כן זה שרת חזק שמסוגל להתמודד עם 192...
Dj Black-Dragon
שמישהו יארגן מקום טוב להעלות אליו דברים וזה יהיה ממש סבבה לכולם
אולי לאלה עם ה56 קיי יקח יותר זמן אבל אפשר להסתדר
Vortex_SA
נראה לי הכי הגיוני להשתמש באף טי פי, רדיו זה באמת סתם סיבוך...
Sniper
dj_elad_b_@_ilta_dj_contest_31.01.2003_(progresive_trance)-ilta

here is the playlist:

1)Kansai - Rococco [Original Mix]
2)Solar Factor - Urban Shakedown [Original Mix]
3)Sonorous - Protonic [Ronki Speed Mix]
4)Jan Johnston - Calling Your Name [Kansai Remix]
5)Airwave vs. Rising Star- Sunspot [Original Mix]
6)The Digital Blonde - Mooga [Hemstock And Jenning Remix]
7)Push - Universal Nation 2003 [Push Remix]
8)System F - Out Of The Blue [Ferry Corsten's Second Edition]
9)Midway - Kung Fu [Original Mix]

אני חושב שאני יתחרה בעוד כמה סיגנונות אני חושב על זה עדיין

בכל אופן בהצלחה לכולם:P
Dj Black-Dragon
בהצלחה גם לך אחי :)

אני חושב שגם נשדר וגם נעלה לאפ טי פי ככה שמי שלא יוכל לשמוע אז יוכל לפחות להוריד את הסטים
Sniper
תן לי פאב ואני יעלה
Shahar
בהצלחה אחי..
בקשר לפאבים אני לא ממליץ שתעלו לשם זה יכול לסבך אתכם..

Sniper
10x
יש משו יותר טוב
?
?
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
10x
יש משו יותר טוב
?
?


כל דבר חוקי אחר שתוכלו לעלות עליו את זה זה טוב..
פאב זה לא חוקי הפאב עצמו..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 
Privacy Statement