|
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Shahar
אממ מורן אחי, כמו שאמרתי כבר והיו לי הרבה תומכים.. במקום שנמצא מקום שכל אחד יעלה סט ששוקל (במקרה הטוב 60-70 מגה) ואחר כך כל אחד יצטרך להוריד את זה.. הכי טוב לשדר את הסט אחרי שהקלטנו וככה נוכל לשמוע כולם ואפילו לדבר על זה ביחד בערוץ במירק
(שגם את זה אני יכול לסדר בסרבר אני מנהל..)
מעבר לזה אני מאמין שמישהו עם מודם 56 יעדיף לקבל פה ושם קפיצות מאשר ללכת להוריד כמה סטים של כמה עשות מגה :) |
סבבה יש בזה משהוא
רק תחליטו על תאריך שיהיה רחוק ונוח לכולם
ונעשה גם סטיקי אם צריך - יענו שימו את זה בפוסט חדש |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סבבה יש בזה משהוא
רק תחליטו על תאריך שיהיה רחוק ונוח לכולם
ונעשה גם סטיקי אם צריך - יענו שימו את זה בפוסט חדש |
וואי שווה.. אבל בוא נחכה שיהיה תאריך מסודר כי לפי המצב אני מעריך שזה ישתנה עוד כמה פעמים ;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ונעשה גם סטיקי אם צריך - יענו שימו את זה בפוסט חדש |
רציתי לדבר איתך על זה...
אתה לא חושב שיש קצת יותר מדי סטיקים עכשיו?!
ראיתי שהוספת עוד סטיקי ממש מטומטם על הבחירת שם
על דבר כזה שולי אתה מתעסק?
מיותר מאוד!! |
|
|
| Scorchio |
טוב זה אחד הרעיונות המפגרים לשדר את זה באינטרנט
האיכות תהיה על הפנים אלא אם כן זה שרת חזק שמסוגל להתמודד עם 192... |
|
|
| Dj Black-Dragon |
שמישהו יארגן מקום טוב להעלות אליו דברים וזה יהיה ממש סבבה לכולם
אולי לאלה עם ה56 קיי יקח יותר זמן אבל אפשר להסתדר |
|
|
| Vortex_SA |
| נראה לי הכי הגיוני להשתמש באף טי פי, רדיו זה באמת סתם סיבוך... |
|
|
| Sniper |
dj_elad_b_@_ilta_dj_contest_31.01.2003_(progresive_trance)-ilta
here is the playlist:
1)Kansai - Rococco [Original Mix]
2)Solar Factor - Urban Shakedown [Original Mix]
3)Sonorous - Protonic [Ronki Speed Mix]
4)Jan Johnston - Calling Your Name [Kansai Remix]
5)Airwave vs. Rising Star- Sunspot [Original Mix]
6)The Digital Blonde - Mooga [Hemstock And Jenning Remix]
7)Push - Universal Nation 2003 [Push Remix]
8)System F - Out Of The Blue [Ferry Corsten's Second Edition]
9)Midway - Kung Fu [Original Mix]
אני חושב שאני יתחרה בעוד כמה סיגנונות אני חושב על זה עדיין
בכל אופן בהצלחה לכולם:P |
|
|
| Dj Black-Dragon |
בהצלחה גם לך אחי :)
אני חושב שגם נשדר וגם נעלה לאפ טי פי ככה שמי שלא יוכל לשמוע אז יוכל לפחות להוריד את הסטים |
|
|
| Sniper |
| תן לי פאב ואני יעלה |
|
|
| Shahar |
בהצלחה אחי..
בקשר לפאבים אני לא ממליץ שתעלו לשם זה יכול לסבך אתכם.. |
|
|
| Sniper |
10x
יש משו יותר טוב
?
? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
10x
יש משו יותר טוב
?
? |
כל דבר חוקי אחר שתוכלו לעלות עליו את זה זה טוב..
פאב זה לא חוקי הפאב עצמו.. |
|
|
|
|