return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחח הכנסת את כולם אההה
סבבה יותר אתגר בשבילי
אבל רק שתדעו שאני מתחמש אחושרמוטה
:)


אבל שיהיה ברור
אין מצב שאני מקליט סט שהוא פחות מ-60 דקות ואין אצלי 128
רק 192...
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Scorchio
אין מצב שאני מקליט סט שהוא פחות מ-60 דקות ...


יעני בכח להכביד על השופטים הא? :)
אתה בפרוגרסיב הא? באמת שאין מצב שסט פרוג יהיה מתחת ל60 דקות, כל טראק הוא לפחות 6 דקות במיקס אם מקצרים... :)
רגע, סטים מוכנים? או שהכל הולך פה??
DjChook
מתי הגשת הסטים ?
צריך תאריכים משהו מסודר שלא יגרר שנים
Vortex_SA
quote:
Originally posted by DjChook
מתי הגשת הסטים ?
צריך תאריכים משהו מסודר שלא יגרר שנים


יום חמישי לא? כאילו שבוע הבא נראה לי...
DjChook
סבבה

הייתי רוצה לשפוט אבל זה לא שאני מומחה חחח

נו טוב, מי ששם
HARD
מקבל את הקול שלי

:wtf:
fishfish
יש לכם מתמודד נוסף בקטגוריית הפרוגרסיב.
אם אתם רוצים אני מוכן לפתוח עוד תחרות בברייק ביט (אני מתחיל להיות מומחה בברייק ביט...)


נ.ב: הייתי עכשיו בחתונה בחיפה, הדי ג'יי שם לא שמע על המושג הזה ביטמיקס, או בכל פעם שהוא ניסה לעשות ביטמיקס זה השמע כמו הרכבת שיוצאת מת"א כל בוקר... (סתם רציתי שתדעו...)
elad11
מישהו יוכל להסביר לי איך אני יכול להקליט סט שלי על המחשב?

(יש לי ציוד)
...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook
סבבה

הייתי רוצה לשפוט אבל זה לא שאני מומחה חחח

נו טוב, מי ששם
HARD
מקבל את הקול שלי

:wtf:



חחח עדיף שלא תשפוט


כן כל סט צריך להיות 60 דקות

עכשיו אפשר להתחיל עכשיו ואז שכל אחד יגיד על הסט שלו
נעלה כל פעם תחום אחר כי לפי מה שזה נראה יש כאן יותר מידי אנשים
elad11
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחח עדיף שלא תשפוט


כן כל סט צריך להיות 60 דקות

עכשיו אפשר להתחיל עכשיו ואז שכל אחד יגיד על הסט שלו
נעלה כל פעם תחום אחר כי לפי מה שזה נראה יש כאן יותר מידי אנשים


אז לא חייבים שזה יהיה תוך שבוע

ככה יהיה זמן לאנשים להוריד את הכל..
Scorchio
נו אלי תראה מה עשית
כולה תחרות קטנה ביני לבינך עכשיו כל הפורום על הרגליים
חחחחח
אוקיי קיצר
הסט שלי יתחיל עם איזה שני טראקים פרוגרסיביים ויעבור משם לטרייבאל מאסיבי ובסיום האוס טרייבאליסטי עם ווקאלים

Sniper
טוב חברה אני מקליט סט קצת יותר ארוך מ45 דקות
אני מוסיף עוד איזה טראק או שתיים:]

אין לי כח לירשום כרגע איזה
אבל בכל אופן אני הולך להקליט עכשיו תסט
ככל הניראה

:]]]]]]
Vortex_SA
תשמעו, הכנתי היום סט פרוגרסיב, אבל אני לא סגור אם זה מה שאני רוצה להתחרות איתו, כי יש פה ושם כמה פישולים (בכל זאת ישר אחרי בי"ס לא הייתי מאופס :) ), אז אם למישהו יש מקום דינמי להעלות אליו סתם שתגידו מה אתם חושבים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement