|
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחחחחח הכנסת את כולם אההה
סבבה יותר אתגר בשבילי
אבל רק שתדעו שאני מתחמש אחושרמוטה
:)
אבל שיהיה ברור
אין מצב שאני מקליט סט שהוא פחות מ-60 דקות ואין אצלי 128
רק 192... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אין מצב שאני מקליט סט שהוא פחות מ-60 דקות ... |
יעני בכח להכביד על השופטים הא? :)
אתה בפרוגרסיב הא? באמת שאין מצב שסט פרוג יהיה מתחת ל60 דקות, כל טראק הוא לפחות 6 דקות במיקס אם מקצרים... :)
רגע, סטים מוכנים? או שהכל הולך פה?? |
|
|
| DjChook |
מתי הגשת הסטים ?
צריך תאריכים משהו מסודר שלא יגרר שנים |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DjChook
מתי הגשת הסטים ?
צריך תאריכים משהו מסודר שלא יגרר שנים |
יום חמישי לא? כאילו שבוע הבא נראה לי... |
|
|
| DjChook |
סבבה
הייתי רוצה לשפוט אבל זה לא שאני מומחה חחח
נו טוב, מי ששם
HARD
מקבל את הקול שלי
:wtf: |
|
|
| fishfish |
יש לכם מתמודד נוסף בקטגוריית הפרוגרסיב.
אם אתם רוצים אני מוכן לפתוח עוד תחרות בברייק ביט (אני מתחיל להיות מומחה בברייק ביט...)
נ.ב: הייתי עכשיו בחתונה בחיפה, הדי ג'יי שם לא שמע על המושג הזה ביטמיקס, או בכל פעם שהוא ניסה לעשות ביטמיקס זה השמע כמו הרכבת שיוצאת מת"א כל בוקר... (סתם רציתי שתדעו...) |
|
|
| elad11 |
מישהו יוכל להסביר לי איך אני יכול להקליט סט שלי על המחשב?
(יש לי ציוד)
... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
סבבה
הייתי רוצה לשפוט אבל זה לא שאני מומחה חחח
נו טוב, מי ששם
HARD
מקבל את הקול שלי
:wtf: |
חחח עדיף שלא תשפוט
כן כל סט צריך להיות 60 דקות
עכשיו אפשר להתחיל עכשיו ואז שכל אחד יגיד על הסט שלו
נעלה כל פעם תחום אחר כי לפי מה שזה נראה יש כאן יותר מידי אנשים |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחח עדיף שלא תשפוט
כן כל סט צריך להיות 60 דקות
עכשיו אפשר להתחיל עכשיו ואז שכל אחד יגיד על הסט שלו
נעלה כל פעם תחום אחר כי לפי מה שזה נראה יש כאן יותר מידי אנשים |
אז לא חייבים שזה יהיה תוך שבוע
ככה יהיה זמן לאנשים להוריד את הכל.. |
|
|
| Scorchio |
נו אלי תראה מה עשית
כולה תחרות קטנה ביני לבינך עכשיו כל הפורום על הרגליים
חחחחח
אוקיי קיצר
הסט שלי יתחיל עם איזה שני טראקים פרוגרסיביים ויעבור משם לטרייבאל מאסיבי ובסיום האוס טרייבאליסטי עם ווקאלים |
|
|
| Sniper |
טוב חברה אני מקליט סט קצת יותר ארוך מ45 דקות
אני מוסיף עוד איזה טראק או שתיים:]
אין לי כח לירשום כרגע איזה
אבל בכל אופן אני הולך להקליט עכשיו תסט
ככל הניראה
:]]]]]] |
|
|
| Vortex_SA |
| תשמעו, הכנתי היום סט פרוגרסיב, אבל אני לא סגור אם זה מה שאני רוצה להתחרות איתו, כי יש פה ושם כמה פישולים (בכל זאת ישר אחרי בי"ס לא הייתי מאופס :) ), אז אם למישהו יש מקום דינמי להעלות אליו סתם שתגידו מה אתם חושבים... |
|
|
|
|