return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 17)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
התכוונתי לסצנת האמ פי 3 כולה...
ת'כלס זה לא חוקי...
ושחר מוריד ים אם פי 3
עזוב


לא ממש..
אתם לא הבנתם בכלל מה לא חוקי בכל העסק ההוא..
הפאב עצמו שאליו אתם מתחברים הוא מקום לא חוקי.. ואם בעל המחשב טיפה מבין (ממש לא הרבה..) או אם מישהו דאג לו האיפי ישמר או בפיירוול או בלוג של האפטיפי ויזיינו אתכם
בגלל זה אני אומר,
אני לא מתכוון לעלות תסט שלי לשום מקום לא חוקי.. אם אתם רוצים תעלו לאן שבא לכם.. אני רק מעיר את תשומת לבכם
ד"א רועי שאחי יבוא הוא יביא לי הרבה וינילים :)
הוא באימונים בחו"ל ואף אחד לא יודע מתי הוא יחזור או איפה הוא בדיוק אז זה מצב די חרא..
DjChook
שחר מה שאתה לא מבין שלנו זה לא אכפת

עליך שמים 7 עיניים, ובמיוחד על האייפי שלך

מה לנו אכפת, מקסימום נקבל אזהרה
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
שחר מה שאתה לא מבין שלנו זה לא אכפת

עליך שמים 7 עיניים, ובמיוחד על האייפי שלך

מה לנו אכפת, מקסימום נקבל אזהרה


עלי לא שמים 7 עיניים כבר מאז שעבדתי בזהב ותאמין לי שמי שצריך לדעת יודע בדיוק איזה דברים עשיתי כדי להוכיח שאני בסדר..
בקשר אליכם
תעשו מה שבא לכם.. רק אל תבואו לבקש עזרה אם יהיו לכם בעיות
ותאמין לי שהרבה שאמרו כמוך באו אלי ובכו...
DjChook
נו באמת
הגזמת

וד"א
הרי אנחנו לא כמוך אתה יודע טוב מאד שפאבים נורמלים הם של אנשים מחול
ולא אנחנו פורצים אליהם אלא מקבלים את האייפי מאנשים אחרים

תאורטית אנחנו לא אשמים בכלום וגם אי אפשר להוכיח את זה

אז תפסיק לזיין את השכל, אפילו האייפי של כולנו לא קבוע ככה שבאמת הוא יצטרך לעשות עבודה קשה רק להבין שזה מישראל
MoSH_MaN
טוב חברס
לפנות אלי באיי סי קיו
:)
אני רק צריך לסדר את הסידורים הסופיים
ולראות כמה סטים כל פעם....
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
נו באמת
הגזמת

וד"א
הרי אנחנו לא כמוך אתה יודע טוב מאד שפאבים נורמלים הם של אנשים מחול
ולא אנחנו פורצים אליהם אלא מקבלים את האייפי מאנשים אחרים

תאורטית אנחנו לא אשמים בכלום וגם אי אפשר להוכיח את זה

אז תפסיק לזיין את השכל, אפילו האייפי של כולנו לא קבוע ככה שבאמת הוא יצטרך לעשות עבודה קשה רק להבין שזה מישראל


חן לא פלא שמלא אנשים כמוך בוכים היום שהחרימו להם תמחשב..
זה לא קשור אם יש לך אי פי סטטי או דינמי
ברגע שאתה מתחבר לאינטרנט האיפי שלך נשמר בלוג של הספק שלך וגם אם תתדווחש אי פי מסויים פרץ לך למחשב ותציין תאריך ושעה מדויקים אפילו אם הוא לפני שנה הם יוכלו לדעת בדיוק מאיזה חשבון התחברו לאיפי הזה וברגע שהם יודעים של מי החשבון הם יודעים בעצם הכל
אז בוא תקשיב למישהו שמבין יותר טוב ממך ואל תהיה חכם ..
ובקשר ל "אנחנו לא אשמים בכלום" - אחד הסעיפים בחוקים של הספקים בישראל זה "enter to open port without an authorization"
כניסה לפורט פתוח ללא אישור.. זה ממש לא חוקי... ככה שגם אם מצאת את הכתובת של הפאב ברחוב ולקחת ונכנסת זה לא חוקי
בכל מקרה
אני אמרתי את שלי.. מי שרוצה להקשיב לעצה שלי שיקשיב מי שלא לא..
אנחנו יודעים טוב מאד שקל להתעלם אבל ברגע שתקבל מכתב הבית שנינו יודעים שפתאום תבוא ותגיד שצדקתי אז עזוב..
DjChook
אני את שלי אמרתי
Shahar
גם אני .. מי שרוצה שיקשיב לי מי שלא - לא
Vortex_SA
ואם אני מארגן שחבר שלי יפתח לנו אף טי פי???
יש לו איידיאסאל אחד ומצי נראה לי, הוא יכול לפתוח בכיף וכל פעם כמה סטים יהיו לו על המחשב, מה אתה אומרים? זה גם לא חוקי??
DjChook
מה אתה דפוק

אני הצעתי את שגיא ממזמן שיש לו
ADSL
של 8 מגה

חחח
(בלי הגבלות יעני)

והעדפתם שלא

Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
ואם אני מארגן שחבר שלי יפתח לנו אף טי פי???
יש לו איידיאסאל אחד ומצי נראה לי, הוא יכול לפתוח בכיף וכל פעם כמה סטים יהיו לו על המחשב, מה אתה אומרים? זה גם לא חוקי??


אחי תהיה בריא עד שאני וחן סגרנו את זה שוב אתה נכנס לזה..
כל עוד המקום שאתה מעלה אליו הוא לא מקום שפרצו אליו אז בקטע הזה זה חוקי..
יענתו אם הוא פותח לך אז עצם הכניסה שלך היא חוקית.. כן.. כי נכנסת עם אישור מהבעל המחשב....
ובואו נעזוב תנושא פשוט תקראו מה שכתבתי וזהו :)
נמאס לי לכתוב שוב ושוב חח
כן כן כבר אמרו לי שאני חמוד שאני אומר את זה..
DjChook
quote:
Originally posted by Shahar
כן כן כבר אמרו לי שאני חמוד שאני אומר את זה..



לא יודע מה אמרו לך
אבל אני יותר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 
Privacy Statement