|
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא יודע מה אמרו לך
אבל אני יותר |
אהאה לא!
למה נראה לו.. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחי תהיה בריא עד שאני וחן סגרנו את זה שוב אתה נכנס לזה..
כל עוד המקום שאתה מעלה אליו הוא לא מקום שפרצו אליו אז בקטע הזה זה חוקי..
יענתו אם הוא פותח לך אז עצם הכניסה שלך היא חוקית.. כן.. כי נכנסת עם אישור מהבעל המחשב....
ובואו נעזוב תנושא פשוט תקראו מה שכתבתי וזהו :)
נמאס לי לכתוב שוב ושוב חח
כן כן כבר אמרו לי שאני חמוד שאני אומר את זה.. |
אז זה יהיה אף טי פי עם ססמא ובכניסה יהיה רשום לך:
אם הססמא קיימת ברשותך פרוש הדבר שבעל המחשב העניק לך אותה וכן גם את הרשות להכנס לפאב שלו, אנא הקש את הססמא:
*****
שם משתמש:
*****
ככה זה פותר לנו את הבעיות לא? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אז זה יהיה אף טי פי עם ססמא ובכניסה יהיה רשום לך:
אם הססמא קיימת ברשותך פרוש הדבר שבעל המחשב העניק לך אותה וכן גם את הרשות להכנס לפאב שלו, אנא הקש את הססמא:
*****
שם משתמש:
*****
ככה זה פותר לנו את הבעיות לא? |
בוא נאמר ככה ובאמת נסגור את הנושא הזה כי ביום וחצי הזה הסברתי לכל אחד בנפרד על זה
אם בעל המחשב נתן לך את הסיסמא ואת הרשות שלו להיכנס, הרי הוא לא יתלונן ברגע שתיכנס והוא יראה את האי פי שלך ולכן זה פסדר.. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Shahar
בוא נאמר ככה ובאמת נסגור את הנושא הזה כי ביום וחצי הזה הסברתי לכל אחד בנפרד על זה
אם בעל המחשב נתן לך את הסיסמא ואת הרשות שלו להיכנס, הרי הוא לא יתלונן ברגע שתיכנס והוא יראה את האי פי שלך ולכן זה פסדר.. |
אז אין פה בעיות אם עושים מה שאמרתי לא ככה? אז מה הבעיה הכל כך קשה לעשות את זה??? |
|
|
| Hell_Copter |
אם אתה רוצה ככה שגיא אז פשוט אפשר דרך שגיא עם האנטרנט המהיר שלו ולא דרך חבר שלך... החיבור של שגיא לא רואה ממטר את של חבר שלך
ולפאבים בדרך כלל לא צריך סיסמה עד כמה שאני יודע... |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב אנשים
עכשיו
תראו איך זה ילך
כל מי שרוצה להעלות סט שיפנה אלי!!!!
עכשיו התחרות היא ככה
יעלו שלושה סטים באותו זמן
ויש לכם חמישה ימים להוריד את הסטים!
אחרי זה השליישיה הבאה
השלישייה הראשונה
תהיה צח שפנה ראשונה
אלי אם יהיה כאן שבעצם פתח את התחרות
והשלישי.......:cool:
יאללה אנשים
70784611
עידכון:
טוב כולם תפנו אלי ותעלו אבל כל פעם רק שלושה יועלו להאתר! |
|
|
| Shahar |
| בואו נעשה ככה שמנגנים אותם ברדיו ואז מי שמפספס סט או סםת רוצה שיוריד.. |
|
|
| Vortex_SA |
| בונא! יש לי מקסימום סט אחד מוכן ועוד שני סטים כמעט מוכנים, אולי אני לא יספיק, אולי נעשה הארכת זמן? :D |
|
|
| Scorchio |
מה זאת אומרת כמעט מוכנים
מה אתה עוצר את ההקלטה באמצע?
בכל מקרה אני העליתי את הסט שלי לשרת של מוש... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
בונא! יש לי מקסימום סט אחד מוכן ועוד שני סטים כמעט מוכנים, אולי אני לא יספיק, אולי נעשה הארכת זמן? :D |
חחח ראסמי לא הבנתי את הקטע של הלא מוכנים :))
אבל ברור נראה לי שלאף אחד לא תהיה התנגדות להאריך כי יש פה עוד כמה שרוצים.. |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה זאת אומרת כמעט מוכנים
מה אתה עוצר את ההקלטה באמצע?
בכל מקרה אני העליתי את הסט שלי לשרת של מוש... |
כמוני כמוך |
|
|
| Vortex_SA |
| אני עושה ג'אם סשנים על הציוד שלי, ואני מקליט על המיני, יש לי כבר שני סטים של קלאב על המיני ועוד דיפ שאני צריך להקליט שוב כי יש בו כמה דפקים... קיצר אחרי שאני מקליט למיני אני מקליט למחשב וזה לוקח זמן מבינים? |
|
|
|
|