return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 18)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
לא יודע מה אמרו לך
אבל אני יותר


אהאה לא!
למה נראה לו..
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Shahar
אחי תהיה בריא עד שאני וחן סגרנו את זה שוב אתה נכנס לזה..
כל עוד המקום שאתה מעלה אליו הוא לא מקום שפרצו אליו אז בקטע הזה זה חוקי..
יענתו אם הוא פותח לך אז עצם הכניסה שלך היא חוקית.. כן.. כי נכנסת עם אישור מהבעל המחשב....
ובואו נעזוב תנושא פשוט תקראו מה שכתבתי וזהו :)
נמאס לי לכתוב שוב ושוב חח
כן כן כבר אמרו לי שאני חמוד שאני אומר את זה..


אז זה יהיה אף טי פי עם ססמא ובכניסה יהיה רשום לך:
אם הססמא קיימת ברשותך פרוש הדבר שבעל המחשב העניק לך אותה וכן גם את הרשות להכנס לפאב שלו, אנא הקש את הססמא:
*****
שם משתמש:
*****

ככה זה פותר לנו את הבעיות לא?
Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אז זה יהיה אף טי פי עם ססמא ובכניסה יהיה רשום לך:
אם הססמא קיימת ברשותך פרוש הדבר שבעל המחשב העניק לך אותה וכן גם את הרשות להכנס לפאב שלו, אנא הקש את הססמא:
*****
שם משתמש:
*****

ככה זה פותר לנו את הבעיות לא?


בוא נאמר ככה ובאמת נסגור את הנושא הזה כי ביום וחצי הזה הסברתי לכל אחד בנפרד על זה
אם בעל המחשב נתן לך את הסיסמא ואת הרשות שלו להיכנס, הרי הוא לא יתלונן ברגע שתיכנס והוא יראה את האי פי שלך ולכן זה פסדר..
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Shahar
בוא נאמר ככה ובאמת נסגור את הנושא הזה כי ביום וחצי הזה הסברתי לכל אחד בנפרד על זה
אם בעל המחשב נתן לך את הסיסמא ואת הרשות שלו להיכנס, הרי הוא לא יתלונן ברגע שתיכנס והוא יראה את האי פי שלך ולכן זה פסדר..


אז אין פה בעיות אם עושים מה שאמרתי לא ככה? אז מה הבעיה הכל כך קשה לעשות את זה???
Hell_Copter
אם אתה רוצה ככה שגיא אז פשוט אפשר דרך שגיא עם האנטרנט המהיר שלו ולא דרך חבר שלך... החיבור של שגיא לא רואה ממטר את של חבר שלך

ולפאבים בדרך כלל לא צריך סיסמה עד כמה שאני יודע...
MoSH_MaN
טוב אנשים
עכשיו
תראו איך זה ילך
כל מי שרוצה להעלות סט שיפנה אלי!!!!

עכשיו התחרות היא ככה

יעלו שלושה סטים באותו זמן
ויש לכם חמישה ימים להוריד את הסטים!

אחרי זה השליישיה הבאה

השלישייה הראשונה
תהיה צח שפנה ראשונה
אלי אם יהיה כאן שבעצם פתח את התחרות
והשלישי.......:cool:

יאללה אנשים

70784611

עידכון:
טוב כולם תפנו אלי ותעלו אבל כל פעם רק שלושה יועלו להאתר!
Shahar
בואו נעשה ככה שמנגנים אותם ברדיו ואז מי שמפספס סט או סםת רוצה שיוריד..
Vortex_SA
בונא! יש לי מקסימום סט אחד מוכן ועוד שני סטים כמעט מוכנים, אולי אני לא יספיק, אולי נעשה הארכת זמן? :D
Scorchio
מה זאת אומרת כמעט מוכנים
מה אתה עוצר את ההקלטה באמצע?
בכל מקרה אני העליתי את הסט שלי לשרת של מוש...
Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
בונא! יש לי מקסימום סט אחד מוכן ועוד שני סטים כמעט מוכנים, אולי אני לא יספיק, אולי נעשה הארכת זמן? :D


חחח ראסמי לא הבנתי את הקטע של הלא מוכנים :))
אבל ברור נראה לי שלאף אחד לא תהיה התנגדות להאריך כי יש פה עוד כמה שרוצים..

Sniper
quote:
Originally posted by Scorchio
מה זאת אומרת כמעט מוכנים
מה אתה עוצר את ההקלטה באמצע?
בכל מקרה אני העליתי את הסט שלי לשרת של מוש...


כמוני כמוך
Vortex_SA
אני עושה ג'אם סשנים על הציוד שלי, ואני מקליט על המיני, יש לי כבר שני סטים של קלאב על המיני ועוד דיפ שאני צריך להקליט שוב כי יש בו כמה דפקים... קיצר אחרי שאני מקליט למיני אני מקליט למחשב וזה לוקח זמן מבינים?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 
Privacy Statement