| Shahar |
| quote: | Originally posted by elad11
בכל מקרה....ב-31 אני עובד...
:(
?יש אפשרות בכל זאת לקבל את הסטים או לפחות כמה מהם |
אני כמעט סגור על זה שהתאריך ישתנה עוד כמה פעמים ככה שאתה יכו להיות רגוע.. ואם בכל זאת תרצה כולם מקליטים תסטים שלהם גם ככה... משדרים את הסט אחרי שהוא מוקלט... |
|
|