|
Ilta Dj Contest 2003
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
אהלן אנשים...אני וצח קבענו להתחרות על מי שממקסס טוב יותר.. אז החלטתי להציע לכולם..שכל מי שרוצה\יכול לתקלט..אז שיקליט סט משלו ושיעלה אותו לפורום כולל טראקליסט מלא
בשביל שהתחרות הזו תהיה מגוונת נעשה את זה בכמה סגנונות
1) prog. house, tech-house,tribal
2)club trance,hard trance
3psy-trance אם מישהו ירצה לעשות סט פסיכודלי אני מוכן להתחרות מולו
:)
וזהו אז אני מקווה שיהיו פה אנשים שירצו להשתתף כי זה יכול להיות דיי מגניב
בכל אופן התחרות ביני ובין צח תתקיים
בסגנון הפרוגרסיב האוס.. |
|
|
| nesher |
גיל שווארץ יכול לתת את הסט שלו מה
Innercity
או החימום של אנתוני פאפא
LoL
:haha: :haha: :happy2: :happy2: :tongue3 :eyespop: :eyespop: :tongue2 :crazy: :crazy: :haha: :gsmile:
סתם
עכשיו ברצינות , אני מהמר על על בלאק-דרגון
הוא פשוט תותח , השילובים שלו חבל על הזמן
אחי
תן בנו בלאט
צח חביב, יכול להפתיע
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
צח חביב?!
צח מצויין!
אני שומע את הסט האחרון שלו....חבל שיש לי ממש קצת והוא בן זונה
הוא ממקס ממש טוב
וגם אלי
אבל את הסטים של אלי לא שמעתי באיכות ממש טובה
:D
אני מתנדב להיות שופט
:D |
|
|
| Sniper |
ממממממ אוקי חברויה אם תמצאו מקום להעלות אני מוכן להיתחרות בפרוגרסיב טראנס
ודוגרי צח ממקסס ממש ממש ליגה
וגם אלי ככה שהבחירה תיהיה קשה בלאט |
|
|
| Narcotic Mind |
אני אתחרה בכיף אבל אין לי לאן להעלות
anyone ?! |
|
|
| NaOren |
ממה שאני זוכר אלי ממקסס משו בנזונההה..
אני מהמר עליו... |
|
|
| Dj Black-Dragon |
חברה תראו... אני יכול לפתוח אפ טי פי פרטי ואני יכול להשתמש במחשב שלי כאפ טי פי
גם אתם יכולים דרך אגב
עם התוכנה
serv-u
ואתם הופכים את המחשב שלכם לאפ טי פי ואפשר להוריד ממכם בכיף
למי שמסתבך עם זה אז שיכין סט ופשוט ישלח לי ואני יעלה אותו בכיף. |
|
|
| Narcotic Mind |
כן אבל זה איטי
יענו אני יורידו ממני ב
14k/s
וזה עוד סט זב קובץ גדול
אף אחד לא יכול לנדב איזה פאב שהוא מכיר ? |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה רק שיהיה לכם בהצלחה
אני מניח שאני יכול להשתתף כשופט כי אני לא ממקסס :D |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| אם מישהו ימצא איזה פאב זה יהיה יותר ממבורך :) |
|
|
| Sniper |
מממ אפשר לעשות כזה דבר שהסט לא יהיה של שעה
הוא יהיה של איזה 20 דקות ככה
וזהו
ככה הקובץ יהיה הרבה יותר קטן.. לאאככה
?
אני רק מקווה שיהיה לי תציוד זמין |
|
|
| DjChook |
תנצלו את שגיא !
הוא ישלח לכולם את הסטים
הוא שולח על 50 |
|
|
|
|