|
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| DJ F0cus |
אני מריח תחרות :)
סבבה
i'm in
טראנס קלאב/הארד
וגם פרוגרסיב האוס
אולי פרוגרסיב טראנס, מעדיף יותר
מה זה קלאב?
הארד - אני מקווה שזה כולל הארדסטייל.
יש לי גם חבר שישמח להתחרות, הוא לא משתתף בפורום
הוא דווקא יותר בקטע של טק האוס
וכמובן פסיי :)
עדיין לא הבנתי בקשר לאורך של הסט - קבענו שיהיה 60 דקות? |
|
|
| YuVaL |
הממממממממממ
אני מוכן להיות שופט עם צריך
:D
וד"א
צח... אל תעשה סט פרוגרסיב לפי דעתי, עם כל הכבוד שיש חבר'ה שאוהבים את זה
זה דיי משעמם לשמוע מעל שעה של סט פרוג משעמם
תן משהו עם קצת קצב לפחות שלא נרדם על המחשב
:wtf: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by YuVaL
הממממממממממ
אני מוכן להיות שופט עם צריך
:D
וד"א
צח... אל תעשה סט פרוגרסיב לפי דעתי, עם כל הכבוד שיש חבר'ה שאוהבים את זה
זה דיי משעמם לשמוע מעל שעה של סט פרוג משעמם
תן משהו עם קצת קצב לפחות שלא נרדם על המחשב
:wtf: |
יובל אני יודע שאתה שופט טוב מאד
אבל משעממם?!
טוב .......
תאמין לי זה ממש לא
ויש ממש מלא קצב וזה כל הקטע
the beat |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YuVaL
הממממממממממ
אני מוכן להיות שופט אם צריך
:D
וד"א
צח... אל תעשה סט פרוגרסיב לפי דעתי, עם כל הכבוד שיש חבר'ה שאוהבים את זה
זה דיי משעמם לשמוע מעל שעה של סט פרוג משעמם
תן משהו עם קצת קצב לפחות שלא נרדם על המחשב
:wtf: |
Its all about Progressive man ! ;) |
|
|
| Scorchio |
טוב יובל מצטער אבל כבר בחרתי
:)
אבל סעמק נאבד לי המתאם של ה
PL
ל
RCA
ואני לא יכול להקליט
Arghhhh
צריך לקנות חדש |
|
|
| fishfish |
תגידו רגע, לאן להעלות את הסט ??
אני לא מצליח להתחבר לפאב, מישהו יכול לתת כאן הגדרות מלאות:
Adress,Port...?
באיזה תוכנה אתם משתמשים + כתובת להורדה שלה, אולי התוכנה שבה אני משמתמש בעייתית...
נ.ב: יש טראקליסטינג:
1.Pole Folder & CP - Dust (Original Mix) - Bedrock
2.Marscruiser - Insanity Rains (PB&J Mix) - Fire
3.Dylan Rhymes & FMM - Vanquish (Tek Mix) - Music Village
4.Innervision - Prophecies (Deep Drums Mix) - Orient
5.Ekkoheadz - Hypnotic Seduction (Original Mix) - Q
6.Pete Gawtry - Re morse (Mara's Mix) - Tune Inn
7.North Atlantic - MindFilter (Trendroid's Croc Hunter Remix) - ?
8.Pilavian & Zimbardo - Late Night Return (Original) - Distreakt
9.Ice Cream Social - Woven Air (Abstract Art Mix) - Pitch Black
10.Lyric & Natali - Over Emotion (Spoiled Mix) - Lost Language |
|
|
| Shahar |
ממ... אני אמנם לא הקלטתי עדיין סט בחיים אבל אפשר להשתתף?
Edit:
ד"א ! אני יכול לסדר לכם רדיו שתנגנו את הסט בשידור חי וכולנו נאזין...
רק תודיעו מראש.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
ד"א ! אני יכול לסדר לכם רדיו שתנגנו את הסט בשידור חי וכולנו נאזין...
רק תודיעו מראש.. |
לא חושב שזה רעיון טוב...
כי צריך להתרכז טוב טוב במיקס אם הוא טוב
ובשמיעה אחת יכולים לפספס את זה.....
אתה מבין? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא חושב שזה רעיון טוב...
כי צריך להתרכז טוב טוב במיקס אם הוא טוב
ובשמיעה אחת יכולים לפספס את זה.....
אתה מבין? |
אממ.. בסדר.. אבל ככה כולנו נשמע יחד נוכל לדבר על זה אנערף..
זה דרך טובה שככה אף אחד לא יצטרך לעלות סט של כמה עשרות מגה או להוריד אותו..
אם בא לכם תנו הודעה מראש ואני מסדר.. |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
תראו נעשה את זה כך שכל מי שרוצה להשתתף אז שיכין סט ושיהיה מוכן עד יום חמישי הבא.. שביום חמישי נעלה את כולם ויום שישי נוכל לקבוע
עכשיו לפי מה שהבנתי מי שמשתתף זה
אני
צח
rising
sniper
& djgoosh
:)
רק שכל אחד יציין את הסגנון שהוא רוצה להתחרות בו |
מוזיקה שחורה
:D :D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
קודם כל תסיימו את הסט ואז נתחיל להעלות
אמרתי עוד שבוע - שתיים יהיה מקום להעלות כמה סטים כל פעם
ובקשר לרדיו ואללה רעיון נחמד!!
אני לא חושב שמה שרועי אומר באמת ממש משפיע
אולי לך אבל ככה זה ממש לא להרבה
קח את
ASOT
אני שם לב לרמת המיקסוס גם שזה לייב
אבל זה סתם בולשיט |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחח
הייתי בכיף משתתף אבל.......
אין לי איך להקליט סט..... אחותי לקחה את המינידיסק איתה לחו"ל וזה סיפור להוריד את המחשב למרתף.....
וגם לדעתי אתם תכסחו אותי חבל על הזמן!!!!!! אני לא חושב שאני משתווה לרמה שלכם...... |
|
|
|
|