|
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Triple-z |
בחיאת ראבק שמישהו ירביץ אותה בסט של קלאב טראנס והארד
מה כולם עושים פרוגרסיב :nervous: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Triple-z
בחיאת ראבק שמישהו ירביץ אותה בסט של קלאב טראנס והארד
מה כולם עושים פרוגרסיב :nervous: |
זה בעיקרון מה שאני מתקלט
אבל תסתכל על ההודעה שלי מעל שלך, ותראה למה אני לא משתתף...... |
|
|
| Scorchio |
עידן הקלאב חלף
פרוגרסיב שולט בכולכם
:) |
|
|
| Shahar |
| מממ אתם לא חושבים שהרעיון שלי שווה? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Shahar
מממ אתם לא חושבים שהרעיון שלי שווה? |
שווה ביותר! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ובקשר לרדיו ואללה רעיון נחמד!!
אני לא חושב שמה שרועי אומר באמת ממש משפיע
אולי לך אבל ככה זה ממש לא להרבה
קח את
ASOT
אני שם לב לרמת המיקסוס גם שזה לייב
אבל זה סתם בולשיט |
שמים לב לרמת מיקסוס
אבל לא לכל פרט קטן
חוץ מזה אי אפשר לקבוע שעה שלכולם זה יהיה נוח
מבין!?
| quote: | Originally posted by Scorchio
עידן הקלאב חלף
פרוגרסיב שולט בכולכם
:) |
עד שתגיע למצב שתשיר את השיר
Now The Drugs Don't Work :stongue: |
|
|
| Shahar |
ררועי נפרסם את זה פה מלא.. נקבע זמן שהרוב יוכלו...
זה בטח יתפשט על הרבה זמן כי כל סט אני מאמין שיהיה יותר מחצי שעה ויש פה לפחות 5 מתמודדים..
קשה לי להאמין שמישהו יפספס ה-כ-ל..
זאת דרך טובה
למה להתחיל להתעסק עם לעלות להוריד... |
|
|
| Sniper |
מממ תאמת שאני חושב על זה
שחר צודקק
עדיף ככה כי להרבה לא יהיה כח להוריד |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Scorchio
פרוגרסיב שולט בכולכם
:) |
לא אוהב את זה בכלללל....!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
מממ תאמת שאני חושב על זה
שחר צודקק
עדיף ככה כי להרבה לא יהיה כח להוריד |
וגם להרבה לא יהיה כח לעלות.. אני מעלה מקסימום על 19 קיי ואז הפינג שלי יעלה.. חבל.. ואז כולם יצטרכו להוריד ולשמוע..
| quote: | Originally posted by NaOren
לא אוהב את זה בכלללל....!! |
אני איתך אחי..
השימוש היחיד של פרוגרסיב לדעתי זה לשים את זה בתור שיר ארס לילדים קטנים.. זה ירדים אותם אחלה..
(סורי פרוגרסיב אדיקטס ;)) |
|
|
| DjChook |
חחחחח מסטולים
בקשר לרדיו, אני חושב שזה אחלה ובאמת ככה כולם יוכלו להקשיב
אני יודע שאודי
GOOSH
כל הזמן ממקסס בציוד שלו ומשדר את זה באינטרנט
ככה שאין בעיה עם זה לדעתי, לא שיש לי מושג איך עושים את זה
בקשר לזמנים והכל, אז הגזמתם
אפשר למצוא זמן שכולנו פה, או לפחות נסתדר כבר
מקסימום כגיבוי שמישהו יקליט או משהו
לדעתי ב
LIVE
זה הרבה יותר אתגר ומוכיח למי יש את זה
גם אם מתפקשש חחח |
|
|
| Vortex_SA |
הלו הלו!! בטלו בטלו את הרעיון הזה, קצת התחשבות, אני פה על 56 קיי, מה גם שהמחשב שלי לא ליד הציוד, הציוד בחדר, המחשב למטה בסלון...
אני מאוד מעדיף את הרעיון של ההאב... |
|
|
|
|