|
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
שגיא אחי אתה מקליט את הסט ושומר על המחשב
ובסופו של דבר אתה משדר את זה ברדיו
כאילו שאתה שומע בווינאמפ וזהו.. |
|
|
| TranceGiant |
Halas im ha ziyuney sehel!
Where are the sets?
I loved all sets Ive heared so far from Zah and black dragon! So..gimme more!! :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Sniper
שגיא אחי אתה מקליט את הסט ושומר על המחשב
ובסופו של דבר אתה משדר את זה ברדיו
כאילו שאתה שומע בווינאמפ וזהו.. |
טוב אז בשביל זה צריך ערוץ במירק שיוכלו לדבר בזמן השידור, לקבוע לוח זמנים לשידור, לראות אם יש בכלל שרת שיכול לאכלס אותנו, ו....אתם בטוחים שאתם רוצים לשמוע סטים ב24 קייביפיאס? כי זה מה שנצטרך לעשות אם יהיו נגיד 10 אנשים ברדיו... לפחות זה מה שאני יכול לעשות, אני יכול לשדר לאדם אחד יחסית רצוף ב24 קייביפיאס, אני יודע שידרתי פעם ברדיו פור יו... |
|
|
| DjChook |
| אני עדיין חושב שצריך לשלוח הכל לשגיא, ואז שגיא ישגר עלינו את הכל |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אם נשדר באינטרנט זה יהיה ממש צולע..כי גם האיכות לא הכי טובה וגם מעט אנשים יוכלו לשמוע...
אלה אם כן יש למישהו פס רחב לאללה..אלה שנמצאים במסלול הכי חזק של איי די אס אל וכולי.. |
|
|
| DjChook |
| אני לא אגיד למי יש פס רחב |
|
|
| Dj Black-Dragon |
הסט שלי מוכןןןןןן :)
עכשיו נותר לי לעשות סט טראנס מלודי ואולי פסאי..
דרך אגב אנשים כשאתם שומרים את הסטים שלכם אז תשמרו אותם בשם הזה
name_of_dj @ ILTA Dj Contest 2003 31.01.2003 (Style..) |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני לא אגיד למי יש פס רחב |
אני כן
ל KOODOO
יש פס רחב, כולם לחרוש עליו , ואואוו
חחחח
סתם
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב בקיצור הרציניים תכינו סט
ואז נדבר
תסיימו הכל ותתנו טראקליסט |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
טוב אז בשביל זה צריך ערוץ במירק שיוכלו לדבר בזמן השידור, לקבוע לוח זמנים לשידור, לראות אם יש בכלל שרת שיכול לאכלס אותנו, ו....אתם בטוחים שאתם רוצים לשמוע סטים ב24 קייביפיאס? כי זה מה שנצטרך לעשות אם יהיו נגיד 10 אנשים ברדיו... לפחות זה מה שאני יכול לעשות, אני יכול לשדר לאדם אחד יחסית רצוף ב24 קייביפיאס, אני יודע שידרתי פעם ברדיו פור יו... |
אממ אחי אני במקרה מנהל שרת איארסי ישראלי (הגדול או אחד הגדולים בישראל) אני יכול לדאוג לזה..
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
אם נשדר באינטרנט זה יהיה ממש צולע..כי גם האיכות לא הכי טובה וגם מעט אנשים יוכלו לשמוע...
אלה אם כן יש למישהו פס רחב לאללה..אלה שנמצאים במסלול הכי חזק של איי די אס אל וכולי.. |
כל מי שיש לו אדסל 0.5 ומעלה יוכל להאזין בלי שום בעיה,
מי שיש לו 56 יקבל קצת קתיעות ככה לפחות אמור להיות... |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by Shahar
אממ אחי אני במקרה מנהל שרת איארסי ישראלי (הגדול או אחד הגדולים בישראל) אני יכול לדאוג לזה..
כל מי שיש לו אדסל 0.5 ומעלה יוכל להאזין בלי שום בעיה,
מי שיש לו 56 יקבל קצת קתיעות ככה לפחות אמור להיות... |
למי שיש איי די אס אל אז הוא יכול לשמוע אבל זה שמשדר יכול גג להשמיע ל4 אנשים... אז מה הפואנטה |
|
|
|
|