|
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
לדעתי ב
LIVE
זה הרבה יותר אתגר ומוכיח למי יש את זה
גם אם מתפקשש חחח |
הרעיון של שחר היה שכל אחד מקליט את הסט שלו על המחשב ופשוט בזמן שלו משדר באנטרנט....
יענו לא לייב... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
הלו הלו!! בטלו בטלו את הרעיון הזה, קצת התחשבות, אני פה על 56 קיי, מה גם שהמחשב שלי לא ליד הציוד, הציוד בחדר, המחשב למטה בסלון...
אני מאוד מעדיף את הרעיון של ההאב... |
זה לא בעיה, תקליט את הסט ואחר כך תשדר אותו כטראק רגיל.. זה יעבוד מצוין אחי
.:Edit:.
אופס רק הרגע ראיתי שרועי גם כתב את זה..
קרא מה שכתבתי בכ"ז |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה לא בעיה, תקליט את הסט ואחר כך תשדר אותו כטראק רגיל.. זה יעבוד מצוין אחי
|
השאלה היא אם הוא יוכל לשדר...
למה זה בטח גם לוקח הרבה פס... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
השאלה היא אם הוא יוכל לשדר...
למה זה בטח גם לוקח הרבה פס... |
לפי מה שאני זוכר מהימים שהיה לי 56
(כמה שנים אחורה)
אממ כן הוא יוכל פה ושם אולי יהיו קטיעות... הוא ינגן על איכות יותר נמוכה ממה שאני ואתה ננגן ומקסימום פה ושם יהיו קפיצות ... הסיכוי שזה יפול דווקא ברגע של המיקס קטן מאד... וגם אם כן הוא ירגיש ויוכל להזיז אחורה הרי זה פלייבק |
|
|
| Dj Black-Dragon |
WOW
אנשים הפתעתם אותי... כולה סגרתי שבת בבסיס וכלם על הרגליים :)
אני שמח שיש הרבה משתתפים... :)
נעשה כל סט 45 דקות פרט לפרוגרסיב שהוא יהיה 60 דקות..
הקלטה רק על 128
אני משתתף בכל הסגנונות
אם תסכימו אז התאריך של התחרות עצמה יהיה ב31 לחודש
עוד שבועיים שיהיה זמן לכולם!!
שיהיה בהצלחה! |
|
|
| DJ F0cus |
| quote: | Originally posted by Scorchio
עידן הקלאב חלף
פרוגרסיב שולט בכולכם
:) |
מה אתה בסדר? :)
תתעדכן קצת בהארדסטייל צח, תראה מה קורה בעולם |
|
|
| nesher |
תשמעו
עכשיו זה דוסקס המון , אז אני חייב להוסיף משהו קטן
כמה שאני שומע פרוגרסיב, ואני שומע די הרבה
זה רק להעביר תזמן
לא יעזור כלום , זה לא טראנס
אין לזה משהו אחד שחייב להיות בכל מוזיקה שהיא
נשמה!!!!!!
איפה המלודיה? איפה הבאס? משהו קטן לנחמה
כלום
כמו שאמא שלי אוהבת להגיד
זה מוזיקה מונוטונית , סתם בום בום בום בום בלי כלום
:( |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
מה אתה בסדר? :)
תתעדכן קצת בהארדסטייל צח, תראה מה קורה בעולם |
להיפך. |
|
|
| DJ F0cus |
יש משהו במלודיה והבייסליין, ויש גם משהו במונוטוניות
ואל תגביל את עצמך רק לסוג אחד של מוסיקה אלקטרונית
ואם אתה תקליטן, או רוצה להיות - אז בכלל |
|
|
| DJ F0cus |
| quote: | Originally posted by Rising
להיפך. |
אתה רוצה להגיד לי שכולם נעולים רק על פרוגרסיב?
למה אני לא שם לב לזה?? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
אתה רוצה להגיד לי שכולם נעולים רק על פרוגרסיב?
למה אני לא שם לב לזה?? |
כאלה אנשים אני אוהב :D |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
WOW
אנשים הפתעתם אותי... כולה סגרתי שבת בבסיס וכלם על הרגליים :)
אני שמח שיש הרבה משתתפים... :)
נעשה כל סט 45 דקות פרט לפרוגרסיב שהוא יהיה 60 דקות..
הקלטה רק על 128
אני משתתף בכל הסגנונות
אם תסכימו אז התאריך של התחרות עצמה יהיה ב31 לחודש
עוד שבועיים שיהיה זמן לכולם!!
שיהיה בהצלחה! |
שיט, אז צריך להקליט שוב... :)
טוב, אההה הכל טוב ויפה, אבל... איפה לעזזל מאחסנים את הכל??? |
|
|
|
|