return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
תנצלו את שגיא !
הוא ישלח לכולם את הסטים

הוא שולח על 50


חחחחח איזה חבר טוב אתה :D

לא רוצה להלשין אבל גם עודד יכול להגיע למהירות שליחה 50
DjChook
אתה משווה את הזמן ששגיא נמצא במחשב לזמן שעודד נמצא
?

שגיא כל הזמן פה
ושגיא יכול לשלוח גם ב100

MUHAHA
MoSH_MaN
אני יכול לארגן ספייס - שופט ראשי
:D
אבל עוד שבוע-שתיים


EDIT:
אוליייייייייייייייי
לא נראה לי אבל אולייייייייי
אני יעשה מיקס אצל חבר שלי
tech trance with a bit of prog
djGoosh
אני רוצה להשתתף :)
Rising
count me in ;)
Dj Black-Dragon
תראו נעשה את זה כך שכל מי שרוצה להשתתף אז שיכין סט ושיהיה מוכן עד יום חמישי הבא.. שביום חמישי נעלה את כולם ויום שישי נוכל לקבוע

עכשיו לפי מה שהבנתי מי שמשתתף זה
אני
צח
rising
sniper
& djgoosh

:)
רק שכל אחד יציין את הסגנון שהוא רוצה להתחרות בו
NyKoN
165.246.31.145

מי שרוצה זה פאב אנונימי רק תתחברו ותעלו

תדאגו למגן את הקבצים שלכם כך:

nameoffile.mp3 / /

תשנו את השם לזה וכמובן במקום ניים אוף פייל לכתוב את השם של הסט ושל מי הוא

הפאב אפאקספיאבל

תחגגו
Sniper
אני מיתלבט בין פרוגרסיב טראנס לבין פרוגרסיב אהוס

:\\
ככל הניראה זה יהיה טראנס

יש הרבה מישתתפים אה
??
DjChook
ג-ו-ש ג-ו-ש
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אוליייייייייייייייי
לא נראה לי אבל אולייייייייי
אני יעשה מיקס אצל חבר שלי
tech trance with a bit of prog


אם אתה שם זבל של בי פי אם כמו שהשמעת לנו אז אתה נפסל מהתחרות עוד לפני שהיא התחילה ;)

Vortex_SA
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
תראו נעשה את זה כך שכל מי שרוצה להשתתף אז שיכין סט ושיהיה מוכן עד יום חמישי הבא.. שביום חמישי נעלה את כולם ויום שישי נוכל לקבוע

עכשיו לפי מה שהבנתי מי שמשתתף זה
אני
צח
rising
sniper
& djgoosh

:)
רק שכל אחד יציין את הסגנון שהוא רוצה להתחרות בו


אחי, אני בפנים, על 3 סגנונות... אני יפגיז אותך בפסיי אתה לא תדע מאיפה הטראקים (פרומואים מטראנסלוסנט...) באים לך... :)
בפרוגרסיב אני ישתדל לתת איזה שיבוח, מקווה שאני יצליח להוציא משו טוב כי בזמן האחרון הפרוגרסיבים שיוצאים דיי משעממים...
ובקלאב אני כמעט בטוח שאני יוציא איזה סט וואחד...

כמה זמן כל סט?
אפשר הארכת זמן להעלאת הסטים בגין אינטרנט איטי? :)
GLoBaL-MUZiK
רעיון נחמד אבל לך תתחיל להוריד 5 מיקסים של 100 מיגה????? אני למשל לא יכול לעשות את זה, אבל אני ישמח להיות שופט

אני אישית מאוד אוהב את המיקסים של בלאק-דרגון, הם פשוט מושלמים מבחינת מיקסוס, וגם בחירת הטראקים מעולה

בהצלחה לכולם!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement