|
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
תנצלו את שגיא !
הוא ישלח לכולם את הסטים
הוא שולח על 50 |
חחחחח איזה חבר טוב אתה :D
לא רוצה להלשין אבל גם עודד יכול להגיע למהירות שליחה 50 |
|
|
| DjChook |
אתה משווה את הזמן ששגיא נמצא במחשב לזמן שעודד נמצא
?
שגיא כל הזמן פה
ושגיא יכול לשלוח גם ב100
MUHAHA |
|
|
| MoSH_MaN |
אני יכול לארגן ספייס - שופט ראשי
:D
אבל עוד שבוע-שתיים
EDIT:
אוליייייייייייייייי
לא נראה לי אבל אולייייייייי
אני יעשה מיקס אצל חבר שלי
tech trance with a bit of prog |
|
|
| djGoosh |
| אני רוצה להשתתף :) |
|
|
| Dj Black-Dragon |
תראו נעשה את זה כך שכל מי שרוצה להשתתף אז שיכין סט ושיהיה מוכן עד יום חמישי הבא.. שביום חמישי נעלה את כולם ויום שישי נוכל לקבוע
עכשיו לפי מה שהבנתי מי שמשתתף זה
אני
צח
rising
sniper
& djgoosh
:)
רק שכל אחד יציין את הסגנון שהוא רוצה להתחרות בו |
|
|
| NyKoN |
165.246.31.145
מי שרוצה זה פאב אנונימי רק תתחברו ותעלו
תדאגו למגן את הקבצים שלכם כך:
nameoffile.mp3 / /
תשנו את השם לזה וכמובן במקום ניים אוף פייל לכתוב את השם של הסט ושל מי הוא
הפאב אפאקספיאבל
תחגגו |
|
|
| Sniper |
אני מיתלבט בין פרוגרסיב טראנס לבין פרוגרסיב אהוס
:\\
ככל הניראה זה יהיה טראנס
יש הרבה מישתתפים אה
?? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אוליייייייייייייייי
לא נראה לי אבל אולייייייייי
אני יעשה מיקס אצל חבר שלי
tech trance with a bit of prog |
אם אתה שם זבל של בי פי אם כמו שהשמעת לנו אז אתה נפסל מהתחרות עוד לפני שהיא התחילה ;) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
תראו נעשה את זה כך שכל מי שרוצה להשתתף אז שיכין סט ושיהיה מוכן עד יום חמישי הבא.. שביום חמישי נעלה את כולם ויום שישי נוכל לקבוע
עכשיו לפי מה שהבנתי מי שמשתתף זה
אני
צח
rising
sniper
& djgoosh
:)
רק שכל אחד יציין את הסגנון שהוא רוצה להתחרות בו |
אחי, אני בפנים, על 3 סגנונות... אני יפגיז אותך בפסיי אתה לא תדע מאיפה הטראקים (פרומואים מטראנסלוסנט...) באים לך... :)
בפרוגרסיב אני ישתדל לתת איזה שיבוח, מקווה שאני יצליח להוציא משו טוב כי בזמן האחרון הפרוגרסיבים שיוצאים דיי משעממים...
ובקלאב אני כמעט בטוח שאני יוציא איזה סט וואחד...
כמה זמן כל סט?
אפשר הארכת זמן להעלאת הסטים בגין אינטרנט איטי? :) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
רעיון נחמד אבל לך תתחיל להוריד 5 מיקסים של 100 מיגה????? אני למשל לא יכול לעשות את זה, אבל אני ישמח להיות שופט
אני אישית מאוד אוהב את המיקסים של בלאק-דרגון, הם פשוט מושלמים מבחינת מיקסוס, וגם בחירת הטראקים מעולה
בהצלחה לכולם!!! |
|
|
|
|