return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Ilta Dj Contest 2003 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sniper
חברס שכל אחד יקליט חצי שעה מיקס וישים על איכות של 128
ככה שזה לא יהיה הרבה זמן להורדה..

בכל אופן אני בפנים רק אם אני יקבל תהרדיסק החדש שלי
כי אין לי כבר מקום לנשום על המחשב
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Sniper
חברס שכל אחד יקליט חצי שעה מיקס וישים על איכות של 128
ככה שזה לא יהיה הרבה זמן להורדה..

בכל אופן אני בפנים רק אם אני יקבל תהרדיסק החדש שלי
כי אין לי כבר מקום לנשום על המחשב


מסכים עם סנפיר...
ועל מה הניקוד?
אני לדוג' עושה כל מיני מיקסים משוגעים, דקה של טראק, דקה של טראק אחר... בקיצר מה הניקוד? על מה מורידים? בכל אחד מהסגנונות...

החתימות שלכם מבלבלות סעמק...
Rising
אממ 100 מגה כל סט אפשר לחיות את זה..

יעני לא כולם חייבים לשמוע - יש כמה שופטים שהם ישמעו הכל..
ובסוף אם נגיד שלושה סטים מקומות ראשונים אחרי זה תורידו מי שבא לו..ולא רוצה להוריד הכל.
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
תראו נעשה את זה כך שכל מי שרוצה להשתתף אז שיכין סט ושיהיה מוכן עד יום חמישי הבא.. שביום חמישי נעלה את כולם ויום שישי נוכל לקבוע

עכשיו לפי מה שהבנתי מי שמשתתף זה
אני
צח
rising
sniper
& djgoosh

:)
רק שכל אחד יציין את הסגנון שהוא רוצה להתחרות בו


ככה אתה שוכח אותי ? :(

אני אתחרה על
club-hard

אם אני אראה שאין לי מתחרים אולי אני יעבור ל\יעשה גם פרוג
אולי צריך לעשות גם מנצח של כל הסטים מכל הסגנונות
כי לפי מה שמדברים פה אף אחד לא עושה סט
hard-club
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Rising
אממ 100 מגה כל סט אפשר לחיות את זה..

יעני לא כולם חייבים לשמוע - יש כמה שופטים שהם ישמעו הכל..
ובסוף אם נגיד שלושה סטים מקומות ראשונים אחרי זה תורידו מי שבא לו..ולא רוצה להוריד הכל.


לא אחי אני דווקא בעד הרעיון הנפלא של החצי שעה סט, יודעים מה? נעשה את זה 45 דקות...
Sniper
טובמחר אני יקבל תהרדיסק שלי אז אני בפנים:]]
בכל אופן אני מנגן פרוג טראנס ולא מיקסים כל דקה ולא בטיח
אני מנגן סט רגיל של 40 דקות אם לאיותר
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Sniper
טובמחר אני יקבל תהרדיסק שלי אז אני בפנים:]]
בכל אופן אני מנגן פרוג טראנס ולא מיקסים כל דקה ולא בטיח
אני מנגן סט רגיל של 40 דקות אם לאיותר


מה זה רגיל? יענו מחכה עד הסיום של הטראק? מה אתה מערכת סטראו? דיג'יי לדעתי צריך לחדש, ואני מוצא את הדרכים שלי לחדש, אני מקווה שהסט שלי לא ייצא
"רגיל"
Sniper
אוויששש בעע עלייך שגיא סט רגיל הכוונה בלי שום מיקס של כל דקה
ובילבולי ביציים מיקס רגיל כמו שצריך


נ.ב
אני לא קורא לעצמי דיג'י אני קורא לעצמי בן אדם חובבן
שעושה אתזה בשביל הכיף ולא בשביל להוכיח משו
Rising
quote:
Originally posted by Vortex_SA
מה זה רגיל? יענו מחכה עד הסיום של הטראק? מה אתה מערכת סטראו? דיג'יי לדעתי צריך לחדש, ואני מוצא את הדרכים שלי לחדש, אני מקווה שהסט שלי לא ייצא
"רגיל"


אחי?...מה ניהיה? כולם פה חברים אתה נראה לי בכוח רוצה לריב עם מישהו
...נגיד ואתה מבין - אל תתנשא שמור תידע לעצמך
יאללה בהצלחה לכולם
Vortex_SA
טוב.

בכל מקרה אני יעשה איזה סט בלילה, מחר יעשה אחד, ומחרתיים פסיי...
ואז צריך להקליט מהמיני למחשב, איזה סיוט, בחייכם תעשו מיקסים קצרים, אני לא מאמין שבאמת צריך איזה שעה כדי לדעת אם דיג'יי טוב, אני אישית שומע אם הוא טוב או לא לפי ה3-4 מעברים הראשונים שאני שומע...

אני בעד 45 דקות, איכות 128...

Vortex_SA
quote:
Originally posted by Sniper
אוויששש בעע עלייך שגיא סט רגיל הכוונה בלי שום מיקס של כל דקה
ובילבולי ביציים מיקס רגיל כמו שצריך


נ.ב
אני לא קורא לעצמי דיג'י אני קורא לעצמי בן אדם חובבן
שעושה אתזה בשביל הכיף ולא בשביל להוכיח משו


אחי, לא פקפקתי בך לרגע, ואני לא מנסה להוכיח כלום, אני פשוט מנסה להיות מקורי וכאלה, כי היום צריך להיות יותר מדיג'יי כדי שמישהו ירצה אותך, מבין למה אני מתכוון??

לא ניסיתי להתנשא, חבל שיצא לי ככה, לא נורא, חפיץ קליל...
Sniper
טוב שתיהיה בריא ושיהיה לך בהצלחה אחי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement