return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Ny TC fest den 28:nde februari!
View this Thread in Original format
mindshooter
Kom igen nu alla TA:s....Arslet ur vagnen hära...Voyage festen var sååååååååååååååååååååå jävla fet!!! Här har vi fester som vi saknat... Dom lirade skitbra musik som jag vet att många här skulle digga... några exempel var:

Delirium - Silence (Tiesto mix)
East & West - The Love I lost
Jurgen Vries - The theme (Dumonde mix)
Dumonde - Memory
Sun Decade - Im Alone
Solar Factor - Deep sonar

det var sån otrolig stämning på golvet...folk skrek till silence :)

Nu över till nästa fest. Den 28:e så är det TC som fixar fest i Norrköping. Två golv....en med uplifting\melodic och Hardtrance...den andra för Psy. DJ Irish kanske ska lira. Och deras resedenta DJs är INTE att leka med....äckligt bra mixar kör dom! Kvalite! Fråga alla som var på Voyage...ni vill INTE missa en gång till...fixa tåg eller nåt....KOM!
Vizay
jag håller med mind...den här festen e helt given för mig...hoppas man får se lite fler TAfolk den här gången...arslet ur vagnen!
Dioxys
vilken vecka är det här? :) om det är på v.9 så är det osäkert om jag kan komma alltså!
men fan, hade så jävla kul på voyage så det här får jag fan inte missa!

nej, jag vägrar missa det här! då kanske man kan masa sig ner til mankind också!! :D

föresten mind! visade filmen från voyage för en kompis precis när jag kom hem!! :D han fick gåshud seriöst!! :D
reveal
jag kan fråga irish idag om han ska lira där
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
jag kan fråga irish idag om han ska lira där


Snackade med gurra som fixar festen...och det är INTE bestämt... men om allt går som gurra vill :)
Glorie
haha mindshooter va lyrisk du verkar över festen :) verkar bara vara ja som e lite småneutral till den :)nycklarna e överlämnade förresten

men som sagt... brahme sopar mattan me allt å alla :D olof me e bra! Nyx, yo man! brahme lirade junkfood junkies, the journey :D

weeeeeeeeeeee

nästa fest i norrköping....aj aj aj :( inte bra för min del.
Vizay
quote:
Originally posted by Glorie
nästa fest i norrköping....aj aj aj :( inte bra för min del.


hörru om vi klarade å glida från sthlm till lkpg så borde du klara lkpg-norrkpg ;)
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
nästa fest i norrköping....aj aj aj :( inte bra för min del.


affö jå???
inte glojie kjomma??? :(
Glorie
quote:
Originally posted by dbl
affö jå???
inte glojie kjomma??? :(



neeee, va söööt du e... nu får du sluta :)
ah va fint d dära lät...

Vizay, hoho....ni glider ju i bil... va ska ja glida i?

tåg/buss e för omständigt.. sista tåget går två kanske...
Dioxys
när går första tåget då? :)
bara att hänga på en chäbabberia :)

Glorie
quote:
Originally posted by Dioxys
när går första tåget då? :)
bara att hänga på en chäbabberia :)


nä, sällan att jag gör... jag går på alla TC's fester som e i LKPG. men that's it... :D första tåget kanske går 8?
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
neeee, va söööt du e... nu får du sluta :)
ah va fint d dära lät...

Vizay, hoho....ni glider ju i bil... va ska ja glida i?

tåg/buss e för omständigt.. sista tåget går två kanske...




ingen glorie.. *snyft*

vet inte varför, men jag började helt plötsligt sjunga på en låt från lejon kungen... den som timon och pumba sjunger när simba och den där bruden håller på typ.... "jag ser vad som händer, fast inte dem förstår...."

när brukar dem där festerna sluta då?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement