|
TA party!!!!
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
He mensen...had een idee wrom organiseren we niet met z'n allen een trance/techno party???????????? We hebben al een paar dj's (bellie,nastra)en er zijn er denk ik nog wel een paar die draaien.
Organisator Bouma brothers???
Locatie+datum geen flauw ideeeee
Zeg ff wat jullie er van vinden
Greetz Muppet |
|
|
| Remy D |
| Lijkt mij zeker kewl... |
|
|
| TranceFool |
Zeker cool idee, maar vind es een locatie waar iedereen blij mee is, en waar al je al dat geld vandaan, ik bedoel Bouma Bros heeft toch niet de beschikking over ruimtes boxen en lichten e.d. Natuurlijk betalen we wel mee, maar kost dit niet erg veel geld?
Wel COOL idee natuurlijk:D :D |
|
|
| Miss Proximus |
Ik ben al bezig met een feest wat waarschijnlijk al een kleine 5000 piek gaat kosten, dus ik heb echt geen geld voor nog een feest..en btw...daar komt bellie dus ook..haha..most wanted dj van t moment :D
ennu..we moeten nog een grote naam hebben (geen Gielen, Marco V of dat soort prul :))..suggesties? |
|
|
| SnuggLe |
Kom allemaal maar hier naar Enschede, ik heb ruimte zat hier...
Kan wel een man of 300 kwijt hier bij de flat, no problemo :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik ben al bezig met een feest wat waarschijnlijk al een kleine 5000 piek gaat kosten, dus ik heb echt geen geld voor nog een feest..en btw...daar komt bellie dus ook..haha..most wanted dj van t moment :D
ennu..we moeten nog een grote naam hebben (geen Gielen, Marco V of dat soort prul :))..suggesties? |
ik denk met je mee missy
Hier kwam ik op:
King Picotto
Jeff Mills
Tiesto
Tom Harding
Yoji Biomehanika
Lab 4
Sterlinn Moss
Ze staan op volgorde van de voorkeur die ik heb, dus picotto op nummero uno.
Maar gezien dit niet te realiseren is:(
back ti reality:
Lijkt me mega tof als wij als dutch TA's dit kunnen organiseren.
Maar ik denk niet dat het mogelijk is.
Stel dat het lukt:
Ik denk ook dat als het er van komt er een hele hoop TA DJ's zullen moeten draaien. Of onbekende DJ die op het randje van de top staan en zich zo wat bekendheid willen verschaffen.
Maar wie heeft er een goede sugestie voor de locatie en hoeveel mensen komen er en wie???
alle dutch TA's met hun vrienden die ook stampen en niet met hun armpjes over elkaar staan.
Stel dat er een paar 100 komen dan heb je aan een kleine discotheek genoeg.
Maar probeer is een locatie te vinden die tot 's morgens 6 uur open mag zijn. Dan heb je al een speciele vergunning nodig.
Zo zijn er veel dingen waar je rekening mee moet houden.
Dus ik denk dat het niet haalbaar is maar het zou megaphat zijn !!!!!!!!!!! |
|
|
| Miss Proximus |
Hier in LWD heb ik een locatie die tot 7/8 uur mag, kunnen ca. 800 man in....afgelegen..dus LOUD!!!! ha! :)
ennu..mauro heb ik al geprobeerd, maar die zit A) volgeboekt en B) wil alleen op grote feesten draaien....
goed meegedacht raoel..ik wil idd een beetje hardere dj's hebben...:) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik ben al bezig met een feest wat waarschijnlijk al een kleine 5000 piek gaat kosten, dus ik heb echt geen geld voor nog een feest..en btw...daar komt bellie dus ook..haha..most wanted dj van t moment :D
ennu..we moeten nog een grote naam hebben (geen Gielen, Marco V of dat soort prul :))..suggesties? |
gaaf hoor Josta!!
misschien Bas & Ram ofzo...toch wel bekend ...en ze draaien meesterlijk! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Hier in LWD heb ik een locatie die tot 7/8 uur mag, kunnen ca. 800 man in....afgelegen..dus LOUD!!!! ha! :)
ennu..mauro heb ik al geprobeerd, maar die zit A) volgeboekt en B) wil alleen op grote feesten draaien....
goed meegedacht raoel..ik wil idd een beetje hardere dj's hebben...:) |
feest tot 8 uur in LWD??? dan ben ik om 1100 nog niet thuis!! :) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by M5
feest tot 8 uur in LWD??? dan ben ik om 1100 nog niet thuis!! :) |
Ook voor de brabanders een uurtje of 3 reizen :) |
|
|
| tango |
hm, leuk idee. Maar inderdaad, ik denk dat de plek het grootste probleem is. Ik kan hier in de buurt (oss) wel een discotheek regelen. Maar dat is dan op een vrijdag avond tot 3 uur. Wel kunnen we de entree op f30 gooien, en dan gratis zuipen erbij doen. Ze hebben er vet licht en geluid. (net deze week zijn ze aan het verbouwen, wordt dus nog heftiger). Ik denk dat het geen probleem zal zijn als we onze eigen dj's meenemen ;) . Ik schat dat er zo'n 500 a 600 man ingaan.
Maarja, je zit altijd nog met een hoop prob's.
grtz,
TNG |
|
|
| Gloomy |
| Ik denk als je echt de kosten wilt laag houden, dat Dj's zoals Mauro of Tiesto moeilijk haalbaar zijn. Maar nu er toch een aantal goeie DJ's hier op de forums aanwezig zijn, dan is dat probleem toch opgelost? Weeral een kans om hen te bewijzen. Als er hier al DJ's zijn zoals DjDawn die zo maar eventjes op de Love Parade draaien, wat is dan het probleem? Ik ken persoonlijk een DJ die dit weekend op HouseTorhout draaide (en zo maar eventjes een leuke babbel had met Tiesto), dus die zou ik ook wel eventjes mooi kunnen praten. Ja zelfs als Vlaming ben ik enthousiast over zo'n idee :). Maar ok ja, dit vraagt erg veel werk. En bovendien zijn er hier waarschijnlijk weinig die echt veel ervaring hebben met het organiseren van feesten, dus ja, praktisch is het onbegonnen werk...spijtig dan nog wel. |
|
|
|
|