|
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| d'r is alleen plaats voor echte RV-fans! Nepfans en trancehaters wegblijven dus!:disbelief :whip: :haha: :stongue: |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
d'r is alleen plaats voor echte RV-fans! Nepfans en trancehaters wegblijven dus!:disbelief :whip: :haha: :stongue: |
ga jij dan ook maar lekker thuis zitten hitjes luisteren he :p
heb al wel leuke foto's met geile wijven op die site gevonden om te fotosoepen :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
d'r is alleen plaats voor echte RV-fans! Nepfans en trancehaters wegblijven dus!:disbelief :whip: :haha: :stongue: |
He Tim, Frans, Bastiaan, kijk die chinees ineens kapsones hebben!
We gaan gezellig met zijn allen en laten die sjinees lekker in een hoekkie verrotten! Plus hij is toch te laat!
He Ruben, kan ik een verzoekje doen voor 3 januari?
Ik wil smoke machine horen (van Xpress 2 toch?) ;) ;) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Tim, Frans, Bastiaan, kijk die chinees ineens kapsones hebben!
We gaan gezellig met zijn allen en laten die sjinees lekker in een hoekkie verrotten! Plus hij is toch te laat!
He Ruben, kan ik een verzoekje doen voor 3 januari?
Ik wil smoke machine horen (van Xpress 2 toch?) ;) ;) |
sorry no can do,mag niet meer gerookt worden na 1 januari :p |
|
|
| Optimus |
miet, je had die vorige reply moeten laten staan:wtf:
En Bastiaan laat me nooit in de steek op feessies!!!:cool: 
En TIm gaat helemaal niet, nerd! |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
En TIm gaat helemaal niet, nerd! |
jij durft een ander nerd te noemen? hitjeshoer dat je er rond huppeld!!
maar waar blijft dat gefeotsoep nou? ik denk dat ik morgen maar eens aan het knippen en plakken ga en er gewoon met die 2*2 kaarten vandoor ga :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
miet, je had die vorige reply moeten laten staan:wtf:
En Bastiaan laat me nooit in de steek op feessies!!!:cool: 
En TIm gaat helemaal niet, nerd! |
Ik zie zelf wel wat ik laat staan, waar ik feest en wat ik doe, so stfu. :whip: :whip: |
|
|
| New Wave |
Tin krijgt inderdaad een te grote smoel voor zo'n prutsertje die altijd te laat komt, zich niet aan de afspraken houd en altijd andere de schuld geeft van ZIJN stommiteiten!
Jullie moeten gewoon naar het feestje gaan waar die kutsjinees niet zal zijn!
Die arrogante kutsmoel van die gast, bleg!! Terugsturen die saQer! |
|
|
| franzelare |
nou dan begin ik maar met de eerste foto....
 |
|
|
| DjRV |
franzelare laat de mietjes zien hoe het moet!!!!
way 2 go!! |
|
|
| franzelare |
oke, nog maar 1 dan om ze een zetje de juiste richting in te geven!

 |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by franzelare

|
FOUT FOUT FOUT, tegen de regels, dit is geen foto van XL. Uitsluiting van deelname dan maar?:D |
|
|
|
|