|
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Laat Gielen maar eens zien hoe het moet :toocool: |
|
|
| franzelare |
| He rub, schop die willem eens ff en zeg dat hij sandra terug moet mailen zodat ik mijn cam mee kan nemen om dit heugelijke feit voor flok op de gevoelige plaat vast te leggen :) |
|
|
| DjRV |
ik bel hem morgen wel ff... nu eerst pitten..
to supahchinees: ik weet nog niet hoe laat maar ga der vanuit dat ik moet openen.. |
|
|
| franzelare |
zou leuk zijn als ik mag :)
zie je zaterdag! en zorg maar dat je goed uitgeslapen ben zodat je een topset neer kan zetten man! |
|
|
| Donna |
lol,zat me toch ff vaag te kijken naar die posts,beter dat je t erbij hebt gezet anders wazzik dit keer toch echt aan mn korte termijn mem gaan twijfelen:D
Maarruh,wie komen er nu allemaal,kep zin om jullie ALLEMAAL weer eens te zien damned!:)
Sjinees,jij present?? (dan neem ik de poppertjes mee namelijk)
Crew? What bout you?:P
En welke newborn TA's komen bij de "real life" activities?
T word wel dik knal&stamp werk denk ik,nice nice:D
:tongue2 |
|
|
| Optimus |
| ja! ik erbij met Thesaus!:) En nu echt zeker zeker zeker zeker weten, dus houd je flesje maar vast:D |
|
|
| SnuggLe |
Popppppperrrrrrrrrrrrrrrrs! :)
Neem ze vanavond ook mee Sjinees :D
Maareh... RV kerel, heel veel succes vanavond! Ik kan er jammergenoeg nie bij zijn.. :(
Draai effe het dak eraf, you can do it :D Ik hoor de verhalen zondag wel!
(k) ook voor Anja! |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
ja! ik erbij met Thesaus!:) En nu echt zeker zeker zeker zeker weten, dus houd je flesje maar vast:D |
junk :p
nog 1 nachtje feest en dan is het zo ver!!!!! :D |
|
|
| Optimus |
| 22.00 uur toch?:D |
|
|
| tango |
Succes vanavond Ruub! Volgende keer probeer ik erbij te zijn.
grtz,
TNG |
|
|
| franzelare |
| het is bijna zo ver :D |
|
|
|
|