|
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
die foto's komen vast wel goed fransie;)
en het lijkt me inderdaad errug leuk als TA flink vertegenwoordigd is.
zal in ieder geval 1 x 2 gastenlijst plekken "verloten" onder geintresseerden |
|
|
| Optimus |
| komt de partycrew ook?:D:):cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
die foto's komen vast wel goed fransie;)
en het lijkt me inderdaad errug leuk als TA flink vertegenwoordigd is.
zal in ieder geval 1 x 2 gastenlijst plekken "verloten" onder geintresseerden |
Ik ben er 90 % zeker wel! Blijven we gezellig bij Bastiaan slapen en maken we er een leuk daggie A'dam van. Tenminste, lijkt mij wel kicke, ben al een hele tijd nie meer in A'dam geweest. Dus effe winkeltjes bekijken etc en effe wat kanen. Idee of niet?
He, ik wil ook wel pictures maken! :D
Frans, weer samen doen? ;) We zien wel.
En hoe zat het met jou GL-plaatsen btw wat je zaterdag vertelde? :p |
|
|
| DjRV |
| zoveel mogelijk foto's!! en filmpies!!! veel filmpies willik !:D |
|
|
| DjRV |
ok,ik mag 2 x 2 gastenlijst plekken weggeven,ik verzin er nog een kleine "contest" bij :P (hey! 1 x 2 = 30 euro,losse vipbandjes 15 euro p/s,dus je kan 60 euro winnen,mag je wel wat voor doen jah!)
wie zijn er van de party?
DJRV + Donna (duh)
Superchinees
Theesaus
Franzelare
Snuggle (90 procent,jonguh neem toch is risico en doe 100 procent:P)
wieeeeeeeeeeeeeee nog meer?????????
[edit] blik tnx voor het kleven :p |
|
|
| franzelare |
jij met je contest :p
ik kom toch wel, contest of niet.
het antwoord op de prijsvraag is overgens kikker, heb ik nu gewonnen? |
|
|
| Optimus |
| ik wil ook wel winnen hoor, scheelt me weer geld:D En zo niet, dan kom ik ook wel, dus zet My Religion maar alvast klaar, mwhehehe:disbelief :clown: |
|
|
| Donna |
Als ik ff zo mijn bescheiden mening mag geven vinnik dat Sjineesje en LT saampies alvast 1x2 kaarten hebben gewonnen voor hun RV-Loyalty:)
Wil me tulijk nergens mee bemoeien enzow:P |
|
|
| franzelare |
tel ik weer niet mee :(
was ik niet die gek die lang geleden met kolkie samen de enige 2 bewonderaars waren in een zaaltje ver in het oosten van ons land, en vol trots boozie woozie aan kwam vragen?
ben ik geen RV hooly?
of tel ik niet mee omdat ik willem toch wel slet :happy2: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by franzelare
tel ik weer niet mee :(
was ik niet die gek die lang geleden met kolkie samen de enige 2 bewonderaars waren in een zaaltje ver in het oosten van ons land, en vol trots boozie woozie aan kwam vragen?
: |
daar kwam het wel op neer ja ;)
Ik kan natuurlijk weer niet, maar dat had ik ook niet anders verwacht :whip: :whip: (mijn rooster verteld mij dat ik maandag 5 januari maarliefst TWEE hertentamens heb die als het even mag toch wel gehaald MOETEN worden omdat ik anders net zo goed de stekker uit m'n studie kan trekken :nervous: ). Anders had het me zeker wel wat geleken! :eyespop: |
|
|
| SnuggLe |
Doe Frans en mij dan maar die andere 2! :D
Ik kom wel zeker hoor Ruubje, rustig maar :) Als er geen gekke dingen tussen komen, maar dat ziet er gunstig uit. Geen tentamens or what the ook :)
Go Ruben! :D
Maareh...mensen, wordt het dan 3 januari een daggie A;dam? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Donna
Als ik ff zo mijn bescheiden mening mag geven vinnik dat Sjineesje en LT saampies alvast 1x2 kaarten hebben gewonnen voor hun RV-Loyalty:)
Wil me tulijk nergens mee bemoeien enzow:P |
hehehe, thnx voor de support, babe |
|
|
|
|