return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Little Theseus
Tuurlijk kan dat!
Enneu, Frans, de bank is ook nog wel vrij hoor als je alleen naar huis rijden zo rot vind ;)
franzelare
quote:
Originally posted by Little Theseus
Tuurlijk kan dat!
Enneu, Frans, de bank is ook nog wel vrij hoor als je alleen naar huis rijden zo rot vind ;)


neem wel een lekker wijf mee naar huis ;)
basd
quote:
Originally posted by franzelare
neem wel een lekker wijf mee naar huis ;)

Als jij bij Bastiaan slaapt zijn er genoeg lekkere wijven in de buurt..

Wel even extra pinnen.
franzelare
nouja ik weet niet hoe lettelijk jij "bij bastiaan" bedoeld, kijk bram en tin slapen er dan ook al en als die bij elkaar slapen dan weten we wel hoe dicht bij elkaar er dan bedoeld word......
basd
quote:
Originally posted by franzelare
nouja ik weet niet hoe lettelijk jij "bij bastiaan" bedoeld, kijk bram en tin slapen er dan ook al en als die bij elkaar slapen dan weten we wel hoe dicht bij elkaar er dan bedoeld word......

Ben je wel eens bij Bastiaan geweest?

Zo ja, dan zou jij precies moeten weten over wat voor vrouwen ik het heb.. Zo nee, dan merk je het wel :)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by basd
Ben je wel eens bij Bastiaan geweest?

Zo ja, dan zou jij precies moeten weten over wat voor vrouwen ik het heb.. Zo nee, dan merk je het wel :)


leuke huisgenootjes? :tongue3 :crazy: :cool: had ik dat maar! ;)
magrec
quote:
Originally posted by Partyhardy!
leuke huisgenootjes? :tongue3 :crazy: :cool: had ik dat maar! ;)


Hou het maar op "leuke":rolleyes: buren/buurtgenoten ;) :p


En je kunt altijd bij ze slapen maar dus wel ff extra pinnen
franzelare
just one of the girls next door.

maar ik ben maar een arme arbeider...

het is maar waar je de nadruk legt, op bij of op de vrouwen ;)
Little Theseus
Hehehehe :D:D

Jongens, volgens mij heeft Frans geen flauw idee wat jullie precies bedoelen!
Laatste hint: De foto in mn sig is een foto van mn straat
franzelare
quote:
Originally posted by Little Theseus
Hehehehe :D:D

Jongens, volgens mij heeft Frans geen flauw idee wat jullie precies bedoelen!
Laatste hint: De foto in mn sig is een foto van mn straat


weet wel waar je woont hoor ploert!
maar ik ben niet van het soort dat bij jou buurvrouw op bezoek gaat, dat laat ik aan tin over. ohnee die zit daar juist... of zit die in een goedkopere straat?

Little Theseus
De steeg hiertegenover leidt naar het chinatown gedeelte van de Zeedijk; in die steeg stikt het van de ranzige spleetogen dus het lijkt me wel logisch als daar familie van Tin staat ofzo. En het is er inderdaad goedkoper :D:D
franzelare
ik hoop dat er veel TA ers komen deze keer om rub te supporten! astrid is in ider geval een heel stuk beter dan johan gielen :rolleyes:

hoop dat mij picca picca dingen dan weer mee mag ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement