|
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| quote: | Originally posted by DjRV
updateje: 7 febuari is next gig,line up verder onbekend nog.. |
weet je ook al waar?
en hoe zit het nu met mijn goodies :happy2: |
|
|
| DjRV |
komt goed,komt goedddddddddddddd
en waar? nouh gewoon thuis natuurlijk,XL :D |
|
|
| SnuggLe |
He Frans, wacht nou ff man, dadelijk krijg je cameratoestemming :)
Of wil je gewoon winnen? :D |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Frans, wacht nou ff man, dadelijk krijg je cameratoestemming :)
Of wil je gewoon winnen? :D |
ik ben winnaar van beroep dat weet je toch :D
en als er niemand anders mee doet dan moet ik wel winnen :p
stelletje watjes hier!! niemand neemt ff de moeite om iets simpels in elkaar te soepen voor rub zijn wedstrijdje!!
daarnaast als ik win schenk ik mij prijs aan iris dus je moet niet zeuren maar aan het fotosoepen!!! :whip: |
|
|
| DjRV |
lineup 7 febuari:
Dazzle,Katana,RV,Mike S,Spider |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
daarnaast als ik win schenk ik mij prijs aan iris dus je moet niet zeuren maar aan het fotosoepen!!! :whip: |
Overloper! Ben ik niet meer belangrijk, slet!
Boehoehoeheoheoheoheoehoe! :D |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Overloper! Ben ik niet meer belangrijk, slet!
Boehoehoeheoheoheoheoehoe! :D |
jij wou hem niet stom kind!!
ga iets nuttigs doen, tin rellen ofzo!! :disbelief |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
jij wou hem niet stom kind!!
ga iets nuttigs doen, tin rellen ofzo!! :disbelief |
Tuurlijk wil ik hem wel slet, maar ik wacht nog effe omdat het maybe niet nodig is :) Das wel zo aardig voor Ruben. :p
maareh..we bellen om nog wat af te spreken (Frans, Anja, Bastiaan) voor die zaterdag. |
|
|
| franzelare |
| ga toch maar tin rellen om het nieuwe jaar goed te beginnen :D |
|
|
| DjRV |
jammer dat alleen frans creatief bezig is geweest... had leuk geweest om dit vaker te doen ..
maar jullie hebben nog tot vrijdag! :D |
|
|
| Optimus |
| Ik ga vannacht aan de slag:p |
|
|
| franzelare |
misschien moet ik wel voor mezelf mee doen.....
want ze hebben nog niet gereageerd op het cam verzoek van flok :( |
|
|
|
|