return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 17)
View this Thread in Original format
franzelare
dat kan al niet meer hersenloze sjinees dat je er rond huppeld!

de contest sloot gisteren!!
franzelare
ik vraag me nu wel af wanneer die hitjesdraaier de uitslag bekend gaat maken :stongue:
Eye-Riz
hey guys en Donna ;)

ik ga inderdaad niet mee. sorry. verplichtingen elswhere waar ik niet onderuit kan (één voordeel: er is gratis champagne *burp hik* :p)
kan niet ivm een te promoten feestje voor komende vrijdag (nee, geen Nexus, maar wel leuk: techno-feestje in Tivoli de Helling, Utrecht)
wel echt jammer, ik was graag gekomen. next time ga ik zeker mee!

(k)
franzelare
quote:
Originally posted by Eye-Riz
hey guys en Donna ;)

ik ga inderdaad niet mee. sorry. verplichtingen elswhere waar ik niet onderuit kan (één voordeel: er is gratis champagne *burp hik* :p)
kan niet ivm een te promoten feestje voor komende vrijdag (nee, geen Nexus, maar wel leuk: techno-feestje in Tivoli de Helling, Utrecht)
wel echt jammer, ik was graag gekomen. next time ga ik zeker mee!

(k)


daar hou ik je aan!
het taxi aanbod blijft open staan als ik dan ook ga :)

ga maar even heeeel veel leuke gezellige meiden voor mij uitnodigen voor de 9de :D
Donna
Errug jammer Iris:/

MAAR...komt tijd,komt grolsch;)

Voor de heren,tis door de Coentunnel alsmaar rechtdoor richting alkmaar,at the end ga je rechts dan bij t eerstvolgende grote kruispunt weer rechts,daarna doen we wel ff ring ring;)
franzelare
ik heb het al opgezocht op internet hoor :)

komt allemaal goed dus :)
als die kutsjinees een keer optijd is voor de verandering!! :whip:
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
ik heb het al opgezocht op internet hoor :)

komt allemaal goed dus :)
als die kutsjinees een keer optijd is voor de verandering!! :whip:


Ik schop hem wel , komt goed :)
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik schop hem wel , komt goed :)


oeh gaan we tin schoppen :)
dan doe ik mee :D
Optimus
jow:D
franzelare
quote:
Originally posted by Optimus
jow:D


nee auw :D

Optimus
jow, I have veel zin:D Over uurtje richting Amsterdam, want SnuggLe wilde naar de hoeren, ik mocht bij een gaybar ff een colaatje drinken:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
jow, I have veel zin:D Over uurtje richting Amsterdam, want SnuggLe wilde naar de hoeren, ik mocht bij een gaybar ff een colaatje drinken:D


Ik ga zo weg, effe was droppen bij Anke en dan ff langs de Beversport en dan zie ik je op HS sjinees!!!

Frans: NIET te laat komen op Sloterdijk he? ;) :whip: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 
Privacy Statement