|
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
dat kan al niet meer hersenloze sjinees dat je er rond huppeld!
de contest sloot gisteren!! |
|
|
| franzelare |
| ik vraag me nu wel af wanneer die hitjesdraaier de uitslag bekend gaat maken :stongue: |
|
|
| Eye-Riz |
hey guys en Donna ;)
ik ga inderdaad niet mee. sorry. verplichtingen elswhere waar ik niet onderuit kan (één voordeel: er is gratis champagne *burp hik* :p)
kan niet ivm een te promoten feestje voor komende vrijdag (nee, geen Nexus, maar wel leuk: techno-feestje in Tivoli de Helling, Utrecht)
wel echt jammer, ik was graag gekomen. next time ga ik zeker mee!
(k) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
hey guys en Donna ;)
ik ga inderdaad niet mee. sorry. verplichtingen elswhere waar ik niet onderuit kan (één voordeel: er is gratis champagne *burp hik* :p)
kan niet ivm een te promoten feestje voor komende vrijdag (nee, geen Nexus, maar wel leuk: techno-feestje in Tivoli de Helling, Utrecht)
wel echt jammer, ik was graag gekomen. next time ga ik zeker mee!
(k) |
daar hou ik je aan!
het taxi aanbod blijft open staan als ik dan ook ga :)
ga maar even heeeel veel leuke gezellige meiden voor mij uitnodigen voor de 9de :D |
|
|
| Donna |
Errug jammer Iris:/
MAAR...komt tijd,komt grolsch;)
Voor de heren,tis door de Coentunnel alsmaar rechtdoor richting alkmaar,at the end ga je rechts dan bij t eerstvolgende grote kruispunt weer rechts,daarna doen we wel ff ring ring;) |
|
|
| franzelare |
ik heb het al opgezocht op internet hoor :)
komt allemaal goed dus :)
als die kutsjinees een keer optijd is voor de verandering!! :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik heb het al opgezocht op internet hoor :)
komt allemaal goed dus :)
als die kutsjinees een keer optijd is voor de verandering!! :whip: |
Ik schop hem wel , komt goed :) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik schop hem wel , komt goed :) |
oeh gaan we tin schoppen :)
dan doe ik mee :D |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
jow:D |
nee auw :D |
|
|
| Optimus |
| jow, I have veel zin:D Over uurtje richting Amsterdam, want SnuggLe wilde naar de hoeren, ik mocht bij een gaybar ff een colaatje drinken:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
jow, I have veel zin:D Over uurtje richting Amsterdam, want SnuggLe wilde naar de hoeren, ik mocht bij een gaybar ff een colaatje drinken:D |
Ik ga zo weg, effe was droppen bij Anke en dan ff langs de Beversport en dan zie ik je op HS sjinees!!!
Frans: NIET te laat komen op Sloterdijk he? ;) :whip: :whip: |
|
|
|
|