|
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| zorg jij nu dat je maar eens een keer optijd bent, stomme kut sjinees! |
|
|
| franzelare |
en weer was die kut sjinees telaat!!!! :whip: :whip: :whip:
maar rub je hebt echt een topset neergezet man!! we waren weer trots op je! |
|
|
| DjRV |
frans,loempia en bassie, relaxed dat jullie er bij waren,top.
3 jan. weer?:) |
|
|
| tijs08 |
He Ruben!
Kon er gisteren ook niet bij zijn al had ik dat wel graag gewild.
Ben benieuwd hoe het ging…. duzz klein reportje incl. tracklist zie ik hier graag verschijnen! Ook wat over de reacties in de XL..
Ga zeker proberen er volgende keer in Januari wel bij te zijn! |
|
|
| Optimus |
Ja, als het goed is komen we wel hoor:D
En RV had een lekkere set, een van zijn laatste platen Firewall - Sincere (Pulser Remix toch?):crazy: Echt vet om te horen:D Hij draaide nog Marco V vs Jens - Loops & Thins Relooped, het publiek ging uit zijn dak!:cool: Voor de rest weet ik ze niet meer, want ik ben geen ID-nerd:D
The Freak kon me niet zo bekoren, af en toe wel leuke plaatjes, maar verder niet bijzonders. Het b2b gebeurenb met Spider en The Freak had ik niet zo op zittenb letten. Spider vond ik dan wel weer leuk, en Gielen vond ik zelf maar matigjes, maar toen was ik al erg moe, dus ben lekker gaan zitten op de banken, heerlijk!:p Dus al met al had Ruben voor mij de beste set gedraaid, en ik denk dat velen het mee mij eens zijn als ik het XL forum zo lees:cool: |
|
|
| moogwai |
| hehe geen Pulser - My Religion dan ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by DjRV
frans,loempia en bassie, relaxed dat jullie er bij waren,top.
3 jan. weer?:) |
kan het niet een week later :( ? Dan kan ik d'r namelijk ook bijzijn (5 jan. staan er 2 ernstig fraaie hers op het programma en dan kan ik een weekend later wel weer wat afleiding gebruiken ;) ).
Maar mooi dat het zo goed ging :) en al helemaal dat je de rest er gewoon uitgedraaid hebt :D voor een publiek dat er helemaal voor gaat (ontbrak er in Groenlo nog wel eens aan kan ik me herinneren ;) )(op een enkeling na dan :D :p ). |
|
|
| DjRV |
tracklist enigzins:
Madoka - Mass
Spectrum - Expierence
Dido - My Hand
Portishead - Roads
Massive Attack - Unfinished Symphony (bootleg mix)
Depeche Mode - Only When I Loose Myself (Lexicon Avanue Mix)
Origine - My Sanctuary (Harry Lemon remix)
Duncan Sheik - On A High
Fred Baker - My Thing
Michel de Hey - Another Sweater
Silk - Tomohawk (Mark Norman remix)
VDM - No Hesitation
Mauro Picotto - Iguana (Mass Mix)
Marco V vs Jens - Relooped
Mike Robbins - Are You A Freak?
Witchboard Project - The Fog
Firewall - Sincere (Pulser Remix) |
|
|
| Optimus |
| ow jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, je hebt ook Mauro gedraaid:D Dat was wel een vet moment, toen die bass erin kwam, Bas en ik gelijk schreeuwen:D |
|
|
| Donna |
| Jaaah was echt dikke ,die VDM zat er nog zeker 2 mins in ofzo,de boel ging lekker los:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
tracklist enigzins:
Dido - My Hand
Massive Attack - Unfinished Symphony (bootleg mix)
Depeche Mode - Only When I Loose Myself (Lexicon Avanue Mix)
Duncan Sheik - On A High
Michel de Hey - Another Sweater
|
Vette tracks! :eyespop: |
|
|
|
|