return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 5)
View this Thread in Original format
magrec
Goed bezig ruben, hehe zitten best wel wat harde plaatjes tussen trouwens, vond de XL org dat wel leuk (zo vroeg best wel stevig???) hehe moet kunnen, aangezien zeker het begin niet te hard is ;)
DjRV
quote:
Originally posted by magrec
Goed bezig ruben, hehe zitten best wel wat harde plaatjes tussen trouwens, vond de XL org dat wel leuk (zo vroeg best wel stevig???) hehe moet kunnen, aangezien zeker het begin niet te hard is ;)


true,maar het publiek vroeg erom en ik kan het niet laten dan... ;)
magrec
quote:
Originally posted by DjRV
true,maar het publiek vroeg erom en ik kan het niet laten dan... ;)


Groot gelijk dan.
franzelare
he rub, ouwe, foto's zijn ook on! kreeg wel commentaar dat jij er zo vaak op stond, maar ze moeten hun bek houden want dat verdien je gewoon ;)
Little Theseus
Heer-lijk feestje zeg!
Khad vrijgenomen zaterdag, ik wil ook wel is gewoon feesten ipv elke zaterdag zelf draaien.
Ik vond Ruub zn set echt goed, in groot contrast met de andere dj's die avond: The Freak - wat een moron, Spider - wat een amateur, Gielen - wat een verschrikkelijke slechte platenkeus!
Desondanks heb ik een leuke avond gehad, ik wil eigenlijk wel naar de volgende XL als RV draait, alhoewel ik dan wel hoop dat er een betere line-up is voor de rest van de avond.

ps Frans, die foto's zijn grandioos!
DjRV
zaterdag 3 januari 2004
22:00 - 05:30
Kingdom the Venue
Amsterdam

Xtralarge: New Year Special

Lineup:


Astrid

DjRV

Mark van Bekkum

Onne

Precision



BE THERE !!!

:nervous: :haha: :crazy: :D
Optimus
goeie line up!:) Precision en Mark van Bekkum wil ik wel es zien, maar wie is die RV? is hij een beetje goed?
Little Theseus
Das alweer een poster voor op je kamer RV, en dan vind ik deze line-up na die met Gielen, Spider en The Freak een stuk beter!
Optimusje, ga je mee??
btw, wie de neuk is Onne?
franzelare
ga jij onne neuQen ?
Little Theseus
flock you Frans!

franzelare
kijk maar uit anders stuur ik tin op je af en zeg hem dat je armin bent :p
SnuggLe
He Bastiaan, kan ik nie bij jou pitten? Want als dat kan, dan wil ik ook wel mee :) Wil Ruub wel een keer live zien, lijkt me kicke!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement