|
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| Goed bezig ruben, hehe zitten best wel wat harde plaatjes tussen trouwens, vond de XL org dat wel leuk (zo vroeg best wel stevig???) hehe moet kunnen, aangezien zeker het begin niet te hard is ;) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by magrec
Goed bezig ruben, hehe zitten best wel wat harde plaatjes tussen trouwens, vond de XL org dat wel leuk (zo vroeg best wel stevig???) hehe moet kunnen, aangezien zeker het begin niet te hard is ;) |
true,maar het publiek vroeg erom en ik kan het niet laten dan... ;) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by DjRV
true,maar het publiek vroeg erom en ik kan het niet laten dan... ;) |
Groot gelijk dan. |
|
|
| franzelare |
| he rub, ouwe, foto's zijn ook on! kreeg wel commentaar dat jij er zo vaak op stond, maar ze moeten hun bek houden want dat verdien je gewoon ;) |
|
|
| Little Theseus |
Heer-lijk feestje zeg!
Khad vrijgenomen zaterdag, ik wil ook wel is gewoon feesten ipv elke zaterdag zelf draaien.
Ik vond Ruub zn set echt goed, in groot contrast met de andere dj's die avond: The Freak - wat een moron, Spider - wat een amateur, Gielen - wat een verschrikkelijke slechte platenkeus!
Desondanks heb ik een leuke avond gehad, ik wil eigenlijk wel naar de volgende XL als RV draait, alhoewel ik dan wel hoop dat er een betere line-up is voor de rest van de avond.
ps Frans, die foto's zijn grandioos! |
|
|
| DjRV |
zaterdag 3 januari 2004
22:00 - 05:30
Kingdom the Venue
Amsterdam
Xtralarge: New Year Special
Lineup:
Astrid
DjRV
Mark van Bekkum
Onne
Precision
BE THERE !!!
:nervous: :haha: :crazy: :D |
|
|
| Optimus |
| goeie line up!:) Precision en Mark van Bekkum wil ik wel es zien, maar wie is die RV? is hij een beetje goed? |
|
|
| Little Theseus |
Das alweer een poster voor op je kamer RV, en dan vind ik deze line-up na die met Gielen, Spider en The Freak een stuk beter!
Optimusje, ga je mee??
btw, wie de neuk is Onne? |
|
|
| franzelare |
| ga jij onne neuQen ? |
|
|
| Little Theseus |
| flock you Frans! |
|
|
| franzelare |
| kijk maar uit anders stuur ik tin op je af en zeg hem dat je armin bent :p |
|
|
| SnuggLe |
| He Bastiaan, kan ik nie bij jou pitten? Want als dat kan, dan wil ik ook wel mee :) Wil Ruub wel een keer live zien, lijkt me kicke! |
|
|
|
|