|
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
FOUT FOUT FOUT, tegen de regels, dit is geen foto van XL. Uitsluiting van deelname dan maar?:D |
houd je bek slet en ga eerst zelf maar eens aan het fotosoepen!!! |
|
|
| franzelare |
nou oke dan maar dan probeer ik het nog een keer....





oh en als ik win schenk ik mijn GL aan bram |
|
|
| Eye-Riz |
| Hey, ik kom misschien ook nog! :p |
|
|
| franzelare |
zou cool zijn meid!!
als je vervoer nodig heb kan ik wel over utrecht reiden hoor. |
|
|
| Eye-Riz |
| Nou, dat zou wel heel cool zijn! Hoe laat vertrek je ongeveer? |
|
|
| franzelare |
| dat weet ik nu toch nog niet, dat is nog zoveel nachtjes feest!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
nou oke dan maar dan probeer ik het nog een keer....
oh en als ik win schenk ik mijn GL aan bram |
Je bent een schat :)
Maar laten we eerst de cameratoestemming maar afwachten van PF frans, dat wordt ook wel +1 (weet niet wie hem krijgt). Dan kan RV meer vriendjes/vriendinnetje van TA binnenlaten omdat wij maybe al hebben :)
Oh en RV, ik kan niet fotosoepen, Photoshop draait hier niet eens, dus geef me maar een andere opdracht mijn oppergoeroe! :) |
|
|
| franzelare |
ok oke , graag of niet bram!!
denk dat ik jou maar eens moet gaan relluh :disbelief
maar waar blijft het gefotosoep van andere nou?
anders win ik straks die 2*2 alleen :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
ok oke , graag of niet bram!!
denk dat ik jou maar eens moet gaan relluh :disbelief
maar waar blijft het gefotosoep van andere nou?
anders win ik straks die 2*2 alleen :D |
Heel graag :p
Enneh, Frans, niet om het een of ander: als je wint krijg je 1x2 denk ik. Neem aan dat hij dus 2x 2 kaarten te verloten heeft. Even opletten :p |
|
|
| franzelare |
| maar ik ben op het moment nog de enige meedinger, dus dan is alles voor fransie :D |
|
|
| franzelare |
dan doe ik wel voor Eye-riz mee omdat die geen internet heeft en dus niet mee kan doen op het moment!
he ruub, heb ik al gewonnen? :happy2: |
|
|
| DjRV |
| updateje: 7 febuari is next gig,line up verder onbekend nog.. |
|
|
|
|