return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 20)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by Donna
Gelukkig doet ie soms nog wel s alsof ie t begrijpt met als gevolg dat als je m verteld dat je hond die dag vreselijk is overleden hij zn duimen omhoog gooit en er een zoetzure glimlach bij kado geeft.

Beetje vreemd maar wel gezellig:D


die houden we erin:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna
Als je toch weet hoe t zit,wrom dan toch de reactie geven alsof je t stiekem toch nie weet:D
En sjahhh Frans transformeerde oppeens in the man with the snode plans en transformeerde op zijn beurt idd de chinees in een lulkroepoek en wakkerde daarmee mijn zinlose praatapparaat aan die op hoog nivo begon te functioneren.

Zinloos in de zin van dat Tin van de 1747 woorden er misschien pak m beet zo'n 5 heeft verstaan....
Gelukkig doet ie soms nog wel s alsof ie t begrijpt met als gevolg dat als je m verteld dat je hond die dag vreselijk is overleden hij zn duimen omhoog gooit en er een zoetzure glimlach bij kado geeft.

Beetje vreemd maar wel gezellig:D



Whahahhahahahahahahhaha, vooral dat laatste is idd erg waar!
Dan zeg je zoiets van "Ja, de paus had ook weer last van zijn ass he?".
Gaan er 2 duimpies omhoog van 'echtwel!' en de Chinees stuitert vrolijk verder :D
Little Theseus


omg ik ben ff 2 dagen offline en ik mis echt alles!
Prachtige draad dit!

Kben alweer beter, beetje zwakjes nog maar boeiend.
En ja, dan lig je thuis verrottend in bed, tis zaterdagavond en je denkt... was ik maar in de XL :whip:
FASS Ownt!
Ik ben benieuwd naar de foto's!
Optimus
je hebt echt een toptranceavond gemist:(, de hele avond handjes in de lucht:D We hadden gebeld maar we kregen je Vm en toen zijn we langsgeweest, alleen de lichten waren uit daarboven, dus toen is Bram maar voor de vierde keer een rondje langs de hoeren gegaan:D:p


7 februari @ XL:

RV mwhehehe
Dazzle:cool:
Katana
Mike S
Spider


*vragend aankijkend*
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
oh ja, RV draaide ook nog Fire & Ice - Out of Darkness en "die nieuwe van Katana" volgens Donna:)


Tin heeft tegenwoordig ook zo'n handpalm patserding waar hij tijdens de sets de nummers noteerd.
Hij gaat op feesten steeds vaker naar de wc's en dan zit die saqer snel al die nummertje sop te schrijven......wat een prutser zeg.
Optimus
mjah, patserding, je bent gewoon jaloers op dat ding. En ik neem op feestjes mijn nokia 6610 mee, dus wat een onzin weer van iemand die nooit meegaat naar feestjes:rolleyes:
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
mjah, patserding, je bent gewoon jaloers op dat ding. En ik neem op feestjes mijn nokia 6610 mee, dus wat een onzin weer van iemand die nooit meegaat naar feestjes:rolleyes:


Mwha, jaloers? Ik geef je 3 punten waarom totaal NIET:

1, Ik heb hem niet nodig omdat ik geen agenda nodig heb.
2, je staat er mee voor lul omdat je probeerd popiejopie mee te doen.
3, Zoals je weet is Tim een ontiegelijke BOBOHATER..enjuist...de grootste boboloosers hebben zo'n dingetje, dus meneer..........TOEDELEDOKIE met je jaloerzie:p
Donna
Neheeeej lull0! We hoorden toch oppeens "FREE!" etc,dus was niet die katana:P

Weet ook al nie meer welke t dan wel was,maar wat de hek,we jumpen evengoed wel ;)
Optimus
ow ja:p ik dacht nog dat je zei dat die Fire en Ice er snel na die Katana ingemixed werd:toothless Ff oren laten uitspuiten:stongue:
Donna
Naaaah lamaar lekker zitten die zooi,t heeft zo zn charmes joh:D

Optimus
franzelare
junks :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 
Privacy Statement