return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 18)
View this Thread in Original format
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ga zo weg, effe was droppen bij Anke en dan ff langs de Beversport en dan zie ik je op HS sjinees!!!

Frans: NIET te laat komen op Sloterdijk he? ;) :whip: :whip:

zorg jij maar dat je die sjinees daar optijd hebt staan !! :whip:
DjRV
even snel,heb haast ;)

franzie en sjineesie hebben gewonnen

alle drie hebbik dubbel bij gelegen maar snuggle te weinig XL gehalte ....

top inzendingen kanjers!:)
Jappio
succes vanavond ruben!
franzelare
quote:
Originally posted by DjRV
even snel,heb haast ;)

franzie en sjineesie hebben gewonnen

alle drie hebbik dubbel bij gelegen maar snuggle te weinig XL gehalte ....

top inzendingen kanjers!:)

HO3R, hoe kan je sjinees nu laten winnen, nu kom ik niet meer :p
SnuggLe
Even een berichtje vanuit Donna/RV's place... Het is hier gezellig :)
Wat een geroddel :p

RV draait van 12 tot 2 ofzo, dus iedereen die nog kan, ff langskomen :D

(net alsof iemand dit leest)
SnuggLe
Echt zo kansloos dit, de vetste thread van het jaar met de meeste lol, maar niemand leest het!!! :whip: :whip:
jp
Ik zit in de Jan Evertsenstraat, 500 meter van de Jan van Galen, maar ik mag niet weg :(

Stomme vrienden :whip:
Optimus
kom net onder de douche vandaan, het was echt supergeweldigtoptoftoppiejaahaaaawoohooooow00000t!!!!

Bedankt voor de gastvrijheid An & Ruub, Frans voor de lift en nog wat, en Bram voor het vermogen om het bijna 20 uur lang met mij uit te houden :D En allemáál bedankt voor de gezelligheid:D

het was erg gezellig bij RV & Anja thuus, zo gezellig dat het wat laat werd en we ons snel moesten haasten richting Marcanti:)

Eenmaal daar aangekomen, mocht RV al bijna achter de decks. Had deze avond een beetje moeite om in te komen, maar Frans heeft me daar goed geholpen RV had helaas maar een uurtje om te draaien, het was een wat rustigere set, wat ingetogen kan ik het het beste noemen, denk ik. Wel lekker, vooral het begin, dat was springen hoor:D

ow ja, nummertjes die ik heb gehoord:D

RV:

1. Benny Benassi - Love is Gonna Save us (RV edit):D
2. Holden & Thompson - Nothing (93 Returning mix)
3. Portishead - Roads
4. PvD - Connected (woohooo!!!)

De rest van de set kon ik niet meer volgen, want dat waren platen die ik niet kende:p Wel had hij als laatste Vengaboys - Paradise (zo heet ie toch?) gedraaid:)

Wat ik nog heb gehoord FX Zone (Nu NRG Remix) die Precision draaide whaaa!!!!:eyes: vet!!! En PvD - Time of Our Lives hoorde ik ook nog langskomen (niet Precision geloof ik). Rest kan ik me niet meer herinneren, het was in gewoon een toptoptoptranceavond, héérlijk zeg, hier kan ik nog 6 mnd op teren!:D Astrid zag er erg mooi uit vanavond trouwens:D:cool:

De hele avond was gewoon wooooooooooooooohooooooooooooo!! (inclusief handjes in de lucht:D)

En nu ga ik slapen, want ik ben moe van mezelf geworden:D
Optimus
net playlist van Precision van XL Forum geplukt:D

01. George Hales - Autumn falls (st john vs locust remix) / Somatic Sense
02: Castaneda - Floor control / Duty free
03: Midway - Amazon (Mesh mix) / Blackhole
04: Cern - The Message (south side) / A state of trance
05: Faraway Project - without fear (Goldenscan remix) / Afterglow
06. Fx Zone - Synthasia * nu-nrg remix * / Difuse
07. 5am sharp - Twister / Sunrise
08. 8 wonders - The morning after (Octagen remix) / Somatic Sense
09. unknown artist - Odyssee / ?
10: Robert Nickson - Spiral / Cdr
11: Rah - Monday pm (original) / Acetate
12: Unknown source - Najemada / Afterglow

:cool:
SnuggLe
Was idd een erg leuke/gezellige avond!!!
Rond 4 uur met Chinees naar A'dam (hij was op tijd!), daar rondgezworven en gegeten bij de KFC. Even gekeken waar Bastiaan woonde (lekkere buurvrouwen! :)) en toen richting Sloterdijk waar Frans ons op zou pikken.
Hij was natuurlijk verkeerd gereden :whip: Rond 8 uur waren we bij Donna en RV, waar we alle platen al hoorde die hij die avond zou draaien :D Leuk geroddeld en gepraat, erg gezellig!

XL was ook erg vet! Wat een ontzettend gave tent zeg! Heerlijk ruim, lekkere chill.....echt veel mooier/beter dan de Asta hier in Den Haag!
Ruben draaide van 12 tot 1, en lekker aan het dansen geweest.
Wat wel duidelijk is geworden is dat ik totaal geen verstand heb van Trance en dat je dingen echt NIET in hokjes kan stoppen omdat alles door elkaar loopt.
RV zijn set was lekker (maar hij was zelf nie helemaal tevreden??), Precision was mwoah, voor mij was Onne de man van de avond, dat was heerlijk. Astrid, die afgevallen was, was een beetje aan het beuken, wat hardtrance. Totaaaaal niet mijn dingetje!

In ieder geval leuke mensjes ontmoet (oa vriendin van Precision) en mee gepraat, al met al een leuke gezellige avond!! Preparties zijn leuk :)

Oh ja, ook nog de nieuwe Airscape (?) en Katana (?) gehoord, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Namen allang weer vergeten ;) ;)

Foto's komen nog!

Greetz,
SnuggLe

franzelare
quote:
10: Robert Nickson - Spiral / Cdr

:D daar liep jij nog heel hard te schreeuwen dat je die kende, dat weet ik zelfs nog!
Optimus
quote:
Originally posted by franzelare
:D daar liep jij nog heel hard te schreeuwen dat je die kende, dat weet ik zelfs nog!

ja man, dat was echt een woohooooo-moment:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 
Privacy Statement