|
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dj RV?
Dat was toch die nepdj van partyflock...hoe heette die ook alweer?
Dj Cosmic ofzo?
|
DJ Cosmo..
Mooi verhaal was dat ja, een of andere prutser die zich voordeed als een topDJ en echt de boel behoorlijk heeft geflest, heb het hele verhaal ook op fora gelezen..
Oh ja, succes Ruben :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Bredevoort bij Groenlo... hmmmz, nog nooit van gehoord eigelijk :toothless . Maar dat je in de XL staat is nog beter nieuws! Kan dan helaas niet (familyparty :rolleyes: ) maar desondanks succes. 7 nov. kom ik misschien nog wel langs (met switch ofzo), eerst eens kijken hoever dat knaken gat hier vandaan is |
|
|
| DjRV |
| en kolkie? kom je nog? :P |
|
|
| kolkiewolkie |
:eek: :nervous:
FUK FUK FUKKERDEFUK, gewoon FINAAL vergeten !!
:( :( :sadgreen:
//gaat zich diep schamen |
|
|
| franzelare |
| je bent ook echt een leeghoofd he SL3T!! |
|
|
| kolkiewolkie |
He JUNK, moet jij zo nodig zeggen :p , je zit zelf ook thuis man, HO3R!
:D |
|
|
| franzelare |
| soms moet je verstanding zijn en gewoon een avondje in de maand thuis blijven en gewoon lekker thuis drugsen :D |
|
|
| tijs08 |
en RV!
Hoe ging die gister?
Soort generale voor het echte werk! :cool:
Tracklistje is altijd welkom!
:) |
|
|
| Partyhardy! |
Toffe foto van Piet en Ruben! :cool: |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by tijs08
en RV!
Hoe ging die gister?
Soort generale voor het echte werk! :cool:
Tracklistje is altijd welkom!
:) |
ja was erg vet! laaste uur back 2 back gedraaid met piet,echt vet feest.
maarrrrrrrrrrrrrr enough about meeeeee let's talk aboutttttttt you!
jij moest gister toch ook???
(ff onder donna's inlog) |
|
|
| Optimus |
| hoe laat begint Ruubje met draaien zaterdag?:D |
|
|
|
|