|
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by franzelare
of tel ik niet mee omdat ik willem toch wel slet :happy2: |
dat doe je toch wel ja, mwhehehe. |
|
|
| Little Theseus |
w00h00 go Donna!
En Frans, jij komt sowieso wel gratis binnen dankzij PF! |
|
|
| Donna |
Naja psies,zo dacht ik ook:P
En als kolkman kwam had ik ook gevonden dat ie recht had op een freeticket maar die kan natuurlijk weer s niet!!!!!!!:whip: :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
w00h00 go Donna!
En Frans, jij komt sowieso wel gratis binnen dankzij PF! |
Ik ga ook gewoon cameratoestemming aanvragen :evil: :p
Nah zal wel, heb het er wel even met Fransie over, als hij wil maggie van mij hoor :) Of we doen het met zijn tweeeeeee.
Maar Donna, Ruben, zien we jullie dan nog voor het feessie ergens in A'dam ofzo (als Theesaus dat wil)? |
|
|
| Donna |
Nouh,ik vind t allemaal helemaal ok als ppl eerst hierheen willen komen,tis 15 a 20 mins per trein verder dan amsterdam centraal.
Alleen zal er dan nog wel een auto moeten rijden anders past t nie in mn mazdaatje,platentassen meegerekent;)
Dus kijk ff of je iets met elkaar kunt regelen en dan is een pre bij mij altijd goed,gezellie zelfs:) |
|
|
| franzelare |
laten we een poll opzetten!!
wanneer komt tin met een kutsmoes dat hij niet kan of weg moet?
a. een dag voor het feest
b. een uur voor het feest
c. een uur nadat het feest begonnen is
d. tijdens het feest moet hij weer eens ineens weg omdat hij solidair is...
e. hij komt helemaal niet en laat weereens alleen maar onzin horen maar geen rede
f. hij komt alleen maar veeeeeel te laat [onzin optie] |
|
|
| SnuggLe |
Ook goed Donna, maar dat moet ik dan even met Frans/Bastiaan/Tin oveleggen... Kijken wat die te zeggen hebben :)
Frans, ik denk dattie gewoon LAAT komt, zoals altijd :)
Maar hij komt wel. |
|
|
| Donna |
| Herennnnn,mag ik u er even op atenderen dat Herr.Tin afgelopen keer zelfs vroeger dan ons op de stoep van XL stond terwijl wij al binnen hadden moeten zijn;) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by franzelare
laten we een poll opzetten!!
wanneer komt tin met een kutsmoes dat hij niet kan of weg moet?
a. een dag voor het feest
b. een uur voor het feest
c. een uur nadat het feest begonnen is
d. tijdens het feest moet hij weer eens ineens weg omdat hij solidair is...
e. hij komt helemaal niet en laat weereens alleen maar onzin horen maar geen rede
f. hij komt alleen maar veeeeeel te laat [onzin optie] |
leuke poll voor op partyflock :haha: :p |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Donna
Herennnnn,mag ik u er even op atenderen dat Herr.Tin afgelopen keer zelfs vroeger dan ons op de stoep van XL stond terwijl wij al binnen hadden moeten zijn;) |
maarja die tent ging te laat open dat was de enige rede waarom hij optijd was! hij was wel weer een half uur later dan dat we afgesproken hadden! :whip: |
|
|
| Donna |
Mja die tent ging te laat open omdat wij te laat waren *gniffel*
We dachten dat er binnen niet meer gerookt mocht worden dus stonden nog ff op de hoek van de Febo,bleek achteraf dus dat t wel mocht,zo zie je maar wat een toestanden dat rookverbod met zich meebrengt.
Uiteindelijk is Tin de enige die er zn profijt uit haalde:P |
|
|
|
|