|
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by DjRV
ok,ik mag 2 x 2 gastenlijst plekken weggeven,ik verzin er nog een kleine "contest" bij :P (hey! 1 x 2 = 30 euro,losse vipbandjes 15 euro p/s,dus je kan 60 euro winnen,mag je wel wat voor doen jah!)
wie zijn er van de party?
DJRV + Donna (duh)
Superchinees
Theesaus
Franzelare
Snuggle (90 procent,jonguh neem toch is risico en doe 100 procent:P)
wieeeeeeeeeeeeeee nog meer?????????
[edit] blik tnx voor het kleven :p |
gaat dit om Oud en Nieuw? Ik weet ook nog steeds niet wat ik ga doen met Oud en Nieuw.... wie weet een ideetje... Is het leuk? :p |
|
|
| Optimus |
opletten jij! Dit gaat om de eerste zaterdag van januari:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
opletten jij! |
Moet je horen wie het zegt! Als er iemand is die niet oplet dan ben jij dat wel. :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Moet je horen wie het zegt! Als er iemand is die niet oplet dan ben jij dat wel. :p |
Ik noem het in de bus blijven zitten tot het eindpunt... 2x :) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik noem het in de bus blijven zitten tot het eindpunt... 2x :) |
of een auto rit van 40 minuten door je eigen stad om een stukje af te leggen dat je in 10 minuten kan lopen.
*oh nu weet ik weer waar we zijn!...... NOT* |
|
|
| Eye-Riz |
| hoe zou het nou komen dat dit schijnt te veranderen in een massale afzeikthread? :p |
|
|
| Donna |
| Je bent in de war met de anti-rook thread rizje;) |
|
|
| Optimus |
| ja, kneuzen on-topic blijven!!!:whip: :disbelief |
|
|
| DjRV |
de prijsvraag voor de 2 x 2 gastenlijst plekken:
zoek 5 foto's uit van xtralarge.nl , maak er een text ballontje bij (zoals bij een strip dus) en maak een kort stripverhaaltje:)
go go go go !
:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
de prijsvraag voor de 2 x 2 gastenlijst plekken:
zoek 5 foto's uit van xtralarge.nl , maak er een text ballontje bij (zoals bij een strip dus) en maak een kort stripverhaaltje:)
go go go go !
:) |
He Frans, zullen we 3 januari naar een ander feestje gaan? D'r schijnt hier in Den Haag nog wat leuks te zijn...
;) :D
Maareh....ik betaal wel liever , ik ga geen dingen maken :) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by DjRV
de prijsvraag voor de 2 x 2 gastenlijst plekken:
zoek 5 foto's uit van xtralarge.nl , maak er een text ballontje bij (zoals bij een strip dus) en maak een kort stripverhaaltje:)
go go go go !
:) |
hmmm er staat helemaal geen foto van jou op die we af kunnen zeiken :(
mogen we geen foto's van flok gebuiken en daar mee gaan shoppen?
anders ga ik lekker met bram samen naar denhaag :disbelief |
|
|
| franzelare |
| de meeste foto's op die site doen het geneens man :S |
|
|
|
|