return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 13)
View this Thread in Original format
franzelare
quote:
Originally posted by Optimus
Ik ga vannacht aan de slag:p

He HO3R de nacht is al voorbij hoor, waar is dat gefotosoep van je nu?
SnuggLe
Ik ga zo wel een verhaaltje in elkaar knallen, ik verzin wel wat leuks :)
franzelare
en daar hebben we winnaar nummer 2 :)

go snuggle, go snuggle, go snuggle
Optimus
ik ben al bezig:D
Little Theseus
Ruub, je kan mijn contestdeelname officieel cancellen
Die griep-epidimie suckt balls! Gister had ik nog koorts en ik ben vandaag met de nodige paracetamol maar is uit bed gekomen. Op zich kan ik dan morgen wel komen maar dan beSARS ik heel de XL plus dat ik om 2 uur omval van de slaap.
Heel veel plezier allemaal en good luck RV!
Optimus
je gaat niet meer mee?:(
franzelare
tin als je het nu weer waagt om solidair te gaan lopen wezen dan kom ik je ballen er af hakken!!! :whip:
Little Theseus
quote:
Originally posted by Optimus
je gaat niet meer mee?:(

zucht...

wrijf het maar in :whip:
franzelare
quote:
Originally posted by Little Theseus
zucht...

wrijf het maar in :whip:

dat kan hij straks niet meer als ik met de sl3t klaar ben!!! :whip:
SnuggLe
Je gaat echt niet mee???
Gvd , kut man :( :(
We wilden nog langskomen voor de tijd bij je!!! Kut.. .:(
Had graag weer effe met je gefeest Bastiaan!

Ik ga nu aan de gang, niet met soepen, maar ik draai wel wat in elkaar :)

SnuggLe
Er was eens een vaag forum...

...met daarop een aantal vage maar toch stoeruh mensen!

...en die stoeruh mensen wilde naar de XL om RV te zien draaien!

New Wave die wilde niet mee...."Trance is voor mietjes! Hakkuh dan!"

Maar RV dacht meer van "Mwah, beetje kansloos allemaal, laat die jongens eerst maar eens wat doen om binnen te komen!!!"

Daardoor werd Supersjinees heel erg kwaad....

SnuggLe zei: "Hou je bek kut-sjinees, dadelijk komen we helemaal niet meer binnen!" en probeerde de sjinees te wurgen..

Waarop Supersjinees snel naar Enschede reed en het kersthert anaal vingerde: "One step closer and this Kersthert is going to die!"

"He Yo Mother******s! Wij zijn de bom! En een kersthert mollen is niet wack, dus doe ff chill!!"

Frans voegde er nog aantoe: "Joh, het kan mij toch allemaal niet bommen, ik ben toch een GANSTA!! Als ik geen Gastenlijst krijg ga ik wel naar een Hiphop feest!"

"Dan ga ik ook mee met mijn nieuwe lekkere vriend!" zegt Anke!

Supersjinees werd een beetje jaloers van Anke met haar negervriendje met zijn dikke *** (je weet wat ze van negers zeggen!), dus die ging slijmen bij RV of die niet zijn vriendje wilde zijn!

Franzelare, die al eens eerder opgepakt was voor het bedrijven van mannenliefde hield zich afzijdig..

Maar RV wilde niet dat Supersjinees aan hem zat, dus ging chinees maar oefenen met een flesje..

..plus hij bukte een keer voor SnuggLe, die gedrogeerd was door de sjinees met een stel poppers

Maar toen kwam New Wave erbij, die zei " op, die sjinees die is van mij!!!" en hij ontvoerde Tin!

"Want kijk eens, ik ben echt geil!" zei Tim.

Samen gingen ze naar een vette party waar DJ Gerrit draaide!
"Micheal Jackson is ons grote voorbeeld!" vertelde Tin en Tim, "2x11 is ook 22!"

En toen kwam er een olifant met een lange snuit, en die blies dit verhaal uit omdattie wel erg lang en nutteloos aan het worden was :)
magrec
Hehe jammer sjinees daar gaan je kaartjes :p

Hij is top bram!! :haha: dat maakt deze saaie dag meteen weer goed.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement