return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 
Xtralarge New Years Special 03-01-2004 (pg. 19)
View this Thread in Original format
franzelare
het was terug overgens wel hoere glad op de weg!!

op de snelweg viel het nog wel mee maar in de stad was het niet echt prettig :S

snuggle, schiet op met die foto's man :whip: :whip:
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
het was terug overgens wel hoere glad op de weg!!

op de snelweg viel het nog wel mee maar in de stad was het niet echt prettig :S

snuggle, schiet op met die foto's man :whip: :whip:


Hou je bek slet :whip: :whip:
Heb nog geen tijd gehad, maybe red ik het allemaal vanavond. Zo niet, zet ik ze vannacht gewoon aan om te uppen naar jou. Mag jij verder kijken als je wil.


Zeg Frans, wat heb je met die dame gedaan die je naar huis moest brengen, meneer de DJ Slet? :p
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Zeg Frans, wat heb je met die dame gedaan die je naar huis moest brengen, meneer de DJ Slet? :p


dat was geen dj hoor ;)
Optimus
huisfotografe van xl:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
dat was geen dj hoor ;)


I know, maar je bent nog steeds een DJslet :D

Wat een slowchattopic dit :D
Donna
Zow:P

Ben wel helemaal naar de kl*te zeg!
En weet je waarvan nog t meest,t vele lullen met sjinees omdat Bram zoveel achterlijk gedrag liet zien wat niet onbesproken kon blijven :rolleyes:

Nee manne,was weer avondje op nivo,compleet met gezellige pre;)

Ben gewoon nog te inhoudsloos doordat ik sufgelult ben,mede of naja t meest door mezelf:D
Maak er morgen ofzo wel meer van,misschien ook niet,komt tijd,komt nog steeds grolsch ofcuz!;)

Ennuh RV.....sjahhh n kutdj,no other words
Donna
quote:
Originally posted by jp
Ik zit in de Jan Evertsenstraat, 500 meter van de Jan van Galen, maar ik mag niet weg :(

Stomme vrienden :whip:



Als je wil kun je alles
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna
En weet je waarvan nog t meest,t vele lullen met sjinees omdat Bram zoveel achterlijk gedrag liet zien wat niet onbesproken kon blijven :rolleyes:


Welk gedrag dan? :p :D

Mjah, jij en sjinees zaten me uit te dagen van "Laten we net doen alsof we over Bram lullen, en gaan we wijzen enzo!"
ING irritating, maar gewoon niet opletten, stelletje kanslozen :p ;), beetje de hele avond lullen. Sjinees had een lulkick van de pillen :D
Optimus
nee man, we gingen even thee drinken en je kon lekker liggen daar:D Ook hadden we mooi uitzicht in de chill out:D primitieve Neanderthalers na een Make Me Beautiful make-over rules!:cool:
Optimus
oh ja, RV draaide ook nog Fire & Ice - Out of Darkness en "die nieuwe van Katana" volgens Donna:)

ahp2002
deze katana: Randy Katana – One Solid Wave ??
die is wel vet!!
Donna
quote:
Originally posted by SnuggLe
Welk gedrag dan? :p :D

Mjah, jij en sjinees zaten me uit te dagen van "Laten we net doen alsof we over Bram lullen, en gaan we wijzen enzo!"
ING irritating, maar gewoon niet opletten, stelletje kanslozen :p ;), beetje de hele avond lullen. Sjinees had een lulkick van de pillen :D



Als je toch weet hoe t zit,wrom dan toch de reactie geven alsof je t stiekem toch nie weet:D
En sjahhh Frans transformeerde oppeens in the man with the snode plans en transformeerde op zijn beurt idd de chinees in een lulkroepoek en wakkerde daarmee mijn zinlose praatapparaat aan die op hoog nivo begon te functioneren.

Zinloos in de zin van dat Tin van de 1747 woorden er misschien pak m beet zo'n 5 heeft verstaan....
Gelukkig doet ie soms nog wel s alsof ie t begrijpt met als gevolg dat als je m verteld dat je hond die dag vreselijk is overleden hij zn duimen omhoog gooit en er een zoetzure glimlach bij kado geeft.

Beetje vreemd maar wel gezellig:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 
Privacy Statement