return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Trance Energy - 31/01/04
View this Thread in Original format
Mario_GX
Hur många ska till Trance Energy den 31 januari 2004. Hade varit skoj ifall en samling människor åkte ner dit. Själv så har jag ett tio-tal nära vänner som ska ta tåget upp till göteborg och ta flyger ner till amsterdam. så vitt ja vet kostar flyget (tur & retur) bara 1100 KR,, ni får rätta mig om jag har fel. Men är det fler än de jag känner som ska dit?

//Dj M
Glorie
hmmm... 1100 från GBG. DET var det billigaste jag hört talats om :) e det utan skatt då eller?

va ja vet så äre väl en del härifrån som ska åka med bussen som tranceclubber anordnar.. :) Väl där nere kommer det vara omöjligt (tror jag) att hitta rätt på andra fellow TA's :( eftersom det är såååå stort.

men vi kan ju göra ett försök eller nåt :p skadar ju inte :)
Mario_GX
quote:
Originally posted by Glorie
hmmm... 1100 från GBG. DET var det billigaste jag hört talats om :) e det utan skatt då eller?

va ja vet så äre väl en del härifrån som ska åka med bussen som tranceclubber anordnar.. :) Väl där nere kommer det vara omöjligt (tror jag) att hitta rätt på andra fellow TA's :( eftersom det är såååå stort.

men vi kan ju göra ett försök eller nåt :p skadar ju inte :)


afan :) den bussen har ja inte hört talas om. från vilka platser åker den ifrån och va kostar det? eller har dom någon hemsida om det?
St_Andrew
Billigt! ryanair kanske flyger till amsterdam annars? scul du borde veta? =) för isf borde man lungt kunna få ner det under 1000!
Glorie
quote:
Originally posted by Mario_GX
afan :) den bussen har ja inte hört talas om. från vilka platser åker den ifrån och va kostar det? eller har dom någon hemsida om det?


:) I'll keep u updated. Se till att hänga kvar här. hehe
Hemsida Här förresten. obs. ingen info om resan än.

bussen stannade förra året på dessa ställeN:
Linköping, Jönköping och Malmö (om ja inte minns fel)

kostar runt tusenlappen för resan, sen tillkommer biljetten :p
staz
öhm 31 januari är det väl ändå inte?
nån gång i februari har jag för mig.
Tjugoförsta så vitt jag vet.
Vizay
nope dom har ändrat till 31:a januari precis nu i dagarna så du va nästan rätt ute :)

har alltid varit melan 20:e-30:e februari so far men de blev visst ändrig på det av nån anledning :)


jag kommer iaf ner om jag får tag på biljett :)
Mario_GX
quote:
Originally posted by Glorie
:) I'll keep u updated. Se till att hänga kvar här. hehe
Hemsida Här förresten. obs. ingen info om resan än.

bussen stannade förra året på dessa ställeN:
Linköping, Jönköping och Malmö (om ja inte minns fel)

kostar runt tusenlappen för resan, sen tillkommer biljetten :p



man tackar :) säg till så fort du får reda på något nytt ;)
ScuL
1100 är för billigt..! vilken linja?
så vitt jag vet går det inte att skaffa biljett under 2000, kanske ungefär 1600 'im sonderangebot' / rea.. vad heter det .. :)


quote:
Originally posted by St_Andrew
Billigt! ryanair kanske flyger till amsterdam annars? scul du borde veta? =) för isf borde man lungt kunna få ner det under 1000!


ryanair flygar inte mellan amsterdam och sverige tyvärr..
annars gick jag oftare däruppe :) den enda flyg de här till sverige är från Bryssel (Chareloi) till Stockholm-Skavsta (Nyköping).
men Charleroi e typ 27 mil från Utrecht..

för övrigt:

det står att Trance Energy 2004 är flyttad till den 31. januari under förbehåll

asså det e inte säkert, annü.
om jag borde boka flygplanet så skulle jag vänta med det!
St_Andrew
quote:
Originally posted by ScuL
ryanair flygar inte mellan amsterdam och sverige tyvärr..
annars gick jag oftare däruppe :) den enda flyg de här till sverige är från Bryssel (Chareloi) till Stockholm-Skavsta (Nyköping).
men Charleroi e typ 27 mil från Utrecht..


Men man kan ju flyga över london oxå, går det att flyga standsted - trance energy då?

ScuL
quote:
Originally posted by St_Andrew
Men man kan ju flyga över london oxå, går det att flyga standsted - trance energy då?


japp men jag vet inte om du har försökt det. jag känner några människor som har provat det. och det finns faktiskt väldigt lite tid mellan flykterna när man är i stansted.
alltså chansen är stor att man hinner inte och behöver stanna kvar i london. jag vet inte om du har nånsin försökt att bo på hotel i england men då är du fan pank.

iaf. jag kollade några reseoperatorer på nätet och fick det här:
Göteborg-Landvetter (GOT), Amsterdam-Schiphol (AMS)
KLM: US$ 312.40
SAS: US$ 340.26

hmm.. :eek:
St_Andrew
quote:
Originally posted by ScuL
japp men jag vet inte om du har försökt det. jag känner några människor som har provat det. och det finns faktiskt väldigt lite tid mellan flykterna när man är i stansted.
alltså chansen är stor att man hinner inte och behöver stanna kvar i london. jag vet inte om du har nånsin försökt att bo på hotel i england men då är du fan pank.


Jo jag flög från västerås till london och sedan vidare till pisa när vi åkte dit med skolan, funkade bra! då flög vi för 1000kr allt som allt tur o retur alla resor inkl alla skatter. det e billigt :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement