|
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
ok tänkte höra lite här....ere nån TE bil på G lr nån som ska flyga ner...???
fick höra idag att den där bussen typ redan var full..innan ens linan släppt..folk har bråttom iår:p :p tänkte invänta å se linan iaf..borde inte dröja såå länge till väl..:rolleyes: hört nåra rykten om att detta skulle va den sista upplagan av TE, å det borde mna ju inte missa isåfall..
om nån har planer på å dra ner så hojta...snackat lite me ac oxå..så 2 kaanske här:p :p :p
// |
|
|
| Smekbar |
| funderar seriöst på att dra dit.. åker isf med nån dansk partybuss... 1000dkr för buss tur&retur samt inträde.. ganska sjysst imho... åkte med dansk bussarrangör till mayday culture flash... hur soft som helst... :) danskar e för det mesta rätt sköna.. :) |
|
|
| Mario_GX |
| quote: | Originally posted by Smekbar
funderar seriöst på att dra dit.. åker isf med nån dansk partybuss... 1000dkr för buss tur&retur samt inträde.. ganska sjysst imho... åkte med dansk bussarrangör till mayday culture flash... hur soft som helst... :) danskar e för det mesta rätt sköna.. :) |
vad är sidan till dom hära partybussarna från dk :) har vänner som skulle gärna hänga med :D hoppas de bara får tag på biljetter, i värsta fall är dom slut också |
|
|
| jofawe |
jag åker dit tillsammans med TranceClubbers buss...
mitt största problem är vad jag ska ha på mig just nu :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
vad är sidan till dom hära partybussarna från dk :) har vänner som skulle gärna hänga med :D hoppas de bara får tag på biljetter, i värsta fall är dom slut också | Det är Rasmus aka DJ Manson som arrar resor, kanske finns fler men han e den jag känner till ... www.trancetrips.dk ... Kolla gärna in hans sida för sitt DJande http://www.djmanson.com
Själv kommer jag hoppa av www.tranceclubber.com bussen eftersom jag inte har råd att betala den till den 15e... har ju precis betalat flyg ner till Innercity också så jag kommer nog tillsammans med folk från Liquidsunset.org åka ner till TE11
[edit] Snackade just med Rasmus och han berättade att han ska ringa bussbolaget för att boka upp en resa ner, en buss kommer att gå från Köpenhamn
1000 Danska kronor.
Bussarna går 2 minuters gångväg från central stationen i Köpenhamn vid nåt som heter DGI, nån buss central :)
[edit 2]Vidare sa han så här
but its something like leaving around 8.00 and returning next day...sunday around 20.00
drinking etc. are allowed in the bus.....but we dont accept totally stoned and drunk people
no drugs are allowed in and on the bus...people sign a agreement on this when they get on the bus so that we have exclusive rights to bump people of the bus in case of very bad behavior/drugs....etc. just to have mine/our asses clear |
|
|
| ScuL |
grymmt att det kommer så många från sverige och danmark för TE :D
d blir rätt kul :cool: |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det är Rasmus aka DJ Manson som arrar resor, kanske finns fler men han e den jag känner till ... www.trancetrips.dk ... Kolla gärna in hans sida för sitt DJande http://www.djmanson.com
Själv kommer jag hoppa av www.tranceclubber.com bussen eftersom jag inte har råd att betala den till den 15e... har ju precis betalat flyg ner till Innercity också så jag kommer nog tillsammans med folk från Liquidsunset.org åka ner till TE11
[edit] Snackade just med Rasmus och han berättade att han ska ringa bussbolaget för att boka upp en resa ner, en buss kommer att gå från Köpenhamn
1000 Danska kronor.
Bussarna går 2 minuters gångväg från central stationen i Köpenhamn vid nåt som heter DGI, nån buss central :)
[edit 2]Vidare sa han så här
but its something like leaving around 8.00 and returning next day...sunday around 20.00
drinking etc. are allowed in the bus.....but we dont accept totally stoned and drunk people
no drugs are allowed in and on the bus...people sign a agreement on this when they get on the bus so that we have exclusive rights to bump people of the bus in case of very bad behavior/drugs....etc. just to have mine/our asses clear |
ja det var dem jag tänkte haka på... dvs www.trancetrips.dk på deras sida står det att de släpper bussbiljetterna den 8e december vilket passar mig utmärkt eftersom jag nog då kan få till det så att det blir min 19års present från mina föräldrar.. :) Jippie =) |
|
|
| mjz |
meh... dåligt att dom fortfarande inte har nån info på sidan... är ju bara 2½ månader dit...
ryan air flyger till eindhoven förresten, tar väl typ en timme därifrån till utrecht med ett av dom där gula tågen... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mjz
meh... dåligt att dom fortfarande inte har nån info på sidan... är ju bara 2½ månader dit...
ryan air flyger till eindhoven förresten, tar väl typ en timme därifrån till utrecht med ett av dom där gula tågen... | Det beror ju på vad man jämför med, när får man ens veta en fest i Sverige och därefter DJ och därefter tider... ID&T tänker inte på att många utifrån kommer till festen och behöver därför inte tänka att vraa ute i god tid med all info. Dessutom så har dom den säkert inte ens själva :)
Inte ens DJ tider har kommit upp än för Innercity (skulle kommit igår)
[edit] Fick just reda på att Cosmic Gate kommer på TE11... står på deras sida :) |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det beror ju på vad man jämför med, när får man ens veta en fest i Sverige och därefter DJ och därefter tider... |
jo visst, men hur ofta är det svenska fester drar 32000 människor... :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Sådär då, ikväll ska biljetterna inbetalas är det tänkt :)
Jag får tacka tobo99 som kunde hjälpa mig tillsvidare med cash. Men nu jävlar blir det av iaf:D :crazy: :crazy:
Det blir alltså jag och tobo99 som joinar TC bussen i jönköping fredagen den 30 januari:toocool: |
|
|
| jofawe |
Hmmmm... är det bara jag som kommer hoppa på bussen i Ljungby eventuellt?
Ljungby är perfekt, det ligger ju lagom 4timmar från sthlm ungefär och perfekt som liten bensträckare :)
fast jag får ta bussen till ljungby :( |
|
|
|
|