|
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
ID&T kommer bara sända Mainstage eller?? så dom inte kör en innercity och byter varje kvart | Det är väl inte officiellt vad jag vet men förra året sände dom bara från Mainstage och förfesten... |
|
|
| staz |
| ksulle inte förvåna mig om dom swappar.. CG spelar ju t.ex. inte på main osv. |
|
|
| ScuL |
förmodligen sänder de bara mainstage.
de har aldrig 'swappad' under en TE sändning |
|
|
| jeremy1984 |
| Vilka hoppar på i Jkpg dåååå? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | | Vilka hoppar på i Jkpg dåååå? |
SWE_TRANCE
tobo99 |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
SWE_TRANCE
tobo99 |
ahhh najs. SKa kolla om jag kan hitta era nunor i bildtråden :)
Hoppar på helt själv jag.. :nervous: |
|
|
| Glorie |
jeremy, nu gick det upp ett ljus för mig :p ere du som e heddo? :)
imorrn bär de iväg :crazy: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
ahhh najs. SKa kolla om jag kan hitta era nunor i bildtråden :)
Hoppar på helt själv jag.. :nervous: |
Vi anländer till Eurostop Jkpg mellan 19.15-19.30, du lär väl inte missa oss.. :) |
|
|
| jofawe |
tänk på mig som hoppar på heeeeelt ensam i Ljungby medans ni sitter å smaskar i er fettdrypande saker...
man kanske skulle inta ett skrovmål hos brorsan innan ;) |
|
|
| ScuL |
jaha.... ID&T har berättat några hemligheter angående dekor och effekterna! ;)
jag kan säga det följande:
de har ett rörande tak med ljus
en laser matrix
och häftiga pyro-effekter (fireverk)
de har just börjat med att bygga mainstagen ;)
ska dra dit imorron och försöker ta några bilder innan ni lämnar sverige! |
|
|
| jofawe |
scul:
du vet att det är din plikt som holländare att göra så åt oss svenskar ;)
haha..
fan va coolt.. jag ser fram emot detta som faaaan nu! |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by Glorie
jeremy, nu gick det upp ett ljus för mig :p ere du som e heddo? :)
imorrn bär de iväg :crazy: |
Haha mm..fick ju inte byta namn här på TA juh =/
Ska bli kul o se hur du lyckas uttala namnet efter min fina förklaring :D
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Vi anländer till Eurostop Jkpg mellan 19.15-19.30, du lär väl inte missa oss.. |
Mmmkay :)
Här är typ jaaaag till vänster dååårå: http://www.tranceclubber.com/images...03/PICT0032.JPG (Dioxys till höger)
C U there! |
|
|
|
|