return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 22)
View this Thread in Original format
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Glorie
hmmmmm :D vart skrev tim det dära? :) I holländska delen? :P tur att vi har dig sand som korrespondent från andra delar av forumet :p fasen ja fattar inte poängen me va han sa.. betyder anbefale =avråda från? eller rekommendera? :p antar att det betyder det första


[wannabe SWETA mode]

Jag är faktisk inte säker själv på om han var ironisk eller inte, men iogmed at han skrev nånting a la "dit was oontzettelig vet" (betyder ca. "det var skitkult") i samma posten jag siterade från, så tror jag at han menade rekommendera ;)

[/wannabe SWETA mode]
TrancE_GyLLe
här har ni en cue till Gielens set!! Får se om jag pallar Ferrys åxå:)

PERFORMER "(Johan Gielen)"
TITLE "(Live @ TE 2004)"
FILE "D:\Gylles\Inkommande\Trance_Energy_2004_-_Johan_Gielen_Live_(538)-02-01-CABLE-2004-XDS\01-trance_energy_2004_-_johan_gielen_live_(538)-02-01-2004-xds.mp3" MP3
TRACK 01 AUDIO
TITLE "(Track 01)"
INDEX 01 05:41:33
TRACK 02 AUDIO
TITLE "(Track 02)"
INDEX 01 11:21:06
TRACK 03 AUDIO
TITLE "(Track 03)"
INDEX 01 17:12:13
TRACK 04 AUDIO
TITLE "(Track 04)"
INDEX 01 20:37:70
TRACK 05 AUDIO
TITLE "(Track 05)"
INDEX 01 25:30:40
TRACK 06 AUDIO
TITLE "(Track 06)"
INDEX 01 31:17:02
TRACK 07 AUDIO
TITLE "(Track 07)"
INDEX 01 38:27:12
TRACK 08 AUDIO
TITLE "(Track 08)"
INDEX 01 43:15:57
TRACK 09 AUDIO
TITLE "(Track 09)"
INDEX 01 50:49:10
TRACK 10 AUDIO
TITLE "(Track 10)"
INDEX 01 56:41:44
TRACK 11 AUDIO
TITLE "(Track 11)"
INDEX 01 63:23:22
TRACK 12 AUDIO
TITLE "(Track 12)"
INDEX 01 67:42:36
TRACK 13 AUDIO
TITLE "(Track 13)"
INDEX 01 73:27:73
TRACK 14 AUDIO
TITLE "(Track 14)"
INDEX 01 79:45:65
TRACK 15 AUDIO
TITLE "(Track 15)"
INDEX 01 85:27:07
TRACK 16 AUDIO
TITLE "(Track 16)"
INDEX 01 90:36:66
TRACK 17 AUDIO
TITLE "(Track 17)"
INDEX 01 94:50:21
TRACK 18 AUDIO
TITLE "(Track 18)"
INDEX 01 100:27:13
TRACK 19 AUDIO
TITLE "(Track 19)"
INDEX 01 104:57:60
TRACK 20 AUDIO
TITLE "(Track 20)"
INDEX 01 109:01:14
JayBee
quote:
Originally posted by Goldiluxe
Tack gode gud for apotekets oronploppar!
haha.. öronproppar heter det. hehe men det lät ganska roligt med ploppar oxo :) ska nog börja säga så själv.




quote:
Originally posted by Goldiluxe
Nej, blire nagon mer fest, sa blir det klubb events, eller utomhus festivaler for min del.
du får helt enkelt åka till sverige :) (synd att du missar kryssningen som är nästa månad)
JayBee
quote:
Originally posted by Glorie
va ja vet så e inte tryggve längst till vänster de? eller e han det?
bakifrån: MojjMojj, jofawe, jeremy, vizay, tobo, amplifire.
längst fram: dioxys, steve, impulze, SWE_TRANCE, envio

scul saknas

scul, förresten... hahah.. jag har typ 12 kort på dig i minkamera.. ja fattar inte att jag tog så mycke.. hoho :) hoppas du inte kände dig FÖR exponerad... :p
HAHA!! tryggve! han är ju TC'are


hmmm smasken var det några naken bilder på scul? :)
Glorie
sand, hehe ok ;)

nu har ja lagt upp mina bilder. känns inte så bra, man får ju inte lägga upp bilder eg va? utan personens tillåtelse.. aja.. ni får säga till om ja ska ta bort nån bild...

vizay, hoppas du raderade de bilder du tog på mig!

http://www-und.ida.liu.se/~jensa122/trancenrj/

1027 snyyggggg! :crazy:
0996 :D grymt härlig bild!
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Glorie
sand, hehe ok ;)

nu har ja lagt upp mina bilder. känns inte så bra, man får ju inte lägga upp bilder eg va? utan personens tillåtelse.. aja.. ni får säga till om ja ska ta bort nån bild...

vizay, hoppas du raderade de bilder du tog på mig!

http://www-und.ida.liu.se/~jensa122/trancenrj/

1027 snyyggggg! :crazy:
0996 :D grymt härlig bild!


hrm, jag ser ju drogad ut på varenda kort nästan.. :)
Synd att vi inte fick ett kort på oss båda Glorie :(
JayBee
glorie verkar vara hel tänd på scul :toothless





hmm är det bara jag eller är steve lik en ek-korre? :)




?
EDIT: eller kanske en bäver? något med de där huggtänderna han har i alla fall :)
jofawe
HAha.. Jo jag är ju med på gruppfotot jag med :)

Det var skitkul där ju, jag kan egentligen inte klaga på nått, mer än att det var som att stiga in i en knarkaffär :P

mina bilder kommer ligga på TC sen.. hoppas jag :)
dbl
verkade ju hel nice där :)

önskar man kunde ha följt med
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 
Privacy Statement