|
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| MojjMojj |
| quote: | Originally posted by reveal
Hur gör du för att få presspass? Mailar du och frågar bara? För "vem som helst" kan väl inte få det, i så fall hade väl alla skaffat det :D |
Eftersom han skriver åt trance-sidor på nätet så tror väll de att han är värsta journalisten :D :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Visst kan väl vem som helst söka och jag e säker på att dom har otroligt många ansökningar för presspass... Min tanke är i alla fall att dela med mig av mitt material och det blir ju bara bättre om jag kan få presspass. När man ansöker är dom intresserade av till vilken typ av publik man når ut till och i vilken typ av mediaform så att säga det blir, så jag har rakt upp och ner sakt som det varit om LiquidSunset.org & tranceclubber.com (TC har vart ett bra stöd för mig, inte minst när dom märkte hur bra respons dom fick efter TE10 filmerna)
På Mysteryland såg jag en å annan som hade presspass och knatade omkring med en DV-kamera i handen, jag frågade om dom hade tänkt att dela med sig av materialet på nätet men det skulle dom inte... Sån e inte jag... även om det tar "lite" tid ibland ;) |
|
|
| Glorie |
på min å hellys gamla internettidning hade jag publicerat en partyrapport från trance energy feb-02. Den bl.a. (inkl vårt FINA e-zine) hänvisade vi till när vi ansökte om presspass till Mysteryland 2002.... which we got ;) jag har fort. kvar det mailet från snubben på Id'& T som gillade min rapport :p
uuhhhhh jag gruvar mig för bussresan... även om den går förvånansvärt fort (eftersom man har trevligt sällskap) finns där andra aspekter av det hela... :D går inte in på detaljer nu :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Glorie
Glorie
impulze
jeremy1984
jofawe
Mario_GX
MojjMojj
Scul
Steve
SWE_TRANCE
tobo99
Vizay
Nån jag missat som ska till Trance Energy och se Rank1? :D |
Igen? e nån fler på? :D
fasen.. nu börjar jag längta :D Mina icke-trancepolare tycker jag e galen som åker till Holland två ggr på en månad :) fan va fint de kommer bli :) coolness...
SWE_TRANCE...jag köpte aldrig nån tröja från Nyx affär, eftersom han bara hade t-shirts och inte girlfitted tröjor med SWE_TA-märket på.. så nu kan vi inte ha likadana kläder :/ ska vi komma på nåt nytt? ;) :D :D |
|
|
| MojjMojj |
| Ville veta hur bussen kommer gå, vilka tider stannar den i de olika städerna och vad var det med Örebro..? :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
SWE_TRANCE...jag köpte aldrig nån tröja från Nyx affär, eftersom han bara hade t-shirts och inte girlfitted tröjor med SWE_TA-märket på.. så nu kan vi inte ha likadana kläder :/ ska vi komma på nåt nytt? ;) :D :D |
Tycker jag definitivt vi bör göra.. ;) :D
Har du några konkreta förslag?
I värsta fall tar jag väl den gamla TA-tröjjan, "I Love Vagina" tröjjan eller nån gammal sliten t-shirt.. :)
Måste ha mig ett par nya brallor som é sköna dansa i iaf.
Brukar köra i Linnebyxor, rätt nice men vill ha ett lättare material (nån som har nå tips).
Ett par nya dojjor vore skönt också, får (precis som steve snackat om) vätska i mina knän efter varje fest :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Tycker jag definitivt vi bör göra.. ;) :D
Har du några konkreta förslag?
|
:) neee inga konkreta förslag.. skulle bara vara roligt att va lite crazy.. alla e ju det där nere... spelar ingen roll liksom..det e bara KUL :D men vi tar de privat :p
MojjMojj, hmmm... jag TROR att bussen avgår runt 18, 18.15 från Linköping.. alltså OM den startar från örebro (vilket sagts tidigare) så startar den därifrån ca: 2 timmar tidigare.. Om det är samma bussbolag som innan.. (vilket jag har på känn) e det stationerat i Örebro och startar NOG? därifrån
nåja, jag har slängt fram frågorna till gurra och olof på TC. Får se hur länge det tar innan jag får svar från dem... brukar ta tid =/ |
|
|
| MojjMojj |
| quote: | Originally posted by Glorie
:) neee inga konkreta förslag.. skulle bara vara roligt att va lite crazy.. alla e ju det där nere... spelar ingen roll liksom..det e bara KUL :D men vi tar de privat :p
MojjMojj, hmmm... jag TROR att bussen avgår runt 18, 18.15 från Linköping.. alltså OM den startar från örebro (vilket sagts tidigare) så startar den därifrån ca: 2 timmar tidigare.. Om det är samma bussbolag som innan.. (vilket jag har på känn) e det stationerat i Örebro och startar NOG? därifrån
nåja, jag har slängt fram frågorna till gurra och olof på TC. Får se hur länge det tar innan jag får svar från dem... brukar ta tid =/ |
Okay, tackar för informationen :) Vizay har gjort mig lite förvirrad när det gäller Örebro. Han har säkert rätt gällande att det var för lite folk som skulle åka därifrån så att de startar i Linköping ist :D
fast bättre om han har fel, är väll närmre för oss stockholmare :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by MojjMojj
Han har säkert rätt gällande att det var för lite folk som skulle åka därifrån så att de startar i Linköping ist :D |
aha det hade jag inte hört.. så kan de vara... fast det låter ändå konstigt.. eftersom de ändå ska köra därifrån? trodde jag :p aja, men då startar den nog i LKPG dådå :)
| quote: |
fast bättre om han har fel, är väll närmre för oss stockholmare :D |
öööh fast nu hänger jag inte med :) närmare för er stockholmare? till Lkpg menar du fr. sthlm? menar du att du hade tänkt åka till örebro för att gå på bussen först? det e typ lika långt från sthlm till Ö resp. L. spelar ingen större roll liksom |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
nåja, jag har slängt fram frågorna till gurra och olof på TC. Får se hur länge det tar innan jag får svar från dem... brukar ta tid =/ |
Jag fick svar på direkten igår från Olof tror jag det var ...
Fast de var lite mer orienterade till vart tusan jag ska hoppa på.
/////
Vi kommer ut med aktuell färdväg.
I undantagsfall kommer vi kunna plocka upp passagerare utmed vägen men de "stora" holmplatserna kommer vara
lkp - jönköping - macdonalds någonstanns - helsingborg
Har för mig att de har macdonalds i ljungby och att vi stannade där sist men jag ska träffa bussbolaget och återkommer med information på första sidan så snart vi vet...
/fairlayt
//////
Jag hoppar förmodligen på i Ljungby när ni sitter å smaskar på era fettdrypande schamburgare ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jag hoppar förmodligen på i Ljungby när ni sitter å smaskar på era fettdrypande schamburgare ;) |
haha
jag känner igen den där McDonalds :p
har sovit i bilen där nån gång på parkeringen.... :D |
|
|
| jeremy1984 |
En fråga...
Hur stort är hardstage jämfört med main? :)
Känns som om jag kommer spendera en hel del tid där faktiskt! Måste ju se Pavo och Max B Grant bland annat...*mums* :crazy: |
|
|
|
|