|
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
Nån jag missat som ska till Trance Energy och se Rank1? :D |
Njaaaaa..
Tänkte väl se nåra fler än Rank1 :D :D :tongue3 :tongue3 :crazy: :tongue3 |
|
|
| MojjMojj |
| Om det inte blivit ett extremt "total failure" i betalningen så ska jag självklart med :D Som sagt tidigare, ngt mer än Rank 1 :P :D :D Wiiie :D Ganska skönt att man fyller 18 bast 15 dagar innan vi drar :D |
|
|
| Glorie |
aha.. sajten e äntligen uppe. gött :)
ser verkligen fram emot TE.. (inte bussresan :D) håller på att försöka få med Goldiluxe till festen. vore helt kanonbäst om jag lyckas. Vi såg ju Rank 1 tillsammans på TE feb. 2002 :)
tre roliga fester att se fram emot på kort tid :)
"Qlubtempo", "Experience X-mas while dancin'" och "Trance Energy" :) |
|
|
| Vizay |
ska tillägga att rank 1 inte blir live utan det är bara ena killen som kör ett DJ-set :)
inte för att jag tror att det blir så mycket sämre därför men ätänkte nämna det bara så folk inte blir besvikna :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
weeeeeeeeeee:D
Idaaaaaaaaaaaaaag är jag sååååå laddad!!!! :)
Förmodligen är det för att sipo å steve har "a great time @ innercity" just nu!!!
Men "min" tid kommer (TE)....:crazy: :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Som jag nämde i Innercity tråden stötte jag på Olof.... han har ju bra kontakter med ID&T och när han var förbi hotellet där vi förfestade så hade han med sig biljetterna till TE11 som folket på bussen ska få :) Också så hade han med sig flyerserna för TE11... förbannat snygga :)
Inte så viktig information men ändå :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Olof [...] hade han med sig biljetterna till TE11 som folket på bussen ska få :) |
låter bra det! att man får biljetterna innan! skönt....
ser verkligen fram emot den 31 jan! Dels får ja träffa Helllyyyyy och dels gå på TE :D Weeeeee! |
|
|
| Mario_GX |
| är det någon mer än jag som har betalt för TC resan ner till TE, och inte fått besked att betalningen kommit fram? :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
är det någon mer än jag som har betalt för TC resan ner till TE, och inte fått besked att betalningen kommit fram? :) |
På TC forumet i TE-tråden finns det en länk till en sida där man kan fylla i sitt orderID och se att betalningen är OK. Tråden består ju utav ett antal sidor, så du får nog leta lite.. :)
Btw, du tror inte att det skulle vara försent om det skulle strulat nu isf? ;) |
|
|
| Mario_GX |
swe_trance o jeremy, ja får tacka för hjälpen :) kollade nyss om allt va ok o de va det :) så ja har väl inget att oroa mig för nu :D bara sitta o vänta på att festen ska komma, eller jag komma till festen ;) |
|
|
|
|